Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, עברתי טסט לפני יומיים, לרכב פרטי. אני חושב שדרגת הרישיון היא B אבל אני לא בטוח. הרישיון הוא לרכב עד 3500 ק"ג ועד 8 נוסעים (כמובן לאחר תקופת הנהג החדש). בקיצור, רישיון רגיל לרכב פרטי, לרכב ידני.

 

האם מותר לי לנהוג על טרקטורון?

אני מחפש כבר הרבה זמן באינטרנט מידע על זה, ולא רשום כלום בשום מקום. באתר של משרד הרישוי יש מידע אבל לא ברור. הנה לינק לעמוד דרגות הרישיון, בדרגה B רשום שמותר לנהוג ברכב האמור בתקנה 179 למעט טרקטור ומלגזה. שתי שורות מתחת רשום שמותר לנהוג בטרקטור משא... טרקטור משא זה טרקטורון? לא מובן...

 

ואם אני יכול לנהוג על טרקטורון - יש לי טרקטורון וגם קסדה... אני צריך עוד משהו מבחינת החוק? ביטוח, מגנים נוספים? (לטרקטורון יש קשת מאחורה אם זה משנה).

 

 

תודה רבה על העזרה!

פורסם

יהיה מותר לך לסוע על טרטורון רק! אחרי תקופת המלוואה.

אז קודם כל אני יגיד לך מזל טוב תלמד ותשכיל הכביש זה לא צחוק ותשמור על עצמך.

שחר

פורסם
יהיה מותר לך לסוע על טרטורון רק! אחרי תקופת המלוואה.

אז קודם כל אני יגיד לך מזל טוב תלמד ותשכיל הכביש זה לא צחוק ותשמור על עצמך.

שחר

קודם כל תודה רבה, דבר שני - אפשר לינק למקום רשמי שזה רשום בו? אני וחבר התערבנו על זה, וחייבים הוכחה רשמית :)

פורסם
יהיה מותר לך לסוע על טרטורון רק! אחרי תקופת המלוואה.

אז קודם כל אני יגיד לך מזל טוב תלמד ותשכיל הכביש זה לא צחוק ותשמור על עצמך.

שחר

 

חבר ניראה לי שיש לך טעות, בשביל לנסוע על טרקטורון צריך רשיון על טרקטור.

בכל מקרה אשמח מאוד לדעת שגם רשיון רכב תופס.

פורסם

רישיון רכב מסוג B תופס גם לטרקטורון.

לגבי מתי יהיה מותר לך לסוע על טרקטורון(רק אחרי מלווה או שיט), אין לי שמץ. למרות שאני מאמין שהמלווה לא נכנס פה לתמונה, עקב העובדה שאין מלווה בטרקטור/אופנוע/טרקטורון.

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם
חבר ניראה לי שיש לך טעות, בשביל לנסוע על טרקטורון צריך רשיון על טרקטור.

בכל מקרה אשמח מאוד לדעת שגם רשיון רכב תופס.

 

 

ואתה אומר את זה על סמך מה?!

רשיון טרקטור הוא גם לטרקטורון זה נכון.

למי שיש רשיון דרגה B תקף לטקטורון רק אחרי תקופת המלווא.

מקור מוסמך אין לי כל כך זמן לחפש אבל גם לי הייתה את השאלה הזאת בעבר ומה שעשיתי היה פשוט לשאול את המורה נהיגה, וגם באתר של רשות התחבורה כתוב איפשהו .

פורסם
ברישיון הרכב של הטרקטורטון , מה רשום ברובליקת ה:סוג רכב?

 

אם תתן לי את שם סוג הרכב המופיע ברישיון אני אעזור לך לבטח.

 

ירון מאיר

ברישיונות של כל הכלים החדשים,וחדשים אני מדבר על מינימום 15 שנים,בסוג הרכב רשום טרקטורון.

יש כלים בודדים שרשומים עדין כטרקטור ועליהם אסור לך לנהוג.

 

אחרי תקופת המלווה מותר לך לנהוג על טרקטורון בלבד. על טרקטור אסור.

פורסם

ע"פ מקור אמין(מנהל בית הספר לנהיגה-מור בנתניה) נאמר לי שרשיון דרגה B תופס אך ורק על טרקטורון,וטרקטורון מסע(ריינג'רים וכו'),על טרקטור הרשיון הזה אינו תופס.

ח חי חיפ חיפו חיפושית

פורסם

אוקיי... תודה רבה...

מישהו יודע אם חייבים ביטוח בשביל לנהוג בטרקטורון? והאם צריך עוד מגן כלשהו חוץ מקסדה?

פורסם

מן הסתם שאתה צריך ביטוח על הטרקטורון , אתה לא חושב?

 

הריי אתה מבטח את הרכב שאתה נוהג עליו ומשתמש עם הרשיון שיש לך כדיי לנהוג עליו. ביטוח על הרכב אתה עושה על הרכב שלך . יש מבין?

 

אז איך בדיוק אתה חושב שאתה יכול לנהוג על טרקטורון כאשר ביטחת רק את הרכב שלך?

 

 

אלה שניי כלים שונים, שכל אחד אתה צריך לבטח בנפרד.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם
מן הסתם שאתה צריך ביטוח על הטרקטורון , אתה לא חושב?

 

הריי אתה מבטח את הרכב שאתה נוהג עליו ומשתמש עם הרשיון שיש לך כדיי לנהוג עליו. ביטוח על הרכב אתה עושה על הרכב שלך . יש מבין?

 

אז איך בדיוק אתה חושב שאתה יכול לנהוג על טרקטורון כאשר ביטחת רק את הרכב שלך?

 

 

אלה שניי כלים שונים, שכל אחד אתה צריך לבטח בנפרד.

ברור לי שהביטוח של הרכב לא קשור לטרקטורון...

השאלה היא האם אני חייב לבטח את הטרקטורון או שלפי החוק אפשר ליסוע בלי ביטוח? כי שמעתי את זה ממישהו ואני לא יודע אם זה נכון.

פורסם
ע"פ מקור אמין(מנהל בית הספר לנהיגה-מור בנתניה) נאמר לי שרשיון דרגה B תופס אך ורק על טרקטורון,וטרקטורון מסע(ריינג'רים וכו'),על טרקטור הרשיון הזה אינו תופס.

 

אז אי אפשר לנהוג על רכב פרטי במקרה והרישיון שלך הוא-B?

:lol:

אני לא נוסע שאני לא בפוקוס

0-100 12.5'

Ford Focus HatchBack 02' 1.6

Nissan Sunny 93' 1600cc R.I.P

×
×
  • תוכן חדש...