Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW Z4 בישראל


Mobster
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
או שכן, או שלא. מה שבטוח ש-או.

הנה מה שלדובר BMW היה להגיד בעניין:

"Given the current economic crisis there is no business case for a full-on M version of the Z4."

BMW spokesperson added that cars like M versions of the X5 and X6 were signed off before the bottom fell out of the car market.

 

לאלה מכם שאוהבים את "המראה הספורטיבי" (ע"ע S-line) זה מה שיש לBMW להציע עבורכם:

the firm is planning a M Sport package just like that on the 135i which will include a body kit, large alloy wheels, tuned suspension and an M-branded steering wheel

:-(

 

מה לגבי ה-Z2? לא יודע. אני לא שמעתי כלום. אבל אני מאוד מקווה שלשמועה הזו יש רגליים.:-)

 

חכה ותראה איך BMW יוציאו גם גרסת M.

גם על הZ4 שכולנו מכירים אמרו בהתחלה שלא תיהיה גרסת M ובסוף יצאה הגרסה.

שיווק שיווק ועוד פעם מחלקת שיווק :idea:

פורסם

ניראית מדהים! באמת באמת שעם היה לי את הכסף הייתי קונה אותה בלי לחשוב פעמיים.

אבל עדין, מי יותר טובה, היא או הTTS?

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
TTS :roflmao::roflmao:

אם כבר TTRS וגם זה יהיה כמו להשוות יצירת מופת מפוארת לילד שהתאמן בחדר כושר.

 

אהבתי את ההשוואה :lol:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

:)

 

במקרה של הTTRS הגזמתי כיוון שבאמת מדובר ברכב רציני בעל מנוע מתקדם מאוד.

אבל במקרה של הTTS, נמאס כבר שהם דוחפים כל פעם איזה צ'יפ או איזה טורבו כמו ילד בחנות שיפורים ואז אנשים חושבים שאפשר להתחרות עם זה באחד המנועים המתקדמים בעולם.

פורסם

עיצוב ?

בזמן האחרון אודי איבדו לגמרי את הראש עם הנחת לדים סתם כך ללא טעם וריח.

 

ה"אנג'ל אייז" של ב מ וו בעלי הקשר לעבר (פנסים עגולים) הם עם הרבה טעם וריח ומציגים עיצוב אבולוציוני וקלאסי. ראיתי אודי A4 במראה, נבהלתי חשבתי שזה אמבולס.

פורסם
בגרסת ה-R יש רק את ה-6 בארץ, אני טועה? (גם RS4 ראיתי אך ביבוא אישי).

 

יש גם RS6 (אפילו 2) וגם RS4 שהגיעו דרך הסוכנות.

את הTT-RS ואת הRS5 (כאשר תצא באופן רשמי) יהיה ניתן להביא בהזמנה מיוחדת.

 

מה שתבקש מצ'מפיון - תקבל (אפילו Q7 עם המנוע V12 בנפח 6 ליטר טורבו דיזל ו500 כ"ס).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
עיצוב ?

בזמן האחרון אודי איבדו לגמרי את הראש עם הנחת לדים סתם כך ללא טעם וריח.

 

ה"אנג'ל אייז" של ב מ וו בעלי הקשר לעבר (פנסים עגולים) הם עם הרבה טעם וריח ומציגים עיצוב אבולוציוני וקלאסי. ראיתי אודי A4 במראה, נבהלתי חשבתי שזה אמבולס.

 

הגזמת.

בשנים האחרונות אודי יצאו מגדרם המרובע עם עיצובים מדהימים.

 

audi-s5-img1.jpg

פורסם
יש גם RS6 (אפילו 2) וגם RS4 שהגיעו דרך הסוכנות.

את הTT-RS ואת הRS5 (כאשר תצא באופן רשמי) יהיה ניתן להביא בהזמנה מיוחדת.

 

מה שתבקש מצ'מפיון - תקבל (אפילו Q7 עם המנוע V12 בנפח 6 ליטר טורבו דיזל ו500 כ"ס).

 

לא שמעתי על RS4 שהגיעה לארץ בכלל.

חוץ מזה הייצור של ה-RS4 הופסק עד שתחשף על בסיס ה-A4 החדשה יותר

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...