Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגבר 4 ערוצים, 2 מחוברים בגישור לסאב.

 

הסאב 2 סלילים של 4 אום, מעוניין לחבר את שני הסלילים כדי לקבל התנגדות סופית של 2 אום.

 

היום הכנתי תיבה חדשה לסאב, וכנראה חיברתי משהו בצורה לא תקינה.

 

ברגע שהסאב מנותק הכל פועל רגיל, ברגע שמחברים את הסאב, ויש צלילים נמוכים, המגבר נכנס לפרוטקשן.

 

מה הבעיה ?

 

אורן

Jealousy is misery, suffering is grief

פורסם

אם תתן דגם מדוייק יהיה יותר קל לענות לך.

 

רוב הסיכויים שהמגבר לא יורד ל 2 אוהם. רוב מגברי ה 4 ערוצים יכולים לעבוד רק ב 4 אוהם בגישור.

 

וזה שהוא עבד ככה עד היום לא אומר שהוא יכול לעבוד ככה. עובדה שעכשיו הוא כבר לא עובד טוב.

:cry: !!SOLD!!

פורסם

אם אני זוכר נכון, המגבר 4 ערוצים הכתום הוא z4000 שמספק 300 אראמאס בגישור 4 אוהם אך לא יציב ב2 אוהם בגישור. יכול להיות מצב שעד היום רק סליל אחד עבד על המגבר?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

או שזה ה Q4000 ,אסור אסור אסור לחבר ב 2 אוהם בגישור .

 

 

תודה

אלי קוצבשבילי.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

אכן לפי אלי המגבר הוא Z4000 ואם אכן הוא לא יציב ב4 אום, אז זה מוזר שהוא עבד מצויין עד עכשיו

 

בכל אופן, יש עדכון: כשאני מחבר לסליל אחד הסאב עובד, לסליל השני הוא לא עובד (בנפרד)

 

מסקנה: סליל אחד הלך ?

 

עבדתי יומיים כשה+ מסליל1 חובר ל- מהסליל השני, וה+- הנותרים חוברו לטרמינל ולמגבר, על איזה התנגדות סופית עבדתי ?

 

עכשיו רק הסליל העובד מחובר ולא נראה לי שזה מומלץ

Jealousy is misery, suffering is grief

פורסם

עבדתה בחיבור סידרתי ב -8 אום המגבר שלך יכול לעבוד בגישור ב 4 אום

כול סליל הוא 4 אום ולכן אם תחבר סליל בודד אז המגבר בגישור יוכל להגביר אותו בלי להכנס

לפרוטקשן וזה בהנחה שהסאב מסוגל לעבוד בחיבור רק על סליל אחד כי יש סאבים שגם לא בנויים לזה.

פורסם

השאלה היא אם חיבור של סליל אחד נותן את אותה התוצאה.

 

עוד שאלה היא, אם אני מחבר כל סליל בנפרד, ללא הסליל השני, שניהם אמורים לעבוד בנפרד ?

Jealousy is misery, suffering is grief

פורסם

סאב עם 2 סלילים מחלק את העוצמה שלו שווה בין הסלילים ,לכן בחיבור של סליל אחד בלבד אתה

מפעיל את הסאב על חצי מהעוצמה שהוא יכול לספק

אתה לא חייב לחבר את שני הסלילים בחיבור מקבילי למעגל סופי של 2 אום

אתה יכול לבצע שני גישורים מגבר 4 ערוצים ,ולחבר כול סליל לגישור 4 אום

×
×
  • תוכן חדש...