Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה TDI עם צריכת סולר מדהימה


GOLF
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ע"פ הכתבה הזו , האיביזה TDI ECOMOTIV החדשה הצליחה להשיג צריכת סולר ממוצעת לא פחות ממצויינת - 2.9 ל' ל-100 ק"מ. מדובר במנוע 1.4 בעל 3 צילינדרים ו-80 כ"ס. למנוע כ-20 קג"מ מומנט ופליטת ה-CO2 עומדת רק על 98 גרם לק"מ, מה שהופך אותה מלבד היותה חסכונית מאוד, גם לאחת המכוניות הכי פחות מזהמות.

 

למה לא בארץ? לנו לא מגיעה צריכה כזו? :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יביאו לי רכב שעושה בערך 32 ק"מ לליטר אני מוכן עכשיו לחתום על כתב התחייבות שאני אקנה אותו גם אם הוא יפיק 70 וגם 60 כוח סוס, כול זאת כמובן כשהוא עולה +/- באותו מחיר לאיביזה בנזין ולא כמו אודי TT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא?.

ומכוניות כמו SAXO לדוגמא עם 1.3\1.5 ליטר דיזל ועם פחות כ"ס ?, קיימות דיי הרבה דיזלים כאלו ברחובות.

 

סאקסו נמכרה כאן לפני 10 שנים, כשהסולר עלה ממש ממש זול.

 

 

תזכיר לי, כמה מכוניות קטנות עם מנוע דיזל ניתן לקנות היום בארץ ?

 

התשובה - אף אחת (אם לא לוקחים בחשבון את סקודה פאביה סטיישן)

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הייתה גרסת סדאן, נהגי מוניות היו קונים גם קונים ודוחסים 3 נוסעים מאחורה. - מה קרה? שיסבלו!

 

בעצם אם הייתה פיאט פנדה דיזל בתצורת סדאן נהגי מוניות היו קונים גם אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

gsk, ואיך בדיוק זה קשור לשרשור?

 

א. מי שמפחד מצפיפות שיעמוד ויחכה לאיזה E-קלאס או סופרב.

ב. לא לכל נהג מונית יש את הכסף לקנות מרצדס, פאסאט, או סופרב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

gsk, ואיך בדיוק זה קשור לשרשור?

 

א. מי שמפחד מצפיפות שיעמוד ויחכה לאיזה E-קלאס או סופרב.

ב. לא לכל נהג מונית יש את הכסף לקנות מרצדס, פאסאט, או סופרב.

 

הטענה היא לא נגד נהגי המוניות אלא נגד משרד התחבורה שמאפשר רישום קופסאות סרדינים כמוניות על חשבון ציבור הנוסעים. ראה דוגמת פולו קלאסיק שמאוד נפוצה בקרב נהגי המוניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולמה לא בעצם? אתה מרגיש חנוק בקורדובה? אין מזגן?

זו לא ארה"ב שבכל מקום זו קפריס ענקית או קראון-ויק'. יש עוד הרבה מדינות בהן המוניות הן "כמו בארץ".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולמה לא בעצם? אתה מרגיש חנוק בקורדובה? אין מזגן?

זו לא ארה"ב שבכל מקום זו קפריס ענקית או קראון-ויק'. יש עוד הרבה מדינות בהן המוניות הן "כמו בארץ".

טורקיה? תאילנד? סין?

מקומות דחוסים והומי אדם?

פעם היית באירופה במדינה מתקדמת כמו גרמניה, צרפת, הולנד וכו' וראית שם מוניות גולף :o?

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא מנצחת את ההייבריד בצריכה או שנדמה לי?!

כי אם כן, אז בשביל מה המציאו את ההיבריד, אם הסולר היה פה מול העיניים כל הזמן?

אהה נכון שיווקיות.

 

ממש לא נכון, נתחיל מזה שכדי להשיג את הנתוני צריכה האלו מהאיביזה צריך לסוע בצורה מאוד מאוד מסויימת על מנת להשיג כאלו נתוני צריכת דלק.

 

מערכת הייבריד נועדה בעיקר להפחית זיהום בתוך מרכזי ערים צפופות, כאשר אתה עומד בפקק לא משנה עם מנוע בנזין\ סולר אתה ממשיך לזהם למרות שאתה במצב סרק ברמזור אדום או בזחילה מאוד איטית בתוך פקקי התנועה כל עוד מנוע בעירה פנימית עובד הוא מזהם בניגוד לרכבים היברדיים כמו פריוס שבתוך העיר ובעיקר בתנועה צפופה ובמצב עמידה מוציאים 0 זיהום אויר , 0 צריכת דלק וזאת המטרה העיקרית להוריד את רמת המזהמים בתוך ערים צפופות , אומנם ה-TDI הקטן הזה פולט פחות מזהמים (מה שכן הדיזל פולט מזהם רעיל במיוחד בשם גז NOX) אבל עדיין הוא לא יכול בחיים להגיע לרמה של מנוע חשמלי כמו של הפריוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...