Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחודש חודש וחצי החלפתי שתי רועות ב-205 שלי.

אתמול בניסעה רגילה שאני עושה כול סוף שבוע לחברה הרחתי ריח של משהו שרוף עצרתי בצד ראיתי קצת עשן חיפשתי חיפשתי ואז אני רואה שרצועת האביזרים(זאת למניעה את המדחס של המזגן)קרועה!

חשוב לציין שהרצועה השניה שמניעה את האלטרנטור ומשאבת מים בסדר גמור ולא עושה בעיות כלל.

לא קדם לזה שום בעיות עם הרצועה כלום פשוט תוך כמה דקות התחיל הריח עצרתי מיד בצד פתחתי מכסה מנוע וגיליתי את הרצועה קרועה.

מה יכול לגרום לקריעת רצועה כול כך מהר בפחות מאלפיים קילומטר?

תודה לכול העונים.

 

נ.ב

האוטו הוא פג'ו 205 שנת 88 1400 ידני מנוע שוכב

שוב תודה

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

ישנם כמה סיבות:

הראשונה - האם הרצועה היא מאיכות טובה איכות ירודה.

השניה - האם המתיחה הייתה חזקה מידי?

שלישית- האם יש מקביליות בין הפולי? הרצועה חייבת לשבת בין 2 פולי בצורה ישרה במדוייק ,חייב שיהיה מקבילות בין 2 הפולי שהרצועה לא תטעוות.

רביעית- האם הפולי שלם ולא שבור - דבר שעלול לחתוך את הרצועה.

 

ירון מאיר

פורסם

הפולי שלם הכול שלם הרצועה ישבה ישר הרצועה לא נראת חתוכה אלה כאילו היא התחממה ונמסה ומזה היא נקרעה.

לפי דעתי הרצועה לא היתה מתוכה יתר על המידה היה לה חופש מספיק אבל לא רופף מדי.

יכול להיות שזה באמת רצועה מאיכות ירודה.

נחכה לתגובה של המכונאי שלי וניראה מה הוא אומר!

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

שלום.

 

יכול להיות שמיכלול כול שהוא המופעל בעזרת הרצועה ניתפס וגרם לפקיעת הרצועה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

הרוחב באמת היה קצת יותר גדול במידה אחת יותר גדול מהמידה הישנה.

לרפי שום מכלול לא תפוס בדקתי

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

מה שקרה לי, הקלאץ' שנמצא בתוך המדחס נשבר, מה שגרם לקריעת הרצועה.

תבדוק את זה, תסובב את הגלגלת של המדחס ותנסה להקשיב אם יש רעש מתכתי קל.

פורסם

נבדקו כול המכלולים הקשורים לרצועה הזאת המדחס בסדר גמור המותחן העליון בסדר גמור והבעיה נמצאה במותחן התחתון.

המותחן נתפס וזה מה שקרה לקריעת הרצועה.

כמה מהגולות של המותחן עפו החוצה והמותחן נתפס במצב כזה שאפילו עם פלייר אי אפשר לסובב אותו.

כמה שאלות:

1.הרצועה הזאת הניעה לי רק את המדחס, העם אפשר להמשיך לסוע כרגיל גם בלעדיה?

2.כמה יעלה לי בערך החלפת המותחן?

תודה לכול העונים והעוזרים להנאתכם כמה תמונות:

P02-05-09_14.58.JPG

P02-05-09_14.58[01].JPG

P02-05-09_14.58[02].JPG

P02-05-09_14.59.JPG

P02-05-09_14.59[01].JPG

P02-05-09_14.59[02].JPG

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

  • ספונסר פורום
פורסם

"אין דבר כזה אוטו גמור יש דבר כזה אוטו לא מטופל " :wink:

 

אין בעיה,אתה יכול להמשיך לנסוע בלי הרצועה הזו,עד להחלפת המותח.

אורן

פורסם

לתגובה שלך חיכיתי!

זה היה בציניות?

מה שאני מתכוון זה אני מתכוון להשתדרג ברכב עם אתה זוכר ואני רוצה להשקיע כמה שפחות ברכב.

העם אני יכול להמשיך לסוע כך עוד חודש ללא נזק?

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

פשוט לא יהיה מזגן זה הכל.

בכל מקרה אם תתקין חגורה חדשה שים לב שאתה לא מותח יותר מדי , אתה צריך שהיא תיהיה טיפה רפויה .(תרגיש עם האצבע)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...