Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיית חדירת המים מבסיס האנטנה בקנגו וברצוני לפרק אותה לצמיתות ולסתום את החור.

 

משהו יכול להסביר לי איך מפרקים את האנטנה הסוררת...? :shock:

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
למה לסתום? חדש עולה כלום כסף.

חפש באותו נושא, כל צרפתיה. קנגו , 106, ZX, 306. אותו חרא.

 

 

תשאל כל שוטף רכב והוא יגיד לך את אותה תשובה כל הקנגואים שבאים לשטיפה במכונה מתישהו יתחילו אצלו

 

נזילות מבסיס האנטנה בגלל שאי אפשר לפרק אותה בזמן השטיפה ומכאן החופש שנוצר בבסיס האנטנה וגורם לנזילה.

 

אז למה לעבוד פעמיים אני אקנה אנטנת כנף ופתרתי את הבעיה.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

נתחיל בזה שאפשר לפרק את האנטנה.

נמשיך בזה שלבצע תיקון בגג הרבה יותר גרוע ו/או יקר. גם במכירה ישאלו אותך מה קרה לגג.

נקנח בזה שהתיקון מחזיק לפחות 4-5 שנים, העלות היא פחות מ-100 שקל כולל עבודה.

 

שיקול שלך.

פורסם
נתחיל בזה שאפשר לפרק את האנטנה.

נמשיך בזה שלבצע תיקון בגג הרבה יותר גרוע ו/או יקר. גם במכירה ישאלו אותך מה קרה לגג.

נקנח בזה שהתיקון מחזיק לפחות 4-5 שנים, העלות היא פחות מ-100 שקל כולל עבודה.

 

שיקול שלך.

 

נתחיל בזה שאני סותם את החור ונמשיך בזה פרק חיים של קנגו הוא 4 שנים או לפני ונסיים בזה ששאלתי איך מפרקים את האנטנה..:shock:

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
עם פטיש ואזמל.

הפניתי אותך לחיפוש, השתמש בו.

 

שמר כל השרשורים מפנים לרכבים אחרים כך שלא נפתרה הבעיה בכול אופן תודה על התשובה.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

פירוק האנטנה פשוט מאוד, במיוחד אם בדגם שלך אין מגש חפצים מעל ראש הנהג.

 

במקום, בו במכוניות אחרות אמורה להיות מנורה לתאורה פנימית, כלומר בין שני סככי שמש, שי מכסה פלסטיק מלבני.

 

תפרק אותו, מאחוריו יש אום 8 מ"מ, שמחזיק את האנטנה.

 

אם יש מגש חפצים, אני חושב, שצריך לפרק גם אותו, אחרת אין גישה.

 

 

בכל אופן, גם בקנגו שלי הייתה משם נזילה, פירקתי את האנטנה, מרחתי סיליקון מסביב להברגה, וסגרתי הכל חזרה.

 

הרכב עבר אחרי התיקון הזה לפחות 20 שטיפות במכונה, בינתיים שום דבר לא נוזל.

 

 

פורסם
פירוק האנטנה פשוט מאוד, במיוחד אם בדגם שלך אין מגש חפצים מעל ראש הנהג.

 

במקום, בו במכוניות אחרות אמורה להיות מנורה לתאורה פנימית, כלומר בין שני סככי שמש, שי מכסה פלסטיק מלבני.

 

תפרק אותו, מאחוריו יש אום 8 מ"מ, שמחזיק את האנטנה.

 

אם יש מגש חפצים, אני חושב, שצריך לפרק גם אותו, אחרת אין גישה.

 

 

בכל אופן, גם בקנגו שלי הייתה משם נזילה, פירקתי את האנטנה, מרחתי סיליקון מסביב להברגה, וסגרתי הכל חזרה.

 

הרכב עבר אחרי התיקון הזה לפחות 20 שטיפות במכונה, בינתיים שום דבר לא נוזל.

 

 

מה שלומך בוקי...?!

 

בקנגו שלי ישנו מגש חפצים ואין מנורה פנימית בין סככי השמש רק סימון של אופציה למנורה והיא לא ניתנת לפתיחה.

 

(המנורה שלי מותקנת מעל הראש באמצע הגג)

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

תתקין אנטנה בכנף, לא תקלוט כלום תחורר סתם את הפח והיא תישבר כי איזה חריין בן 12 עבר לידה

בנוסף ניתן בהחלט לפרק את האנטנה בזמן השטיפה ולהשאר רק עם הבסיס רק כנראה אצלך העסק קצת מוברג חזק

אבל במחשבה שנייה, ידוע שכל בעלי הקנגואים העולם מפרקים את האנטנה כי היא ח'ה, או שלא:roll:

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אני רק רוצה לציין שסיליקון זה רעיון רע מאוד לטווח הארוך - בוקי - חכה שנה +- ויש לך חלודה שם.

הפתרון הנכון והלא חאפרי זה לקנות אנטנה חדשה (והפעם מתברגת אם היא לא מתברגת במקור).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...