Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה מודל 2002 לא הדגמים הספורטיבים אני שוקל את ה1.6 כי רק לפני חודש מכרתי

 

את הפולו 2003 sdi ואני לא רוצה עכשיו להכנס להוצאות של בנזין ואני ממש הפחתתי

 

את כמות הנסיעות שלי אז ככה שנראה לי שהמנוע הזה לא ישחט אותי בדלק

 

לא ככה?

 

תודה לכולם על העצות

פורסם
כנראה מודל 2002 לא הדגמים הספורטיבים אני שוקל את ה1.6 כי רק לפני חודש מכרתי

 

את הפולו 2003 sdi ואני לא רוצה עכשיו להכנס להוצאות של בנזין ואני ממש הפחתתי

 

את כמות הנסיעות שלי אז ככה שנראה לי שהמנוע הזה לא ישחט אותי בדלק

 

לא ככה?

 

תודה לכולם על העצות

 

מזל טוב על מכירה של הפולו SDI, מעכשיו תתחיל להתרגל לרכב שסוחב (מנסיון)

 

אם כבר אתה חושב לרכוש את התוצרת הגרמנית מומלץ לשקול את הלאון, היא זהה במכלולים שלה לגולף ולA3 וזולה בהרבה.

 

פרטת שאתה מעוניין לרכוש 1.6, גיר ידני או אוטומטי :?: , מנסיון שלי על גולף 1.6 ידנית צריכת הדלק סבירה 1- 10 ליטר לק"מ, במקרה של גיר אוטומטי אני צופה צריכת דלק של 1-10/9ליטר לק"מ במידה.

נתוני הדלק הם לנסיעה עירונית/בין עירוני משולב.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
כנראה מודל 2002 לא הדגמים הספורטיבים אני שוקל את ה1.6 כי רק לפני חודש מכרתי

 

את הפולו 2003 sdi ואני לא רוצה עכשיו להכנס להוצאות של בנזין ואני ממש הפחתתי

 

את כמות הנסיעות שלי אז ככה שנראה לי שהמנוע הזה לא ישחט אותי בדלק

 

לא ככה?

 

תודה לכולם על העצות

 

מזל טוב על מכירה של הפולו SDI, מעכשיו תתחיל להתרגל לרכב שסוחב (מנסיון)

 

אם כבר אתה חושב לרכוש את התוצרת הגרמנית מומלץ לשקול את הלאון, היא זהה במכלולים שלה לגולף ולA3 וזולה בהרבה.

 

פרטת שאתה מעוניין לרכוש 1.6, גיר ידני או אוטומטי :?: , מנסיון שלי על גולף 1.6 ידנית צריכת הדלק סבירה 1- 10 ליטר לק"מ, במקרה של גיר אוטומטי אני צופה צריכת דלק של 1-10/9ליטר לק"מ במידה.

נתוני הדלק הם לנסיעה עירונית/בין עירוני משולב.

 

שי

שי הבחור רשם לאון הוא לא הזכיר את המילה גולף בשום מקום.

 

האם אתה מסונוור מה GTI ?? :lol:

 

אני חושב שמהקונצרטן הגרמני שווה לשקול סקודה, שכחתי את שם הדגם הקטנה הזאת.

 

דניאל.

 

** עריכה : שגיאות **

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

גולף משתמשת במכלולים דומים ללאון. המנוע זהה ואני משער שגם הגיר. המשקל של שתיהן גם דומה - לכן צריכת הדלק צריכה להיות דומה מאוד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שי הבחור רשם לאון הוא לא הזכיר את המילה גולף בשום מקום.

 

האם אתה מסונוור מה GTI ?? :lol:

 

אני חושב שמהקונצרטן הגרמני שווה לשקול סקודה, שכחתי את שם הדגם הקטנה הזאת.

 

דניאל.

 

 

מסונוור :?: ,תיסע אתה ברכב בצבע זהב כל היום ותנסה לא להיות מסונוור.

 

עכשיו ברצינות, כמו שרוני ענה לך הגולף הנוכחית והלאון הנוכחית מבוססות על אותם מכלולים ואותו מנוע ככה שהנתונים כמעט זהים לחלוטין.

 

לא זכור לי שיש לסקודה דגם קומפקטי, ישנה את הפביה אבל היא סופר מיני.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
פאביה - זה אכן מה שהתכוונתי.

 

גולף = לאון - אז למה לא רשמת לאון ?!

 

דניאל.

 

כי לו יש ניסיון עם גולף. שאומנם = לאון אבל זה היה חוסר דיוק להגיד יש לי ניסיון על לאון. או שאז היה קופץ מישהו ואומר לי - שי לא היתה לך לאון! ורושם הודעה הפוכה לשלך :wink: . בקיצור נסגרה הסוגיה.

 

גיא

×
×
  • תוכן חדש...