Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

לפני יומיים שלוש באותו יום שהיה שרב, לא היה מנוס מלהדליק מזגן :) ,

שמתי לב שבעת שמזגן פעם הרכב העלה טמפ' מחצי ל2 מילמיטר בערך מתחת ל 3/4 בפיק הכי גבוה.

לרוב המחוג היה בין החצי ל 3/4 באמצע.

 

מדוע המנוע מתחמם כאשר יש מזגן?

מה שכן, היום הרכב היה שעה עם מזגן ללא התחממות כלל.

כנ"ל באותו יום בערב.

 

כנראה החום מבחוץ + המזגן השפיעו.

 

למי שלא מכיר, יש ברכב מאוורר אחד בלבד.

 

יש רעיונות?

 

המלצה שקיבלתי ממוסך שאני סומך עליו היא לבצע ניקוי רדיאטור, בנוסף לזה, עוד רעיונות?

 

תודה,

טל

פורסם

לא מכיר ספציפית את הרכב אבל שלוש בדיקות שכדאי שתעשה בנוסף לבדיקת סתימות וחול ברדיאטור:

1. האם בעת עמידה המאוורר הקידמי של הרכב ברדיאטור מתחיל לעבוד יחד עם הדלקת המזגן ללא תלות בחום המנוע? (ברוב המכוניות זה בדרך כלל המצב הרצוי כי הוא מצנן את הרדיאטור של המזגן)

2. האם מפעם לפעם חסר קצת מים ואתה מוסיף? אם כן חפש נזילות.

3. האם המנוע במצב תקין מבחינת סחיבה? האם הקומפרסיה טובה? מנוע חלש ישקיע יותר "מאמץ" בהפעלת המזגן ויתחמם יותר.

פורסם

כמה מהירויות יש למאוורר שלך? במידה ויש 2 מהירויות, מהירות נמוכה וגבוהה, בדוק אם המאוורר נכנס למהירות נמוכה בעת הדלקת המדחס. אם לא, כנראה שזאת הבעיה.

פורסם

לפי מה שאני יודע המהירות הנמוכה בוטלה, המהירות השניה נכנסת בזמן המהירות הראשונה (פשוט מוקדם יותר).

כן המאוורר נדלק ברגע שאני מדליק מזגן, כמובן על מהירות 2.

×
×
  • תוכן חדש...