Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה ומחר אני נכנס לסוכנות הונדה בת"א, במטרה ברורה לרכוש את אחד מדגמי האקורד,

האם בקניית רכבים חדשים, נהוג (כמו בכל מקום בארצינו) להתמקח על המחיר ?

 

אם כן, עד כמה ? האם בסוכנויות הרכב יש מקום ממש למו"מ של חצי שעה ?

פורסם

כאחד שקנה כמה מכוניות חדשות בחייו אני יכול לומר לך שהתשובה היא שניתן להתמקח, אבל ההנחה שתקבל תהיה בסדר של אחוז עד חמישה באמצע שנת דגם ועד 20% בסוף שנת דגם.

 

הונדה נותנים הנחה אוטומטית של אחוז אחד ללקוחות חוזרים ואם "תעשה עיניים" תקבל אותו גם בלי להיות לקוח חוזר...

 

אם אתה מעוניין להשאיר מכונית בטרייד אין שלהם שולי המיקוח מתרחבים משמעותית, הן בשל העובדה שלאנשי הטרייד-אין קשרים במקומות הנכונים, והן בגלל שההנחה ניתנת ע"מ להמתיק את הגלולה המרה של מכירה מתחת למחירון...

 

אם דווקא באביזרים חשקה נפשך - ממולץ לרכוש אצל סוכן משנה - אבל שם אין סיכוי להנחה כספית (אלא בסוף שנת דגם)

 

מהיבואן המדובר קניתי 3 מכוניות בימי חיי.

פעמיים קניתי בסוף שנת דגם וקיבלת הנחה ואבזרים בשווי בין 10-15 אחוז מערך הרכב.

ופעם אחת קניתי באמצע שנת דגם ההנחה הסתכמה ב-2.5% ובאשראי נדיב ללא ריבית והצמדה בשווי עוד 2.5% לערך...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...