Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לחבר יש הונדה סיויק קופה מודל 96 מנוע 1600 וכל הסיפור......

אין לו שיפורים והוא החל להתעמק קצת בנושא השיפורים, לאחרונה הציעו לו מנוע של הונדה vti כולל הגיר למכירה. ביקשתי להתייעץ איתכם מה אתם חושבים בנושא??

המנוע הנ"ל גם הוא 1600 כך שזה בדיוק אותו הנפח רק שההספק שלו יותר גבוה.

תהיה בעיה עם הרישוי? ומבחינת מנוע שווה לעשות את זה? הvti עברה קרוב ל150000 קילמוטר ואילו המנוע המקורי של חבר שלי בקושי 90000 ק"מ-- עדיף לשפר את המנוע הנוכחי או להחליף למנוע הvti????

 

תודה מראש!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

עם הרישוי לא צריכה להיות בעיה מיוחדת כי יש סיוויק עם המנוע הזה.

 

150000 ק"מ (וסביר להניח לא קלים...) הם לא מעט למנוע כזה ששיפוץ שלו מאוד יקר.

 

אני הייתי מוותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה !!!!

גם אני אמרתי לו אותו דבר!

הרי לפרק מנוע ולשים בחזרה זה גם סיפור לא קטן (כספית).

מנוע עם 150000 ק"מ---ובטוח שהם היו לא קלים בכלל!!!! (ועוד אחרי תאונה)

 

הצעתי לו שבכסף הזה ישים עדיף לו לעשות שיפורים קטנים אך משמעותיים כמו- ציפ פילטר פתוח ואגזוז--כאלו שיפורים שהם קטנים יחסית ולא ממש מזיקים למנוע!

וראינו ביחד ציפ להונדה שמוסיף 19 כ"ס ועוד קח בחשבון פילטר פתוח זה יצא לו משהו כמו 23-24 כ"ס...

נכון???

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
תודה !!!!

גם אני אמרתי לו אותו דבר!

הרי לפרק מנוע ולשים בחזרה זה גם סיפור לא קטן (כספית).

מנוע עם 150000 ק"מ---ובטוח שהם היו לא קלים בכלל!!!! (ועוד אחרי תאונה)

 

הצעתי לו שבכסף הזה ישים עדיף לו לעשות שיפורים קטנים אך משמעותיים כמו- ציפ פילטר פתוח ואגזוז--כאלו שיפורים שהם קטנים יחסית ולא ממש מזיקים למנוע!

וראינו ביחד ציפ להונדה שמוסיף 19 כ"ס ועוד קח בחשבון פילטר פתוח זה יצא לו משהו כמו 23-24 כ"ס...

נכון???

 

קובי.

 

מה הסיכוי?

צ'יפ אגזוז ופילטר זה בערך 12-15 כ"ס.

 

דניאל

פורסם

יהיה הבדל קטן בכל זאת.....

לא ככה??

 

יש לי שאלה נוספת--- ניתן לשים יותר מציפ אחד????

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
יהיה הבדל קטן בכל זאת.....

לא ככה??

 

יש לי שאלה נוספת--- ניתן לשים יותר מציפ אחד????

 

יהיה הבדל די זניח לעומת הכסף שמושקע, לדעתי חבל להשקיע בזה.

 

אי אפשר לשים יותר מצ'יפ אחד. (מחשב אחד= צ'יפ אחד)

 

דניאל

פורסם

אז איזה שינויים אתה מציע לעשות למשל??

 

לא משהו שיקרע את האוטו... אלא משהו חמוד!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

אני לא מבין גדול...

אבל אם כבר שאלת אותי אישית, אני הייתי חוסך את הכסף.

נכון בהתחלה זה כיף, רצים, משפרים וזורקים כסף. אבל אחרי כמה חודשים מבינים שחבל היה לזרוק כסף על שטויות.

חבר שלך באמת רוצה להוציא 3000+ ש"ח בשביל שהאוטו יהיה קצת יותר מהיר?

העצה שלי היא למכור ולקנות משהו אחר.

 

דניאל

פורסם

למצוא מנוע VTI עם 140,000 ק"מ.. :lol:

אהמ..

קיט טורבו. גדישה נמוכה, רגוע---קרוב ל-200 סוסים.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

שמעתי על מישהו (בן דוד של חבר שלי) שקנה סיוויק 1400 3 דלתות, משופרת עם אגזוז פילטר פתוח וצ'יפ, אמרו לי (חבר שלי) שהגיעו ל 120 קמ"ש בהילוך 2.

 

כזה דבר אתה רוצה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שמעתי על מישהו (בן דוד של חבר שלי) שקנה סיוויק 1400 3 דלתות, משופרת עם אגזוז פילטר פתוח וצ'יפ, אמרו לי (חבר שלי) שהגיעו ל 120 קמ"ש בהילוך 2.

 

כזה דבר אתה רוצה?

 

מה בדיוק הנקודה פה?

אז הגיר שלה ארוך, זה לא אומר כלום.

 

דניאל

פורסם

כן ככה אני רוצה! הוא רוצה יותר נכון(חבר שלי)

 

וההשקעה היא גג2500 שקל--הרכיבים הכי יקרים

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

אין לי נקודה, רק רציתי לדעת מה הוא רוצה לשים ולאיזה תוצאות הוא מצפה לקבל, והוא ענה על זה ובהתאם אפשר ליעץ לו.

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...