Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין לי נקודה, רק רציתי לדעת מה הוא רוצה לשים ולאיזה תוצאות הוא מצפה לקבל, והוא ענה על זה ובהתאם אפשר ליעץ לו.

 

אבל נראה לי שהרושם שהוא קיבל זה שאם האוטו מושך ב2 עד 120 אז האוטו ממש מהיר וזאת טעות.

 

דניאל

פורסם

גם אני קיבלתי הרושם הזה, אבל אני יודע מה זה 1400 הונדה אז הבנתי מהר מאוד שזה לא תקין.

 

חבר שלי אומר שהוא לא האמין שזה 1400 לפי ההרגשה בנסיעה (הוא טוען שהרכב מהיר יותר)

 

לדעתי זה בגלל הצ'יפ

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
שמעתי על מישהו (בן דוד של חבר שלי) שקנה סיוויק 1400 3 דלתות, משופרת עם אגזוז פילטר פתוח וצ'יפ, אמרו לי (חבר שלי) שהגיעו ל 120 קמ"ש בהילוך 2.

 

כזה דבר אתה רוצה?

 

אוי מה הקשר לביצועים בכלל?? אצלי האוטו מגיע ל100 בשני.

ו"אצלי" = אוטו 1300 סמ"ק עם פחות מ30 כ"ס.

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

א- זה לא אוטו שלי!

ב- הציפ יתן ממש תוספת זעומה--אני יודע את זה!

ג- לאחי יש אוטו שסיבוב עליו יגרום לכל בעל אימפרזה להזיל ריר! במוו 540 מודל 89 שעברה סדנת שיפורים בגרמניה! בין היתר נוספו לה ציפ לניהול מנוע של m power שמוסיף לבד- 50 סוסונים חיים! בנוסף פילטר פתוח +מערכת פליטה חדשנית+כל מיני דברים שיגרמו לאנשים למות מקנאה!

שאימפרזה sti חושבת שהיא חזקה אחי במהירות רבה גורם לו לראות את הדוד של רמוס!

 

ככה שאני מהונדה לא מתלהב! אם האוטו היה שלי הוא היה רואה טורבו וים דברים!

לצערי אני מסתפק באמריקאית של הבית! ולעתים סיבוב לפירוק אדרנלין בבמו!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
א- זה לא אוטו שלי!

ב- הציפ יתן ממש תוספת זעומה--אני יודע את זה!

ג- לאחי יש אוטו שסיבוב עליו יגרום לכל בעל אימפרזה להזיל ריר! במוו 540 מודל 89 שעברה סדנת שיפורים בגרמניה! בין היתר נוספו לה ציפ לניהול מנוע של m power שמוסיף לבד- 50 סוסונים חיים! בנוסף פילטר פתוח +מערכת פליטה חדשנית+כל מיני דברים שיגרמו לאנשים למות מקנאה!

שאימפרזה sti חושבת שהיא חזקה אחי במהירות רבה גורם לו לראות את הדוד של רמוס!

 

ככה שאני מהונדה לא מתלהב! אם האוטו היה שלי הוא היה רואה טורבו וים דברים!

לצערי אני מסתפק באמריקאית של הבית! ולעתים סיבוב לפירוק אדרנלין בבמו!

 

א- אנחנו יודעים.

ב- אנחנו שמחים שאתה יודע.

ג- GOOD FOR YOU.

 

דניאל

פורסם
א- זה לא אוטו שלי!

ב- הציפ יתן ממש תוספת זעומה--אני יודע את זה!

ג- לאחי יש אוטו שסיבוב עליו יגרום לכל בעל אימפרזה להזיל ריר! במוו 540 מודל 89 שעברה סדנת שיפורים בגרמניה! בין היתר נוספו לה ציפ לניהול מנוע של m power שמוסיף לבד- 50 סוסונים חיים! בנוסף פילטר פתוח +מערכת פליטה חדשנית+כל מיני דברים שיגרמו לאנשים למות מקנאה!

שאימפרזה sti חושבת שהיא חזקה אחי במהירות רבה גורם לו לראות את הדוד של רמוס!

 

ככה שאני מהונדה לא מתלהב! אם האוטו היה שלי הוא היה רואה טורבו וים דברים!

לצערי אני מסתפק באמריקאית של הבית! ולעתים סיבוב לפירוק אדרנלין בבמו!

 

אם היה ב.מ.וו 540 מודל 89 אולי היינו יכולים לקחת אותך ברצינות.לצערך, 540 היה רק ממודל 93.

 

אה.. ואשתי ראתה את השרשור הזה ואמרה שאפשר לשים באוטו צ'יפס. זה עוד יותר טוב משני צ'יפים. הכי טוב זה המסולסלים של בורגר ראנץ'.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
א- זה לא אוטו שלי!

ב- הציפ יתן ממש תוספת זעומה--אני יודע את זה!

ג- לאחי יש אוטו שסיבוב עליו יגרום לכל בעל אימפרזה להזיל ריר! במוו 540 מודל 89 שעברה סדנת שיפורים בגרמניה! בין היתר נוספו לה ציפ לניהול מנוע של m power שמוסיף לבד- 50 סוסונים חיים! בנוסף פילטר פתוח +מערכת פליטה חדשנית+כל מיני דברים שיגרמו לאנשים למות מקנאה!

שאימפרזה sti חושבת שהיא חזקה אחי במהירות רבה גורם לו לראות את הדוד של רמוס!

 

ככה שאני מהונדה לא מתלהב! אם האוטו היה שלי הוא היה רואה טורבו וים דברים!

לצערי אני מסתפק באמריקאית של הבית! ולעתים סיבוב לפירוק אדרנלין בבמו!

 

אם היה ב.מ.וו 540 מודל 89 אולי היינו יכולים לקחת אותך ברצינות.לצערך, 540 היה רק ממודל 93.

 

אה.. ואשתי ראתה את השרשור הזה ואמרה שאפשר לשים באוטו צ'יפס. זה עוד יותר טוב משני צ'יפים. הכי טוב זה המסולסלים של בורגר ראנץ'.

 

יאללה , אני מביא חומוס:

______179.jpg

 

האמת ההודעה של המאדאם הזכירה לי את ימי ילדותי . היה לי תקליטון , 45 סל"ד - "מסיפורי הדוד רמוס" - נשבע לכם :!::twisted:

חומוס.jpg

פורסם

מי שרוצה מוזמן לראות את האוטו בעיר מגוריי! בת ים היפה והאהובה!

היא חונה תמיד בטיילת בת ים--ע"מ להוציא לקנאים את העיניים! צבע כחול!

מי שרוצה להתערב על האוטו שלו שהיא מנוע 4000 מוזמן! אם היית קורא את כל השרשור היית רואה שהאוטו עבר סדנת שיפורים בגרמניה!---סכום 15000 דולר!

 

 

תהנו ותקנאו!!!... :twisted::evil:

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

×
×
  • תוכן חדש...