Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סרג'ים היו באים בסל"ד יותר נמוך ובהילוך יותר גבוה כמו שלישי או רביעי אז אם זה ככה אצלך,זה בטח ככה אצל כולם לא?

וזה היה מרגיש כמו קיטועים בהאצה לכל אורך ההילוך, לא רק באיזור ה-6000 סל"ד.

בתור אחד שמתמודד עם סרג'ים כל יום זה לא נשמע כמו כאלה... :wink:

 

אין לך שעון גדישה ?

 

אין חיוב שסרג'ים יהיו בנמוך או גבוה, אין לזה תבנית קבועה.

אצלי לדוגמא הם היו קורים עם הטורבו המקורי רק מ5,500 ומעלה (היה חוסר דלק שסודר-אבל זו לא הסיבה היחידה לסרג'ים).

 

ממה שאני קורא אתם ממש עושים סלט מהעניין ומטעים גם את עצמכם וגם אחרים.

אני לא ממש מבין ברובר ובגלל זה אני לא טוען טענות, יכול להיות שהמחשב של הוואגיות עובד דומה ומתקן דומה אבל לא מחייב.

אל תשליכו מצבים ביניכם לבין הרובר אלא אם כן אתם מדברים מניסיון על הרכב הספציפי.

 

סרג'ים היא לא תופעה שמשוייכת למחשב בלבד שמתקן- בד"כ זה נוצר מחוסר התאמה של הטורבו למנוע (בטורבו'ים גדולים).

 

וכן,ידוע שהרבה קופרות היו מקבלות סרג'ים (נפתר לעיתים ע"י מאף מוגדל, ולעיתים לא נפתר בכלל...:-)).

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

פורסם
אלדד אמר שהוא מרגיש סרג'ים לאורך כל ההילוך מה שאתה מתאר נשמע כמו סרג' שקשור כנראה לעצם זה שמותקן אצלך ברז

גדישה וב-3 טור אני מניח שאתה לא בפול בוסט אולי חצי באר (גדישה נמוכה).

 

יצא לך לנסוע עם הרכב עם הסטאפ הנוכחי רק בלי הברז?

 

צודק בדבריך, לפני הברז היה התקן חשמלי שוויסת את הלחץ(N75) וההבדל הוא, כאשר הברז מווסת גדישה, מתקבלת רק גדישה מקסימלית בעת לחיצה מקסימלית על הדוושה,אין בוסט חלקי בזמן לחיצה קלה, אולי גדישה קלה לא אשר לא עוברת את ה0.5

אין לי מושג את האמת איך אפשר להקל על התופעה:shock:

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
3 אלף זה כבר כמעט שיא הגדישה.

עד 2000 סל"ד הצ'יפ לא עושה שום דבר מורגש. לעומת זאת בקטע מ 2000 ל 3000 ,במקום שהכוח ישאר קבוע ( 0.6 באר אצלי, 0.8 באר בקופרה) הוא נבנה ונבנה עוד ועוד. ומ 3000 והלאה הכוח במקסימום והאוטו ממריא.

 

גם אצלי בסל"ד גבוה הכוח מתחיל לרדת אבל לא נראה לי שזה נובע מחוסר דלק אלא מהגעה של המגדש לתחום שבו הוא כבר לא עומד בכמות האוויר שהוא צריך לגדוש, ומורגשת ירידה הדרגתית בכוח (לא קיטועים).

 

תופעה אחרת שמעצבנת אותי שיש אצלי, בזמן הבניה של הכוח בין 1500 ל 3000, אם מורידים לחץ מהדוושה (באופן הדרגתי) בדיוק בזמן שהכוח בתהליך של בניה והתחזקות, יש מן השתנקות רגעית כזאת. התופעה זה כאילו עזבתי גז לגמרי ומיד חזרתי לקצת גז. הדרך היחידה להמנע מזה ולקבל החלשה הדרגתית ונורמלית של הכוח, זה להוריד לחץ מהדוושה ממש ממש לאט, אלא שבנתיים האוטו ממשיך לרוץ ולצבור עוד איזה 20-30 קמ"ש כשאני בכלל רציתי להפסיק להאיץ.

זה היה גם עם התוכנה המקורית של האוטו אבל פחות מורגש (פחות גדישה כמובן) ורק בין 1500 ל 2000.

לעומת זאת עם צ'יפ הדגמה של Revo זה לא היה בכלל, בשום סל"ד בשום מצב.

 

 

בדיוק מה שקורה אצלי ברכב ! חשבתי כבר יש לי בעייה במצערת או במזרקים חנוקים ,תודה לאל שאני לא לבד :lol:

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
אנחנו לא מדברים על טורבויים גדולים אם תשים לב אנחנו מדברים על קופרות עם צ'יפ אני אישית לא התייחסתי לרובר כי אני לא מכיר את הרכב הזה.

 

אז אם אתה תשים לב אני התייחסתי לטורבו המקורי, ותתפלא,הוא כמו אצלכם בקופרות ככה שהתופעה אמורה להיות דומה...

והיא לא.

 

נתתי לכם את הדוגמא של טורבו גדול להמחיש שיש עוד אופציות לסרג'ים חוץ מאשר חוסר דלק/ מחשב שחותך.

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

פורסם

אין לצטט את ההודעה שמעליך . תודה , יאשה .

 

בהתייחסות שלך לטורבו המקורי ציינת שפתרת את הבעיה עם משאבה יותר טובה אני מבין טוב מאוד שיש מספר סיבות לסרגים אנחנו מדברים על בעיה שנובעת מציפ ברכב סטנדרטי אני מעוניין לדעת אם יש עוד קופרות עם אותה תופעה ולדעתי כדי לפתור אותה חייב להחליף משאבה בתשובה שלך ישנו חלק שלא קשור לדיון

פורסם

טוב, בוא נקצר כי זה ממש לא רלוונטי לדיון עבור הבחור עם הרובר.

 

אצלי לא הייתה המשאבה הבעיה, המשאבה נותרה מקורית, פשוט עברתי לווסת 4 BAR כדי לפצות בסל"ד הגבוה על החוסר דלק.

 

לבחור עם הרובר, אני לא ממש מכיר את הרכב עצמו, אבל תתחיל מהבדיקה של הדברים הבסיסיים:

 

משאבה/ווסת/אינג'קטורים- במידה וחסר דלק ואכן המחשב מסוגל להתערב ולחתוך את הבוסט (צריך להיות חיישן WIDE-BAND מקורי על מנת שהמחשב יוכל לזהות שאתה בכלל עני- תוכל לזהות אם יש לך 5 חוטים בלמדה הקדמית,למרות שמאוד קשה לי להאמין), כמובן שבנוסף לבדוק לחץ דלק תקין.

 

בדוק את החיישן שמווסת את הגדישה אצלך ברכב- תנסה לראות אם יש איזשהו רכיב שקודם לווסט-גייט והאם הוא תקין

(כמו הN75 בוואגיות לדוגמא).

 

כמובן שבדיקת לחץ- לבדוק שאין דליפות במערכת- תמיד טוב לעשות.

 

שוב- כל זה נרשם על מנת לתת לך כיוון כללי, אני ממש לא מכיר את הרכב.

 

מקווה שזה ייתן לך איזשהו כיוון.

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

פורסם

בקשר לסרג'ים, לרוב הקופרות עם אפסולוט זה קורה

היתה לי FR במשך שנה ובFR זה לא קורא בכלל גם אם אני אתחיל ללחוץ מ80 בהילוך חמישי 2500 סל"ד ועד סוף ההילוך יש תאוצה חזקה בלי שום סרג'..

כניראה שיש בעיה בצ'יפ של אפסולוט עם המנוע של הקופרות משום מה(דגם מנוע שונה משל הFR).

ממליץ לעשות קאסטום או לבדוק איך נוסע הריבו של פרילינג.

המלצה זו רק לגבי הקופרות, כל השאר ממליץ מאוד על אפסולוט של EA צ'יפ חזק מאוד.

פורסם

אינג'קטורים שונים, קוטר מאף שונה, אני לא בטוח שבFR הלמדה הקדמית היא WIDE-BAND כמו בקופרה.

 

טענה נכונה, גם אצל E@A טוענים ככה.

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

פורסם
יש לי סרג'ים בפאסאט 1.8T ידנית עם צ'יפ של אפסולוט וגדישה מכוונת ע"י ברז גדישה ל1.2. בהילוך שלישי מ3 טור יש קירטוע ואז מתחילה חגיגה. לא יודע אם חוסר דלק יהווה בעיה, ברכב יש משאבת וולברו.:roll:

 

מה שאתה מתאר לא נשמע כמו סרג'ים,אלא בדיוק כמו משהו שנפתרתי ממנו לפני כחודש - ה-MAF שלי נמצא תקול.החל מהילוך שלישי ומעלה הרכב היה "נחנק".וגם אצלי ברכב מותקנת וולברו 255.תנסה לנתק את MAF ותעשה סיבוב.אם התופעה נעלמה - אז הגיע הזמן להחליף אותו.זה מה שהיה אצלי,בכל מקרה.

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם
אינג'קטורים שונים, קוטר מאף שונה, אני לא בטוח שבFR הלמדה הקדמית היא WIDE-BAND כמו בקופרה.

 

טענה נכונה, גם אצל E@A טוענים ככה.

 

אם זה ככה אז יש הגיון. מצאנו יתרון שיש ל-FR על הקופרה... :wink: אין סרג'ים אחרי צ'יפ.

×
×
  • תוכן חדש...