Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עדי, הרגת אותי עם הסמיילים. :lol:

 

 

עזוב אותך מ "סמיילים" אני בדרך לקניון לעשות חארקות אתה מצטרף :?:

 

 

סתאם...........

עדי גולדנברג 13399

פורסם

על המדרכה הגבוהה ממתינים לקרשים שדרור וסרשטיין ואריה מתקינים ומדריכים בירידה לכביש בנסיעה אחורנית. עדי גולדנברג (בחור זהב) בהיא צ'קלקה צהובה שהסתובבה ושמרה עלינו

הרקיע השביעי 034.jpg

הרקיע השביעי 036.jpg

הרקיע השביעי 037.jpg

הרקיע השביעי 038.jpg

הרקיע השביעי 041.jpg

הרקיע השביעי 042.jpg

הרקיע השביעי 044.jpg

שלמה דן גדרון

פורסם

יעקב בכר עלה על העגלה בנסיעה.

שבוע טוב, לילה טוב, תודה לעושים במלאכה ולהתראות באירוע הבא

הרקיע השביעי 053.jpg

הרקיע השביעי 054.jpg

הרקיע השביעי 055.jpg

הרקיע השביעי 047.jpg

הרקיע השביעי 048.jpg

הרקיע השביעי 049.jpg

הרקיע השביעי 052.jpg

הרקיע השביעי 051.jpg

שלמה דן גדרון

פורסם

לכל החברים שהציגו את כלי רכבם - תודה על היענות, על הרצון לייצג את המועדון ועל היוזמה לשמור אישית על הרכבים ולענות לקהל על שאלותיו.

 

התצוגה היתה יפה, שילוט כלי הרכב התאים לתצוגות שאנו רואים בחו"ל, גם שינוי מיקום חלק מהאופנועים למקומם החדש ריווח את התצוגה ונתן לה מימד אירופי.

הקשר עם הקניון חשוב ביותר למועדון ואני תקווה שקשר זה ימשך גם בעתיד לטובת שני הצדדים.

מצא משה

פורסם

התצוגה היפה שקיים המועדון בקניון היתה מכובדת וייצוגית. בכל נקודה שלטו סדר ואסטטיות.

20 הרכבים מוקמו בארבעה מוקדים, תוך חיבלול, שמירה צמודה, שילוט, דגלים וכו'.

תצוגה כזו מהווה מקור הכנסה יפה למועדון מחד, ופרסום מכובד של נושא האספנות מאידך.

 

 

החברים שהשתתפו בתצוגה, הן מהצפון והן מהמרכז, היו סבלניים גם בהקמת התצוגה עד 01:00 בלילה, וגם בעת פירוק התצוגה במוצאי שבת עד השעות הקטנות, תוך זהירות מירבית לא לפגוע הן ברכבים והן בחלונות הראוה...

כמו כן דאגו חברים להיות נוכחים מידי פעם בימי התערוכה ולהסביר למבקרים על המועדון.

 

תודה לעדי, לגדרון, לארז, למצא, לאבירם, לנתי, למעוז, לאריה, לדרור, לדדון,

לויקטור, ליעקב, לאורי ולאיצ'ה.

 

תודה מיוחדת ליעקב בכר על המאמץ והפעילות בנושא הרכב הדו גלגלי,

 

 

תרומתכם חשובה לנושא האספנות ולמועדון.

 

שבוע טוב

אבי נוף

יו"ר מועדון החמש.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
עדי גולדנברג (בחור זהב) הר זהב הביא צ'קלקה צהובה שהסתובבה ושמרה עלינו

 

כמה תמונות מהיציאה .(מספרי רישוי גלויים באישור הבעלים)

IMG_5053.JPG

IMG_5054.JPG

IMG_5055.JPG

IMG_5057.JPG

עדי גולדנברג 13399


×
×
  • תוכן חדש...