Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל הכבוד לכל האנשים שמציגים.

כבוד למועדון.

יישר כח.

 

:mm_yeah:

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מביקורי בגרנד היום אחה"צ נראה כי סידור כלי הרכב במקום מוצלח שבעתיים מהסידור של שנה שעברה .

 

לקהל המבקרים אין גישה לכלי הרכב ונראה כי הסדר נשמר .

שאלות ותגובות הקהל מתחלקים לקבוצות הגיל ,

היו את אלו שהתלהבו מהצבעים המרהיבים , את אלו מהדור ההוא שהעלו חיוך למראה המכונית כמו של...

אמא אחת אמרה : "הינה , כזה אוטו היה לסבא " ..... חח חח :-)

" איך הכנסתם אותם לכאן " ?

 

וכמובן את אלו שלא מאמינים: " הם נוסעות המכוניות האלו " ?

 

ותפסתי על חם ....................

 

לדעתי אחת התמונות המצוינות ושאותי ריתקה למראה הילדה הקטנטונת שכל כך רצתה לצלם את האוטו האדום .

 

ראו בבקשה :

תמונה010.jpg

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

אני לא יודע מה איתכם אבל...אני בסביבות 20:00 יצא גרר עם אופנוע מסוג טריאומף ( במקרה שלי ) ומשום מה אני לא רואה הוכחה לכך שהוא הגיע ליעדו...( למרות שזיהיתי שני אופנועים אחרים שעמדו לצידו בניגרר).

והרי ההוכחה:

03032009140.jpg

פיאט 128 SL קופה

פורסם
אני לא יודע מה איתכם אבל...אני בסביבות 20:00 יצא גרר עם אופנוע מסוג טריאומף ( במקרה שלי ) ומשום מה אני לא רואה הוכחה לכך שהוא הגיע ליעדו...( למרות שזיהיתי שני אופנועים אחרים שעמדו לצידו בניגרר).

והרי ההוכחה:

מה אתה בלחץ.

אתה מבוטח במחיר גבוה

לא נורא אם הוא לא הגיע.

פורסם

נראה כיף גדול !!!

עקב אי הבנה קטנטונת לא נרשמתי... לא נורא, פעם הבאה !

 

נראית תצוגה נהדרת. לצערי לא אוכל להגיע לצלם אנו נוסעים לירושלים לסופ"ש..

תהנו וכל הכבוד !!

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אדון type 3 ...אל תשכח שאני יודע איפה אתה גר, או יותר נכון איפה אתה מחזיק את הרכבים שלך..

תזהר שלא האלץ להחרים לך כמה דו גלגליים שאתה מחביא..:-) ( ולא יזיק גם אם תענה לפעמים לטלפונים)

פיאט 128 SL קופה

פורסם

תצוגה מרשימה מכוניות ואופנעים חשיפה נהדרת למועדון

בשעות שהופקדתי על השמירה 19 עד 21:30 לא היו בעיות הציבור ממושמע והחיבלול עושה את העבודה.

אפילו הגיע גברת אחת (שאני מכיר) ונדהמה לראות את המיני שהיתה שלה במשך שנים.

היום בסביבות השעה 21:00 בוצע שינוי בתצוגה

העברנו חלק מהאופנועים והפיזור רחב יותר בוצע חיבלול כנדרש.

 

נתי

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

אופנוע הטריומף היה שם היום. בערב השומר נוסע איתו הביתה...

תמונות מאתמול. כל הכבוד לאבי מצא ובכר שיצאו ב 01 חזרה לת"א אחרי שטרחו וסידרו הכל.

24.02.2009מסיבת חנוכת המשרד 025.jpg

24.02.2009מסיבת חנוכת המשרד 012.jpg

24.02.2009מסיבת חנוכת המשרד 017.jpg

24.02.2009מסיבת חנוכת המשרד 029.jpg

24.02.2009מסיבת חנוכת המשרד 030.jpg

24.02.2009מסיבת חנוכת המשרד 033.jpg

resizeddscf4211bl9.jpg

שלמה דן גדרון

פורסם
משהו יודע מה שעות הפתיחה של הקניון?

 

 

פיאט 128 sl בקר טוב.

 

הקניון פתוח מהשעה 10 בבוקר עד 10 בלילה. בשבת סגור, ונפתח במוצאי שבת עד השעה 22:00

יש תצוגת רכבים ואופנועים חדשים בקומה הראשונה, ואנו מציגים את הפן השני בקומה השלישית.

 

 

לכל החברים שמציגים את 20 כלי הרכב, למשה מצא שנשאר לסייע בהצבת הרכבים על 01:00 בלילה ואח"כ חזר לביתו בדרום, אל בוקר פעילות נוסף עם בני הספל, למען מועדון החמש, בארגון הצילומים לטלביזיה,

לאלו שעזרו בתכנון המוקדם (ושיעזרו גם בפירוק...)

לחברים מאיזור חיפה שמגיעים לתצוגה ונהנים להסביר לקהל על התצוגה, וגם משגיחים בנוסף לשומרי הקניון,

 

 

תודה רבה

 

אבי נוף

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.


×
×
  • תוכן חדש...