Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גדרון ,

 

חוויה מרגשת , נהנתי לקרוא .

סוף טוב , הכל טוב .

מה שעוברים בדרך רק מחזק אותנו כחברים .... !

 

דרור .

 

 

 

 

 

לא מניע או סיפור אמיתי

 

 

ביום ב' צלצלה אלי סמדר וביקשה שאביא את השברולט 57 שלי לתצוגה בגרנד קניון כיוון שהיו חסרות מכוניות. כמובן שהסכמתי.

ביום ג' בערך בשעה 21.00 הנעתי את הרכב. בעת ההנעה עשה הסטרטר רעש מוזר אבל כהרגלו המנוע הניע במכה הראשונה.

רחצתי את הרכב ונסעתי לכיוון הגרנד קניון. כקילומטר מהבית שלי אותתו לי מכוניות להדליק את האור ורק אז הבחנתי שאורות אינם פועלים.

חזרתי הביתה כבר 21.30 ומצאתי נתיך (פיוז) שרוף. הכנסתי נתיך חדש (פיוז זכוכית) וגם הוא נשרף. חשבתי שאולי קיצרתי אז הכנסתי עוד אחד שוב הוא נשרף.

לא פלא ש GM פושטת את הרגל אני חושב אם הם שמו את בית הפיוזים מתחת ללוח השעונים בגובה השמשה מגיע להם!

אני שוכב על הרצפה ומנסה לשים פיוז חדש.

הטלפון מצלצל ואבי נוף שואל: "איפה אתה? כבר 22.30 !"

אמרתי לו: "אני לא בא!"

"אל תעשה לי את זה", הוא עונה.

אני מסביר לו את הסיפור אין אור ויש רעש מהסטרט.

"תבוא!"

אני מנסה להניע ורעש אימים יוצא מהסטרטר. המנוע לא מניע. עוד נסיון חשבתי שהסטרטר מתפרק.המנוע לא מניע.

23.00 שוב טלפון מאבי "נו איפה אתה?"

"אין רכב" אני עונה בפסקנות.

ואז עדי גולדנברג אומר לאבי נוף" "שיביא את המיני".

"איזה מיני?" שואל אבי.

"יש לו מיני יפה. תגיד לו שיבוא עם המיני." אני שומע את עדי אומר לאבי.

"יש לך מיני?" אבי שואל.

"כן" אני אומר.

"איך זה שלא ראיתי אותה? איך היא נראית?"

"המיני מלוכלכת ולא מוכנה לתצוגה. וחוץ מזה השברולט חוסמת אותה." אני עונה.

"תבוא לכאן יש סמרטוטים ננקה לך אותה", אומר אבי.

"נראה אני משיב".

23.30 אני, בשארית כוחותי, דוחף את השברולט עוד מטר אחורה .

המיני מניע ועולה לרחיצה. טוב זה אוטו קטנטן רק חמש דקות והוא כבר יבש ונראה הרבה יותר טוב.

23.45 אני בדרך.

ברמזור הראשון זרקתי את כל החפצים שהיו מונחים על הכסא האחורי מתחת לכסא.

ברמזור השני ניגבתי אבק והסתרתי עוד כל מיני חפצים.

23.55 אני בכניסת החרום של הקניון אבל גובה המדרכה שם 25 ס"מ זה יותר מאמצע הגלגל. במיני גלגלי 10 אינץ'

דרור וסרשטיין מציל את המצב! הוא מציב משטח קטן והמיני על המדרכה שועטת לתוך הקניון. כמו בסרט פשע היא דוהרת במזרונות הקניוןכדי להציל את הטובים. בחצות המיני נעמדת ליד יתר אחיותיה המנמנות כבר מאחורי חבלים.

ביום רביעי דרור וסרשטיין מתקשר אלי: "אין לך שלט ואנשים מתרגזים".

אסור להרגיז את הקהל! אז מיד יצרתי שלט ועליתי לקניון.

אבי שלח לי מייל הוא מבסוט מהשלט שהכנתי.

במפגש ביום שישי סיפרתי לחברה וחיים קופרמן שמע ומיד התנדב לבוא ולבדוק. ביום שבת בבוקר חיים התיצב אצלי בבית בבגדי עבודה.

"תשתה קפה?" אני שואל

"מה פתאום לפני העבודה עוד לא מגיע לי קפה", עונה חיים בצחוק.

אנו יורדים למוסך.

"תניע נשמע." אומר חיים.

"הרעש רעה. בו נוריד את הסטרטר" פוסק חיים.

ג'ק וחלקו הקדמי של האוטו מונף באויר. שני חמורים, אחד משמאל ושני מימין לתמיכה וחיים כבר מתחת לכלה.

9/16 הוא פוסק וגם 5/8 ומיד אני מביא לו כלים ודקה אחרי זה הוא יוצא עם הסטרטר ביד. נפל בורג הוא מראה לי והחוטים רפויים.

הוא מחבר בורג אחר שהבאיתי לו במקום זה שנפל והסטרטר פועל כמו חדש.

אבל אז שוד ושבר. ממש שבר! מכסה הסטרטר שבור.

"אני אקח לרתך." חיים צוחק.

רוחצים ידים.

חיים יושב איתי במרפסת כוס קפוצ'ינו ועוגת קרם אגוזים.

"אני הולך הוא פוסק."

היום בצהרים חיים טלפן. אני בישיבה.

" ריתכתי, הסטרטר מוכן אפשר לבוא?" שואל חיים

"כן אפשר אבל אני בעבודה ובבית אין איש."

"אז מתי אתה גומר?" שואל חיים.

לא לפני 19.30 .

אז אני שם.

לא מאוחר? אני שואל

יש לי זמן אני לא עסוק. אין בעיה. חיים עונה.

 

ב- 15.00 מצלצל עדי גולדנברג (בחור זהב שמתעקש שגולדנברג זה "הר זהב" אבל אני לא מדבר על השם כאם על האיש) "בוא למטה אני ליד המשרד שלך הבאתי לך לוחית רישוי חדשה במקום המצ'וקמת".

איך הוא זכר?

 

ב19.29 אשתי מצלצלת. " איפה אתה? חיים כאן!".

19.30 אני כבר ליד הבית.

תוך דקה יצאתי מהחליפה לבגדי עבודה.

חיים שואל בדאגה אבהית - "אולי תאכל קודם?"

"אולי תשתה ?"

ואני אומר לו "מה פתאום לפני העבודה עוד לא מגיע לי"...

ירדנו למוסך הדלקנו אור. הפשלתי את הכיסוי.

ג'ק, שני חמורים, וקצת תאורה 9/16 ו5/8 ותוך חמש דקות הסטרטר בפנים. אני שם פיוז חדש. חיים מחבר את המצבר. מפתח 13 רגלית הכבל מחוזקת והכל במקום!

"תניעה, נשמע!" חיים אומר.

סיבוב קטן והמנוע מתעורר לחיים האורות פועלים.

הרכב מורד משני החמורים הג'ק נשלף הכיסוי מוחזר וכאילו לא קרה כלום!

ואז חיים מסכים לקפה ועוגה...

לחיים, ידידי היקר תודה רבה על העזרה!



לעדי תודה על לוחית הזיהוי והעזרה!

 

חברים כמוכם עושים את העולם נפלא!

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

לא מניע או סיפור אמיתי

 

 

ואז עדי גולדנברג אומר לאבי נוף" "שיביא את המיני".

"איזה מיני?" שואל אבי.

"יש לו מיני יפה. תגיד לו שיבוא עם המיני." אני שומע את עדי אומר לאבי.

"יש לך מיני?" אבי שואל.

"כן" אני אומר.

"איך זה שלא ראיתי אותה? איך היא נראית?"

"המיני מלוכלכת ולא מוכנה לתצוגה. וחוץ מזה השברולט חוסמת אותה." אני עונה.

"תבוא לכאן יש סמרטוטים ננקה לך אותה", אומר אבי.

 

 

ביום רביעי דרור וסרשטיין מתקשר אלי: "אין לך שלט ואנשים מתרגזים".

אסור להרגיז את הקהל! אז מיד יצרתי שלט ועליתי לקניון.

אבי שלח לי מייל הוא מבסוט מהשלט שהכנתי.

 

 

לחיים, ידידי היקר תודה רבה על העזרה!



לעדי תודה על לוחית הזיהוי והעזרה!

 

חברים כמוכם עושים את העולם נפלא!

 

 

סיפור נפלא ומזכיר לי בהחלט את עליזה שגם עשתה פוזות לפני שהגיעה לגרנד .

 

אגב מי זה ה: אבי הזה ? :wink:

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !


×
×
  • תוכן חדש...