Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מחלקת עסקים בלופטהנסה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צמחוני, ובהמון טיסות מנה צמחונית = מנה כשרה, משום מה. מה שאומר שאני מקבל אוכל מגעיל אפילו יותר משל שאר האנשים במטוס...

 

באשר ללופטהנזה - אבא שלי טס אצלם הרבה והוא תמיד מלא שבחים גם למחלקת עסקים. יותר מזה, אני חושב שבכל פעם שהשם "לופטהנזה" עולה הוא לא יכול שלא להזכיר בהתלהבות את העובדה שהם נתנו לו milage "על החשבון" - כלומר איפשרו לו לשלם במיילים על טיסות גם כשהוא היה במחסור - בהנחה שהוא ימשיך ויטוס אצלם ויצבור עוד מיילים. האמת - זה שירות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בשנתיים-שלוש האחרונות אלעל עשו שיפור עצום בשירות שלהם, במיוחד במחלקות היוקרה (עסקים/ראשונה).

 

לא במיוחד אלא רק במחלקות העסקים/ראשונה.

מחלקת תיירים עדיין נראית ומתנהגת כמו יום עמוס בשוק הכרמל כאשר הצוות הוא הבסטינרים (קרא את התקרית בהמשך ההודעה).

מישהוא יכול להסביר לי את הנוהל הביזארי באל-על שבטיסות לילה, כשהשמש זורחת אז הדיילות מתעקשות שתסגור את התריס:shock:

 

 

יצא לי לטוס כמה פעמים בעסקים/ראשונה של סוויס, הנאה צרופה ומפנקת!

 

 

כמו כן ,הדיילות שם בנות 50 ומעלה :)

 

במרבית החברות הדיילות הן נשים מבוגרות עם גישה אימהית ואוהבת לכל בקשה או דרישה שלך.

כמעט רק באל-על נתקלתי בנערות חוצפניות שחושבות שהשמש זורחת להן מהעכוז כי הן דיילות וכשאתה מעיז לבקש כוס מים בשביל לבלוע כדור היא עונה לך, "לפני 20 דקות חילקנו מים, אם ידעת שאתה צריך לבלוע כדור למה לא שמרת קצת מים?"

הסברתי שאני צריך לקחת את הכדור 20 דקות אחרי האוכל והיא ענתה "אני לא עובדת אצלך ואני לא ארוץ להביא מה שכל נוסע יבקש ממני, פעם הבאה תשמור לך מים" :shock:

מיד התלוננתי לפרסר, דרשתי באותו מעמד שיודיעו לקפטיין על התקרית,הדבר הראשון שעשיתי איך שנחתתי היה להגיש תלונה רשמית באל-על ואני שמח לבשר שבזכותי היא לא עובדת יותר באל-על (התקרית הייתה לפני שנתיים).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בטיסתי האחרונה 2 חברים שלי ישבו בתיירים וקיבלו אחלה של יחס ושירות (לטענתם).

יכול להיות שדיילת אחת, לפני שנתיים, התנהגה בצורה חריגה, אבל לדעתי לא צריך להכליל על שירות של חברה שלמה בהתבסס על תקרית אחת.

 

בכל מקרה, שבוע הבא יצא לי לבדוק את הנושא שוב..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

זאת כמובן דוגמאת קיצון אבל היחס המתנשא והמזלזל של הדיילות היה שם מאז ומעולם ולצערי הרב (מאחר ואני בוחר את הטיסות עפ"י לוח הזמנים שלי ולא עפ"י חברות התעופה) יוצא לי עדיין מידי פעם לטוס באל-על ולהתאכזב כל פעם מחדש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

טוס פעם אחת בטארום ותלמד לאהוב את אל על.

 

גם בטארום הדילות מבוגרות אבל אימהיות כמו שאלמנה שחורה היא בת זוג טובה. בכמה טיסות שלי איתם הדיילות (בלונדיניות צבועות בנות 50 ובמשקל פי 3 מהגיל שלהן) לא דיברו אנגלית ועוד התעצבנו על זה שאני לא מבין רומנית.

 

בשנים האחרונות אני נאלץ לטוס במחלקת עסקים בטיסות של יותר משעה ושם אל על ממוצעים אבל לא יותר מזה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
טריניטי, הוריי (לדוג') סובלים מבעיות גב - כך שתמיד קיימת העדפה למחלקת עסקים, גם בטיסות קצרות - ההפרש מוצדק (במקרה כזה).

 

ואגב, לא חסרים דיילים ישראלים בלופטהנזה - משעשע לגמרי :-)

 

אוראל,

הכוונה היתה להפרש בין עסקים בלופטהנזה לעסקים באל על.

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"

פורסם

אופס. טעות שלי.

 

בכל מקרה, ידוע מה אני הייתי בוחר (ולא משנה המחלקה)... :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אופס. טעות שלי.

בכל מקרה, ידוע מה אני הייתי בוחר (ולא משנה המחלקה)... :wink:

 

כזה שגריר טוב, אני מקווה שלפחות הוציאו לך דרכון בתמורה :wink:

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

 

 

 

 

במרבית החברות הדיילות הן נשים מבוגרות עם גישה אימהית ואוהבת לכל בקשה או דרישה שלך.

כמעט רק באל-על נתקלתי בנערות חוצפניות שחושבות שהשמש זורחת להן מהעכוז כי הן דיילות וכשאתה מעיז לבקש כוס מים בשביל לבלוע כדור היא עונה לך, "לפני 20 דקות חילקנו מים, אם ידעת שאתה צריך לבלוע כדור למה לא שמרת קצת מים?"

הסברתי שאני צריך לקחת את הכדור 20 דקות אחרי האוכל והיא ענתה "אני לא עובדת אצלך ואני לא ארוץ להביא מה שכל נוסע יבקש ממני, פעם הבאה תשמור לך מים" :shock:

מיד התלוננתי לפרסר, דרשתי באותו מעמד שיודיעו לקפטיין על התקרית,הדבר הראשון שעשיתי איך שנחתתי היה להגיש תלונה רשמית באל-על ואני שמח לבשר שבזכותי היא לא עובדת יותר באל-על (התקרית הייתה לפני שנתיים).

 

נפלת על דיילת "לימון".

 

אמנם השירות באל על לא מדהים במחלקת התיירים,אבל הוא סביר בסה"כ,לא להתעלף, אבל גם לא להגזים.

 

אני טס הרבה עם אל על ובסך הכל הם בסדר,עד שמגיעים להשוואות עם חברות תעופה אחרות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אני צמחוני

 

תנחומיי, משתתף בצערך,שלא תדע עוד צער.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...