Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נמאס לי שהאוטו רועד!

 

נבדקו תושבות מנוע ונמצאו תקינות, בוצעה בדיקת מחשב והכל תקין בחיישנים, פילטרים הוחלפו (אויר שמן ודלק), פלאגים הוחלפו, עשיתי ניקוי מזרקים (לא בעצמי כמובן).

 

לפעמים כשאני נוסע לאט (בטורים נמוכים ומנוע יחסית שקט) אז שומעים רעש של גומי שמכופפים אותו אז הוא חורק מהצד השמאלי קדמי (אולי זה יעזור לאיתור הבעיה).

 

האוטו לא אוכל שמן או מים (בקיצור לא מעשן)

 

הבעיה היא בסרק שהאוטו רועד פיזית (ויברציות) והטורים יציבים, המנוע רועד פיזית גם כן ורק בסרק.

 

יש עוד רעיונות מה לבדוק הלאה ולאיזה כיוון ללכת?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אצלי זה גם ככה ואני לא ממש מודאג. יש לציין שזה בעוצמה ממש מועטה ורוב האנשים לא שמים לב (אני כן...)

 

אני יכול להגיד שאצלי הרכב רעד בהעברות הילוכים, כלומר ממש אפשר היה להרגיש את המנוע זז בעזיבות קלאץ'... לאחר שהוחלפו התושבות בטיפול שבוע שעבר זה מורגש הרבה פחות, אבל משום מה בסרק הרעידות גברו קצת. גם בהתנעה משום מה הרכב רועד (רק ברגע ההתנעה).

 

בגדול, אני ממליץ לך להפסיק להתייחס לכל משהו קטנטן שה-106 עושה ונראה לך מוזר, לא תצא מזה :wink:

 

(זאת בהנחה והרעידות באמת אינן גדולות אלא סתם מפריעות לך כי אתה פרפקטציוניסט - שזאת הטעות הגדולה של כל בעל צרפתיה - שני המושגים פשוט לא הולכים ביחד :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רוני, איזה תושבות הוחלפו לך ?

המשמעותית מכולן בהקשר של תחושה של תזוזה בידית ההילוכים היא התושבת גיר התחתונה.

 

הוחלפה תושבת גיר (יש יותר מאחת?), תושבת מנוע תחתונה וכן ה"פעמון" של התושבת העליונה (או איכשקוראיםלזה). נאמר לי שהתושבת העליונה היא תושבת עם גז, או משהו בסגנון, ולכן היא יקרה יחסית, ובמקרה שלי לא צריך להחליף אותה אלא רק את החלק הזה, שעולה כ-100 ש"ח.

 

לטובה - פחות זעזועים בהעברת הילוכים. לרעה - המנוע פתאום רועד יותר בהתנעה ואולי טיפה יותר רועד בסרק, לא משהו משמעותי לדעתי (אולי אני טועה?)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רוני, איזה תושבות הוחלפו לך ?

המשמעותית מכולן בהקשר של תחושה של תזוזה בידית ההילוכים היא התושבת גיר התחתונה.

 

אצלי באוטו ישנן גם רעידות בעת העברת הילוכים \ ולפעמים המנוע גם 'קופץ' לו כאשר נוסעים בראשון עם רגל לא סופר עדינה על הגז .

האם אלה התושבות

?

במידה וכן מה גודל הנזק לכיס?

:roflmao: People drive big cars cause to make up for their small c0cks :roflmao:
פורסם
רוני, איזה תושבות הוחלפו לך ?

המשמעותית מכולן בהקשר של תחושה של תזוזה בידית ההילוכים היא התושבת גיר התחתונה.

 

אצלי באוטו ישנן גם רעידות בעת העברת הילוכים \ ולפעמים המנוע גם 'קופץ' לו כאשר נוסעים בראשון עם רגל לא סופר עדינה על הגז .

האם אלה התושבות

?

במידה וכן מה גודל הנזק לכיס?

 

למה אתה מתכוון? כאשר אתה לוחץ על גז בראשון האוטו קופץ כמו מנייק?

גם אצלי זה ככה, זאת בעיה?

פורסם

בכל רכב ידני הבעיה קיימת במידה כלשהי אבל אצלי זה נראה לי קצת מוגזם ,

כיצד אני יכול לבדוק את מצב התושבות?

:roflmao: People drive big cars cause to make up for their small c0cks :roflmao:
פורסם

רוני זה רעידות שאני לא אוהב וזה נותן תחושה שהרכב עומד להכבות (זה סוג רעידות כזה שמרגישים שהאוטו עומד להכבות)

 

אני פרפקציוניסט בלי קשר, אבל עדיין אני לא אוהב את זה ואני רוצה לטפל בזה. לא כיף שנוסעים איתי באוטו ושואלים מה זה האוטו ככה רועד.

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...