Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

4 חודשים ביחד: סט תמונות- Skoda Fabia SPORT '08


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ברשותכם, אנצל את הת'רד הזה כדי להעלות את הקטע וידאו הבא:

 

אייטם של VBH-Vיקי Bאטר Hנדרסון- אשר סוקרת את ההיסטוריה של ס(ש?)קודה, במסגרת אחת הפרקים הישנים של טופגיר (כזכור, היא הגישה שם, לפני שעברה ל-FIFTH GEAR):

 

http://www.mediafire.com/?b2notdjq3md

 

צפייה מהנה!

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

אלון, סוניאריקסון 350K נראה לי ממש לא זוכרת.

חמודי כזה, מזהה שירים, מצלם ונותן לי תקשורת עם העולם.

 

בחושך אבל האיכות על הפנים

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
מצאתי מדריך באינטרנט ואחרי 2 בירות ניסיתי בעצמי :-) (באמת).

מישהו רוצה להסביר לי איך הצלמים המומחים עורכים את התמונות שלהם?

 

למשל פה,

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=224564

 

יש לי מצלמה של קאנון, 8 מגה פיקסל, .POWERSHOT A 580

יש מצב, שאולי אגיע לרמה כזו בעזרת עריכה של פוטושופ?

.

 

תתחיל בלהחליף את המצלמה ותמשיך בעדשה טובה.

אחרי זה צלם ב RAW ותוסיף הרבה צבע.

 

הנה סתם דוגמא

 

Ivgeni

, מה הטעם להעלות תמונות משופצות רק כדי שאחרים יתלהבו? אני מעלה את המקוריות.

 

אתה משפץ תמונות כי המקור צריך שיפוץ ולא בשביל שמישהו יתלהב.

בכל תמונה יש מה לשפץ. החל מטמפרטורת צבע לא נכונה וכלה בקימפוז מחדש.

זה שאתה מתקן אומר שאתה יודע מה אתה רוצה.

PICT0842.jpg

פורסם

אחרי זה צלם ב RAW ותוסיף הרבה צבע.

 

מה זה RAW?

יש לך אתר טוב לקרוא ממנו מידע?

 

אני משער שזה יעזור לכל הצלמים החובבים שביננו.

אגב, אין מצב שאני מחליף את המצלמה הזו. לא מזמן רכשתי אותה :-)

I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

RAW זה קובץ שמעביר את כל נתוני החיישן לזיכרון ללא שום עיבוד.

בניגוד ל JPEG שדוחס את התמונה ומעבד אותה עיבוד ראשוני (חידוד צבעים וכו') לפני השמירה על הכרטיס.

 

זה למעשה פילם דיגיטלי.

 

היתרונות של RAW

טווח דינמי גדול יותר,

כמות פרטים גדולה יותר באיזורים מוצלים ובאיזורים בהירים

גמישות גדולה יותר לשגיאות חשיפה.

 

החסרונות הם קבצים גדולים והצורך "לפתח" את התמונה בתוכנה יעודית.

אגב - אם אין לך את האופציה הזאת במצלמה לא תוכל לשמור בפורמט הזה

פורסם

זה לא ממש נמוך, יש אנשים שנוסעים עם הרכב שלהם פעם אחת בשבוע לקניות 5 ק"מ וזהו.

אצלי הרכב בשימוש יומיומי (חוץ משישי שבת בד"כ).

פורסם

בהחלט לא נמוך

אני חושב שאצלי בבית זה השיא.

האוטו של אשתי נוסע את המרחק העצום של קילומטר שלם ביום.

שזה הלוך וחזור כמובן, וגם לא בכל הימים.


×
×
  • תוכן חדש...