Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האינטרקולר עובד כמו רדיאטור, לא נראה לי שאפשר לגרום לו נזק מקצת מים

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

אתה מיתכוון לשטיפה חיצונית?

כן אין בעיה זה כמו רדיאטור רגיל.

 

שטיפה פנימית היא לא הכי כדאית כי לא כדאי שיכנס נוזלים לתוך המנוע.

 

ירון מאיר

פורסם
אתה מיתכוון לשטיפה חיצונית?

כן אין בעיה זה כמו רדיאטור רגיל.

 

שטיפה פנימית היא לא הכי כדאית כי לא כדאי שיכנס נוזלים לתוך המנוע.

 

ירון מאיר

 

חיצונית... כמו ששוטפים את האוטו אז אני מתמקד קצת יותר בקולר..

מנסיון שעשיתי כרגע האוטו מגיב פשוט הרבה יותר טוב .. או שזה רק בראש :lol:

פורסם

שלום לכם,

בדימקס שלי 2004 3.0TDI יש לו אינטרקולר בחזית (בטמבון), אז חשבתי לרסס עליו מים אבל בלחץ טוב מבחוץ-בלי לפרק אותו-

השאלה שלי האם זה יעזור למנוע ויתן עוד כוח ואם יש לכלוך עליו מבחוץ ונכנס עם המים לתוכו זה מזיק משהוא ?

ואיך אני יכול לדעת אם יש לי בעיה בטורבו?

כי בכוח של המנוע ירד קצת.

תודה

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

ניקוי חיצוני יעזור לאוויר לזרום דרך הצלעוות ולקרר את האוויר שהולך לסעפת היניקה.

אולי האינטרקולר מלוכלך מבפנים וזה כבר עניין אחר ויכול להוריד את כמות האוויר שזורמת ליחידת זמן.

בכל מקרה כשאתה שותף מבחוץ בלחץ תזהר לא לפצוע את תעלות האינטרקולר ולגרום לדליפה.

פורסם

שטיפה חיצונית לאינטרקולר זה דבר טוב.

ניקיון טוב מרחיק את הליכלוך המצטבר וגורם לקירור טוב יותר.

לא יכול להיכנס מים לתוך האינטרקולר (במידה והכל תקין) אלא אם אתה פותח את אחד מפתחי היניקה או הפליטה.

 

לגבי בדיקת הטורבו , ניתן לבדוק ע"י לחץ גדישה במוסך.

 

 

ירון מאיר

×
×
  • תוכן חדש...