Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אתמול בבוקר הייתה לי בעיה להתניע ברכב, הנעתי עם כבלים, נסעתי בערך 20 דקות,

בערב נסעתי בו עוד כ 10 דקות, והיום בבוקר סירב להתניע.

האם זה בהכרח מצביע על בעיה במצבר, או ייתכן שגם באלטרנטור ?

 

ברצוני לדעת כיצד ניתן לבדוק האם המצבר הוא לקראת סוף חייו,

במידה וכן, האם ישנה אפשרות לטעינה כלשהי שלו ?

 

איך אפשר לבדוק אם הבעיה באלטרנטור ? או שבכלל ישנה דליפת חשמל איפשהו.

 

הרכב - לאנטיס 95, 1800.

 

תודה.

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם

נשמע כמו נזילת חשמל.

תבדוק בבוקר מתחת לרכב עם יש שלולית חשמל. ועם כן תחזור לדווח.

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

.

 

 

וברצינות

תתחיל בלספר לנו בן כמה המצבר שלך?

כמה משתמשים ברכב הזה? במהלך השבוע. (כי רכבים שנוסעים מעט. לרוב יש יותר בעיות במצבר!.) כי הוא לא מספיק להיטען מלא.

 

1. יש לך קורוזיה על החיבורים של המצבר? (עם כן לשטוף במים חמים.)

2. תבדוק שלא חסר לך מים במצבר. (מים מזוקקים).

3. פלוק / אבומטר/ רב מודד. מכיר. תחבר אחד כזה למצבר (כאשר הרכב לא מונע!). ותבדוק מתח. (כמה V מופיע לך)

4. תניע את הרכב. ותבדוק שוב את המתח שיש לך על המצבר.

 

תשאיר את הרכב ללא צרכנים. (בלי מזגן. בלי אורות בלי מוזיקה וכו) כ20 דקות.

תכבה את הרכב. ותבדוק את המתח. תנסה להניע.

 

ודבר אחרון.

עם אתה רוצה לבדוק שאין לך משהוא שמרוקן לך את המצבר.

אתה מנתק את החיבור החיובי. (+) ומחבר את הרב מודד בין המצבר לקונקטור החיובי.

ובודק כמה חשמל עובר כאשר הרכב אמור להיות נעול.

זה צריך להיות אחרי כדקה שתיים. פחות מ 1A.

 

תחזור עם הרשימות ונוכל לעזור לך הלאה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

וואו, איזה תגובה.... ברור שיש טעינה כי הוא הצליח להניע אחרי נסיעה. הבעיה כנראה במצבר.

לגבי כל השאר, יש טעויות מהותיות בהודעה שלך:

לא מנתקים פלוס אלא מינוס מצבר.

זרם זליגה לא אמור לעבור את ה 50 מיליאמפר. פי 20 פחות מנתון שהבאת.

את הרב מודד מחברים למדידת זרם ולא למדידת "חשמל".

פורסם

המצבר בדיוק בן 4 שנים, חברת שנפ.

באופן עקרוני אני משתמש ברכב כל יום, 4 ימים בכבישים בינעירוניים ו 3 בתוך העיר.

בשבוע האחרון באופן חד פעמי השתמשתי ברכב פעמיים בלבד בתוך העיר לנסיעות ממש קצרות.

 

האם כדאי למהר לקנות מצבר?

או לנסות להטעין אותו בנסיעה ארוכה, ולבדוק שוב פעם ?

 

תודה.

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם

את זה אני לא זוכר, אבל כנראה שכן כי כל התחנות ברדיו התאפסו,

 

והאזעקה השתגעה, ולכן ניתקתי אותה לגמרי כרגע.

 

על מה זה מצביע ?

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

×
×
  • תוכן חדש...