Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירי קסאם בזמן נהיגה. מה עושים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תלוי , אם זה פנסי קסנון בהתקנה מקומית אז יש סיכוי שמתנ"א ( משטרת תנועת האימפריה ) יעצרו אותה .

וגם תלוי איזה אור , כי לסית' יש בקליות אדומות .

חזק...

הכל עניין של מזל, אבל כדי להקטין את הסבירות שיפול עליך קסאם, יש לעצור את הרכב ולהיכנס למרחב מוגן. במידה ואין כזה, יש לשכב על הארץ. הסיבה היא- כשקסאם נופל, זה כמו פטריה. כל הרסיסים עפים לצדדים (ולא למטה) ואם אתה שוכב על הארץ ונופל קסאם בקרבתך, הסבירות שיגיעו אליך רסיסים היא נמוכה ביותר. רק כדי להרגיע את תושבי הדרום, הסיכוי להיפצע קשה (לפחות) מתאונת דרכים יותר גבוה מהסיכוי להיפצע פציעה כלשהי מנפילה של טיל קסאם / גראד.

 

בנימה רצינית לא אופיינית לי.

המילה "נפילות" מעוררת אצלי חלחלה, מאז מלחמת לבנון 2. אין עוד מילה שלשמה אני נחרד כמו המילה הזו.

תחזיקו מעמד חברים מהדרום, הפעם צה"ל הגיע מוכן למבצע, תמכו בוו ותנו לו לעבוד.

ברווז,חיפאי מופגז (בדימוס).

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ירי קאסם בזמן נהיגה. מה עושים?

 

הללויה.

פיקוד העורף תיקן את ההנחיה השגויה.

 

לפני יומיים , הם כתבו באתר:

http://www.oref.org.il/315-he/PAKAR.aspx

 

הנוסעים ברכב:

יעצרו בצד הדרך, יצאו מהרכב ויכנסו למבנה או למחסה קרוב. במידה שלא ניתן להגיע למבנה או מחסה תוך 15 שניות, יש לעצור ולהמתין ברכב 5 דקות.

היום כתבו באותו מקום
הנוסעים ברכב:

יעצרו בצד הדרך, יצאו מהרכב ויכנסו למבנה או למחסה קרוב.

במידה ולא ניתן להגיע למבנה או מחסה בפרק הזמן הנתון, יש לצאת מהרכב, לשכב על הרצפה ולהגן על הראש בעזרת הידיים.

במידה ולא ניתן לבצע את שתי ההנחיות הקודמות יש לעצור ולהמתין ברכב 5 דקות

כמובן שפניתי אז אליהם , אבל לא האמנתי שמישהו שם יזוז. טוב שהתבדיתי והם תיקנו את הטעות. יפה מאוד.

 

חבל שבצילום מהעיתון שציטטה נהגת שודים הניסוח פחות הגיוני . גם לנוסח החדש (שציטטתי פה מהאתר שלהם) יש סיום משונה:

במידה ולא ניתן לבצע את שתי ההנחיות הקודמות יש לעצור ולהמתין ברכב 5 דקות
מישהו מבין מה זה?

 

נקווה שלא יהיו לנו עוד הרוגים מחוסר ידע איך להתנהג , כמו המסכנה שנהרגה באשדוד.

יהודה

פורסם

למה ההוא ששוכב ליד הרכב בכתבה של' הביאה מצויר ערום ?

 

בכל מקרה כמו שכבר כתבו , כשנופלים טילים / פצמר"ים / כל דבר אחר צריך לשכב , אדם שישכב שלוש מטר מפגיעה יכול לצאת שלם עם ציפצוף באוזן, אדם שיכרע ברך כמה מטרים רחוק יותר יפגע בסבירות גבוה יותר .

הרסיסים עפים בקשת , ולכן יש קרוב לנפילה ובגובה נמוך אזור שנדיר מאוד להפגע בו.

 

זה מה שמלמדים בצה"ל , ולצערי הרב חוויתי את זה מקרוב גם בעזה וגם בלבנון .

 

זה כנראה עובד....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...