Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ירי קסאם בזמן נהיגה. מה עושים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא מדויק.

 

אני לא רוצה להיכנס לפיזיקה ולתורת היחסיות אבל אם אתה נוסע על 10 קמ"ש, יש אפקט זניח של החלל אותו אתה ממלא.

 

מצד שני, אם אתה על מהירות שקרובה למהירות האור, אז אתה למעשה ביותר מקומות מרק מקום אחד בכל רגע נתון,

בוא נעצור כאן לרגע. איך הגעת למסקנה הזו בדיוק?!

הדרך היחידה להיות ביותר ממקום אחד בו זמנית היא להיות חלקיק הזוי בשם קווארק.

ולפיכך הסיכויים להיפגע הם גדולים יותר כי אתה לא מכסה רק נקודה הזזה באיטיות לכיוון מסוים, אלא ממש "קו" שעובר בין שתי נקודות וכל הנקודות שבאמצע.

ואם חללית שטסה במהירות האור בחלל, מדליקה את הפנסים הקדמיים? מה קורה?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תלוי , אם זה פנסי קסנון בהתקנה מקומית אז יש סיכוי שמתנ"א ( משטרת תנועת האימפריה ) יעצרו אותה .

וגם תלוי איזה אור , כי לסית' יש בקליות אדומות .

It's never what it seems

You're watching the return of the machines

פורסם
לא יורים קסאם בזמן נהיגה. יש לפרוק מהרכב ולא להיות בתנועה בזמן שאתה יורה. הרתע בזמן השיגור יכול להפוך את הרכב.

ראיתי בחדשות בצילומי מזל"ט שהמחבלים עוצרים את המשאית, רק אז יורים את הקסאם ואז ממשיכים בנסיעה. בשום שלב הם לא יורים בזמן נהיגה.

כן זה לא יכוון כמו שצריך... :lol:

עכשיו באמת, אני גר באשקלון, ובאמת בלאגן כאן...

משום מה, עדיין לא נתקלתי במצב שאני נוהג ושומע אזעקה, אולי זה בגלל שאני נוסע הרבה מחוץ לעיר אבל לא משנה.

בזמן אזעקה יש לצאת מן הרכב ולשכב על הכביש עם הידיים מגינות על הראש צמוד למדרכה.

זה לא משחק, אני מבין שזה יכול ללכלך לך את הבגדים ו"מה הסיכויים שזה יפגע בי" וכאלה...

אבל אני מבטיח לך, אין לדעת, ואין לשחק עם זה ולחשוב שאתה גיבור, כי אין גיבורים במצבים כאלה.

חבר שלי חשב שהוא גיבור גדול, בזמן שהיינו בבית שלי נפל קאסם, אני נכנסתי למחרב מוגן אך חבר שלי לא רצה להכנס... שמענו שריקה אדירה ובום עצום שהתלווה אליו.

הקאסם נפל בערך 10 מטר מהבית שלי מאחורי קיר, הוא ראה את הקאסם נופל, הוא היה קרוב אליו מאוד אך למזלו 2 קירות עבים חפפו בינו לבין הנפילה, חבר שלי התמלא בעשן ובאבנים קטנות שעפו לידו ופשוט רעד, בקושי הצליח להוציא מילה מהפה.

מאז אני חושב שאין גברים במצב כזה, זה לא צחוק ולא נושא למשחק.

 

תעקוב אחר ההוראות, תגיד שמע ישראל, ובעזרת ה' הכל יהיה בסדר.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם

ומעניין לעניין, באותו עניין...

לכל חברי הפורום הגרים באזורי הפגיעות - תחזיקו מעמד!!

מקווה בשבילכם, ובשביל כולנו, שלא נצטרך להתעסק יותר ב"מה לעשות בעת ירי קאסם בזמן נהיגה" ונחזור להתעסק בדברים החשובים באמת, שלשמם התכנסנו כאן מלכתחילה - הרכב, האדם וכל מה שביניהם...!

יום טוב ושקט לכולם.

"הפחד הכי גדול של בני האדם הוא נאום פומבי. מספר שתיים הוא מוות... זה אומר שאדם ממוצע יעדיף בהלוויה להיות בתוך הארון מאשר לשאת את ההספד!" (סיינפלד)

פורסם

שמעתי היום ברדיו את ביבי נתניהו בביקור באשקלון , שואל ילדים מה עושים כשיש אזעקה.

הילד אמר - רצים למקלט

ביבי- וכשאין מקלט

הילד- עומדים ליד קיר

ביבי - טוב יותר לשכב על הארץ.

 

חבל שלא מדריכים את הציבור, כפי שביבי אמר. ההרוגה באשדוד אולי היתה שורדת אם היתה שוכבת על הארץ במקום לשבת על הספסל. היא פשוט לא ידעה. ןלא רק היא.

 

יהודה

פורסם

מישהו ראה חדשות הערב?

 

בדיוק הראו מכונית שנהרסה כליל מפגיעת גראד בכביש וציינו שהיושבים בתוך המכונית ניצלו עקב זה שפעלו לפי ההוראות (יצאו מהרכב ונשכבו על הארץ).

לפי מה שהבנתי, הם נפצעו קל ואם לא היו עושים את הנ"ל - זה היה נגמר הרבה יותר גרוע.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

ברור לי לפחות שהמצב הכי נכון זה לצאת מהרכב ולפעול לפי הנחיות פיקוד העורף.

 

מצב היפוטתי:

אתה נוהג ברכב, נשמעת צפירה ואתה נמצא באזור ב"ש עם כל "בני דודינו" אתה יוצא מהרכב, כמובן שהרכב מונע מפתחות בסוויצ אתה בורח למקום שנראה לך הכי מוגן ונשכב על הריצפה.

מזל שהייתה נפילה במקום אחר אך הרכב נעלם

 

מה קורה במצב כזה מול הביטוח?

 

ברור לכם שבמצב כזה לא ממש אכפת לי מהרכב, זה מעניין אותי.

פורסם

אינני מבינה, מה כל כך מסובך בלעצור את הרכב, לשלוף את המפתח ולהשתטח על הרצפה מחוץ לרכב.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אולי גם אני אחנה את הרכב תוך כדי?

אתה חושב שיש זמן?

בנתיים יש פה נפילות ואפילו אין צפירה.

באותה שניה שאתה פותח את הדלת,עם היד השניה אתה מכבה את הרכב ושולף את המפתח.

לא יודע,לי זו נראית פעולה די פשוטה ומהירה שלא אמורה לעכב את היציאה מהאוטו.

מצד שני,אני לעולם לא חוויתי מצב שכזה,ככה שאולי אני לגמרי טועה...

פורסם

שיש בערך חצי דקה עד דקה, אני בעצמי לא יודע איך אני אפעל.

נקווה שאני לא אצטרך לחוות את זה, במצב שהרכב עומד זה דבר אחר, במקרה של נסיעה זה כבר בעיה אחרת.

לא יודע לא נראה לי מספיק זמן.

פורסם

מתוך ידיעות אחרונות.

1/1/2009

 

צורפו הנחיות כיצד יש לפעול במקומות שונים בזמן התקפת פצמרים/טילים/גראדים.

 

imglargenz2.jpg

w476.png

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הכל עניין של מזל, אבל כדי להקטין את הסבירות שיפול עליך קסאם, יש לעצור את הרכב ולהיכנס למרחב מוגן. במידה ואין כזה, יש לשכב על הארץ. הסיבה היא- כשקסאם נופל, זה כמו פטריה. כל הרסיסים עפים לצדדים (ולא למטה) ואם אתה שוכב על הארץ ונופל קסאם בקרבתך, הסבירות שיגיעו אליך רסיסים היא נמוכה ביותר. רק כדי להרגיע את תושבי הדרום, הסיכוי להיפצע קשה (לפחות) מתאונת דרכים יותר גבוה מהסיכוי להיפצע פציעה כלשהי מנפילה של טיל קסאם / גראד.

 

לפני יומיים היה מקרה ברחוב קטן בשדרות, של אדם שנהג ברכב ושמע צבע אדום. מרוב הבהלה בלם בלימת חירום על מנת לתפוס מחסה במהרה, סטה לצד הדרך ופגע ברכב חונה. רק לאחר מספר שניות כשנרגעו הרוחות, הבחין שגרם לנזק לא קטן. בעל הרכב ,חייל בסדיר, שהיה באיזור הבחין בכך, ולאחר בדיקת הרכב נגרם נזק של 8,000 ש"ח לרכב. לצורך העניין, מדובר בפורד פוקוס שנת 2001 שהייתה לפני כן במצב טוב, יותר מדי טוב.

Xbox12341


×
×
  • תוכן חדש...