Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דילמה ארוכת שנים - רכיבה בגשם


SCOOTERMAN
שימו לב! השרשור הזה בן 7419 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בכל הקשור ברכיבה בגשם קימות שתי אסכולות

האחת גורסאת כי בגלל בעיות של ראות, נראות, קור – זמן תגובה, רטיבות – מרחק בלימה ועוד בגשם צריך לרכב יותר לאט.

השנייה גורסת כי בגלל פינוי אדים, מים וקיצור זמן השהייה על הכביש חייבים לרכב יותר מהר.

 

כמובן שחייבים לרכב הרבה יותר מהר

 

 

אבל ברוטוס גילה לי את האמיתית.

אי שם בקדמת האופנוע כמה שברירי מילימטר לפני הפיירינג קיימת נקודה דמיונית בה לחץ האוויר מפלח את המים לשניים.

 

ככל שנוסעים מהר יותר לחץ האוויר מתגבר ואותה נקודה דמיונית מתרחקת יותר ויותר מקדמת הפיירינג ומפלחת את ביותר יעילות ומשני צידי הרוכב ניצבים קירות מים והרוכב עובר ביניהם בחרבה. זו הסיבה בגללה צריך לרכב יותר ויותר מהר בגשם פשוט בשביל להרחיק את אותה הנקודה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הקשור ברכיבה בגשם קימות שתי אסכולות

האחת גורסאת כי בגלל בעיות של ראות, נראות, קור – זמן תגובה, רטיבות – מרחק בלימה ועוד בגשם צריך לרכב יותר לאט.

השנייה גורסת כי בגלל פינוי אדים, מים וקיצור זמן השהייה על הכביש חייבים לרכב יותר מהר.

 

כמובן שחייבים לרכב הרבה יותר מהר

 

 

אבל ברוטוס גילה לי את האמיתית.

אי שם בקדמת האופנוע כמה שברירי מילימטר לפני הפיירינג קיימת נקודה דמיונית בה לחץ האוויר מפלח את המים לשניים.

 

ככל שנוסעים מהר יותר לחץ האוויר מתגבר ואותה נקודה דמיונית מתרחקת יותר ויותר מקדמת הפיירינג ומפלחת את ביותר יעילות ומשני צידי הרוכב ניצבים קירות מים והרוכב עובר ביניהם בחרבה. זו הסיבה בגללה צריך לרכב יותר ויותר מהר בגשם פשוט בשביל להרחיק את אותה הנקודה.

:D:D

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בסדר? :lol:

אתה פשוט מזכיר לי את הביוגרפיה של ייגר שם הוא מדבר על השד מעבר למחסום הקול,

האם זה מה שאתה מנסה לעשות עם ברוטוס? אם כן מדוע לא אמרת מהתחלה? :p

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משה!

40 שנה במדבר וכבר מדבר שטויות?

קודם תעבור את ים סוף, טמבל. :D

הלו!!!

לפי ים סוף. תבנה פרמידות קודם.

ומנושא לנושא באותו נשוא

שמתי את החומר החיצוני על המשקף, זה שאמור להעיף את המים מהמשקף.

עובד פלאים!!!!!!!

בסופו של דבר, יש לנו ארץ קטנה - אי אפשר לטעות בגדול.

דני פרמוצ'נקו - דבריו הוצאו מהקשרם (י.ב.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7419 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...