Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי אתמול שני צמיגים של Pirelli

מהדגם : 185/65R14TL 86H P6000

 

עלו לי זוג +תיקון פנצ'ר 700 ש"ח

דעתכם על הצמיג והמחיר???

 

תודה לעונים.

 

הרכב הוא מאזדה לנטיס F 1996

מזדה LANTIS F

שנת 98

פורסם

לא,

אמרתי למתקין האם להתקין את הצמיגים החדשים מאחורה והוא אמר שבגלל שמאחורה יש שני צמגים מחברות שונות

אז עדיף להתקין מקדימה.

מזדה LANTIS F

שנת 98

פורסם

אני דווקא נגד הקביעה החד-משמעית שאת הצמיגים החדשים יש להתקין מאחור. יש יתרונות גם להתקנה שלהם מלפנים.

 

בכל מקרה, העובדה שאתה נוסע עם זוג צמיגים שונה על הסרן האחורי לא תקינה ולא מומלצת.

המחיר שקיבלת לזוג הצמיגים סביר לחלוטין.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אני דווקא נגד הקביעה החד-משמעית שאת הצמיגים החדשים יש להתקין מאחור. יש יתרונות גם להתקנה שלהם מלפנים.

 

בכל מקרה, העובדה שאתה נוסע עם זוג צמיגים שונה על הסרן האחורי לא תקינה ולא מומלצת.

המחיר שקיבלת לזוג הצמיגים סביר לחלוטין.

 

טעות חמורה ומסוכנת ביידך! אחיזה טובה יותר של הצמיגים הקדמיים ביחס לאחוריים מסוכנת וגורמת לרכב נטיית יתר להיגוי יתר. בנוסף אם נהג מתמודד עם פיצוץ צמיג בזמן נהיגה אז עדיף לו שיהיה זה צמיג קדמי. ולא אחורי. האופן יחסי יהיה לנהג פשוט יותר לתקן את ההחלקה בעזרת ההגה. לעומת התפוצצות צמיג אחורי.

 

עריכה:

ראה:

http://www.michelinman.com/tire-care/tire-basics/reartire-change/

×
×
  • תוכן חדש...