Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדלקה אצלי נורת אזהרה בצורה של מנוע.

 

אמרו לי שזה רק תקלה בחיישן החמצן במנוע, ואין בעיה מכנית.

הגיוני?

 

עוד משהו - אני לא מוצא את החלק הזה בשום מקום!

 

מישהו יודע איפה אפשר למצוא אותו???

 

[ואל תגידו לי 'לך לפירוקייה'..]

 

תודה!

:twisted:הליסינג שלך זה רכב השטח הטוב ביותר...:twisted:

 

איביזה 2006 שחורה

פורסם

בס"ד

 

חיישן החמצן אמור להיות מחובר לבית מסנן האויר.

אם תרצה תצלם את בית מסנן האויר וננסה לסמן אותו.

באופן כללי כאשר אתה עומד מול המנוע בצד הימני תראה חדק שיוצא מסעפת היניקה לכיוון בית מסנן האויר ליד חיבור צינור החדק לבית מסנן האויר תראה חיבור לחיישן שמחובר לבית מסנן האויר.

 

בשורות טובות

פורסם
בס"ד

 

חיישן החמצן אמור להיות מחובר לבית מסנן האויר.

אם תרצה תצלם את בית מסנן האויר וננסה לסמן אותו.

באופן כללי כאשר אתה עומד מול המנוע בצד הימני תראה חדק שיוצא מסעפת היניקה לכיוון בית מסנן האויר ליד חיבור צינור החדק לבית מסנן האויר תראה חיבור לחיישן שמחובר לבית מסנן האויר.

 

בשורות טובות

 

טעות חמורה!.

 

חיישן החמצן נימצא בסעפת פליטה או על צינור הפליטה.

 

שמו גם חיישן למדה, ניתן להשיג את החיישן במכון להזרקות דלק, חנויות לחלקי חילוף, או במוסך מורשה.

 

חיישן כזה עולה בסביבות ה 600ש"ח.

 

החישן שנימצא על בית מסנן האוויר הוא חיישן מד כמות אוויר MAF או חיישן טמפ' אוויר או שניהם יחד.

פורסם

בס"ד

 

מצטער שהטעיתי וטעיתי .

התכוונתי למד האויר.(לנקות בזהירות כשהרכב כבוי).

מיקום של חיישן חמצן -על צינור היוצא מסעפת הפליטה בין המנוע לבין דופן תא הנוסעים.

אם החיישן תקין אז ייתכן אולי שהממיר הקטליטי פגום.

 

בשורות טובות

פורסם
בס"ד

 

מצטער שהטעיתי וטעיתי .

התכוונתי למד האויר.(לנקות בזהירות כשהרכב כבוי).

מיקום של חיישן חמצן -על צינור היוצא מסעפת הפליטה בין המנוע לבין דופן תא הנוסעים.

אם החיישן תקין אז ייתכן אולי שהממיר הקטליטי פגום.

 

בשורות טובות

 

שאני חושב על זה - יש סיכוי שהוא פגום...

 

מישהו יודע אולי היכן ניתן להשיג חלק כזה?

 

חוץ מפירוקיות...

:twisted:הליסינג שלך זה רכב השטח הטוב ביותר...:twisted:

 

איביזה 2006 שחורה

פורסם
נדלקה אצלי נורת אזהרה בצורה של מנוע.

 

אמרו לי שזה רק תקלה בחיישן החמצן במנוע, ואין בעיה מכנית.

הגיוני?

 

עוד משהו - אני לא מוצא את החלק הזה בשום מקום!

 

מישהו יודע איפה אפשר למצוא אותו???

 

[ואל תגידו לי 'לך לפירוקייה'..]

 

תודה!

 

מי זה אמרו לי ועל סמך מה?

 

האם חיברו סורק למחשב הרכב ושלפו קוד תקלה?

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
..

אמרו לי שזה רק תקלה בחיישן החמצן במנוע, .....עוד משהו - אני לא מוצא את החלק הזה בשום מקום!..

 

מי אמר?

 

היכן חיפשת, מה אמרו/כמה דרשו?

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני חושב שבדקו את זה במוסך מורשה של מאזדה... [אני לא הבעלים של הרכב...]

 

איפה יש מקומות שניתן להשיג בהם את החלק?

:?:

תודה.

:twisted:הליסינג שלך זה רכב השטח הטוב ביותר...:twisted:

 

איביזה 2006 שחורה

פורסם

אפשר להשיג את החלק בחנויות חלפים, במוסכים ובפירוקיות.

 

אם אינך משוכנע שזו הבעיה, קרוב לוודאי שזו פרקטיקה די מטופשת לרכוש חלק חדש כזה -או משומש שמצבו לא ידוע- אם אין לך מושג שזו אכן הבעיה.

 

הכנס את הרכב למוסך המסוגל להתחבר למחשב הרכב ולקרוא קוד תקלה. במידת הצורך החיישן יוחלף ותקבל אחריות על התיקון.

פורסם

זהו בהחלט דבר טיפשי.

קנייה של חלק, שהוא דיי יקר, בלי לדעת שזה באמת הוא, זה דבר מטופש מאוד.

חיבור של הרכב לסורק תקלות ייעודי לרכבי מאזדה מהשנתונים הנ"ל, יניב פירות.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

×
×
  • תוכן חדש...