Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז כך אני רוצה להתחיל לכוון את המערכת שלי, אז איך אני עושה את זה?

אני רוצה בטור התחלה רק לכוון פאזות השאלה שלי איך אני עושה את זה?

לפי ההגיון שלי אני צריך ל"סגור" את כל הרמקולים ע"י הפרוססור כמובן,ולכוון אחד אחד לא?

בעצם לשמוע איך זה נשמע ולשחק עם הפאזה שלו.

אני צודק או שיש דרך יותר טובה לעשות את הכיוון של הפאזות?

אני חייב לציין שאני רק רוצה להתחיל עם כל הכיונים כי את הכיוון הגדול יעשה מישהו מקצועי ועם הרבה נסיון יותר ממני...(מפלצת שכמוך....:wink:)

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רועי,

 

למה אתה מסתמך על מישהו אחר שיכוון לך את המערכת? לא הגיע הזמן ללמוד? וחוץ מזה איך בדיוק הוא יכול לכוון לך את המערכת אם אתה זה שמקשיב בסופו של יום? הוא יכול לכוון לטעם שלו ואולי בעזרת הכוונה לטעם שלך אבל שוב את כל זה אתה יכול לעשות בעצמך ע"י נסיון טעיה ולמידה, נזק בטוח לא תעשה, תתחיל בזה שתשחק עם חיתוכים וסלופים, לאחר מכן תעבור לפאזות, פשוט תהפוך ותחזיר עד שתגיע לתוצאה שאתה אוהב עם דגש על אתה, גם אם לא תצליח להגיע לתוצאה שאתה אוהב בסופו של יום למדת משהו ואני בטוח שאחרי הרבה משחקים אתה תגיע לתוצאה יפה.

 

בהצלחה. :)

פורסם

אני יותר ממסכים עם מה שדני כתב.

דווקא רועי לאור החוסר החלטיות שלו צריך להתחיל לטחון את המערכת על כל המשמעות של זה.

ולכוון פאזות זה לא כזה יום לימודים ארוך שיש לך פרוססור.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

הוזני רדאר, או עוזני אמן, דנג'י צודק. למרות היכולות הבלתי מעורערות של המונסטר, לא בהכרח שזה ינעם לאוזניך בסופו של דבר..

 

אבל לפחות בהתחלה, בתחילת כווניך את המערכות שלך בעצמך, כן הייתי מציע לך לתת לו לעשות זאת. לפחות לנסות ללמוד ממנו כך ולהבין איך עושים זאת ואת המשמעויות של זה. ולכן, מופלא בעיניי מדוע אתה רוצה לעשות משהו "עד שהוא יעשה"? אם אתה ממילא מתכוון לתת לו לעשות. תן לו לעשות. לא תאהב? תן לו משוב. מה אתה לא אוהב? מה בדיוק? מה חסר לך? מה יש לך יותר מדי? אל תשכח שכוון מערכת זה לא זבנג וגמרנו. זה תהליך שיכול לקחת זמן.

 

ולגבי פאזות באמת עם פרוססור זה קל הרבה יותר. אתה מבודד רמקולים ופועל עליהם בלבד. לאחר מכן אתה מכניס בהדרגה עוד ועוד אלמנטים, פועל גם עליהם - ובודק את ההשתלבות שלהם עם הכוונים של הרמקולים הקודמים שכוונת. לא טוב לך? חזור אחורה ותתחיל שוב מהמצב האחרון הטוב לך.

 

אתה יושב ומקשיב למוסיקה שאתה אוהב או לדיסק בדיקה. אתה הופך בפרוססור בין מצב של 0 מעלות [פאזה ישרה לצורך הענין] ל180 מעלות [פאזה הפוכה לצורך הענין] (לצורך הענין, כי יתכן שה"פאזה ההפוכה" היא בעצם ישרה..)

 

נראה לך שהגעת למשהו טוב? תשמור את הכוונים באחד מתוך שישה הזכרונות בתחתית השלט 1-6. לחיצה ארוכה - SAVE.

 

אתה מתלבט לגבי כוון שונה? בצע שינוי אחר אשר הינך מתלבט לגביו ושמור אותו שוב בזיכרון אחר.

 

לאחר מכן שב בנינוחות והאזן לשיר מוכר ואהוב בכל אחד מקונפיגורציות הכוונים שבחרת. לחיצה קצרה על אותו מספר תבחר באותו כוון שבחרת ושמרת שם -LOAD.

 

הישאר עם מה שנשמע לך טוב יותר.

 

תהנה.

 

תשדרג. [סתאם.. צוחק..]:-)

 

בהצלחה.

פורסם

פרוססור או לא, אני עדיין מכוון אצלי פאזות עם חוטים :)

 

שומדבר לא ינצח אנלוגי\חשמלי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אם אתה רוצה שמישהו יכוון לך,אז האוזניים שלך בוגדניות:lol:,ואם הם בוגדניות אז לא מגיע להם לשמוע איכות:lol:

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

משחקי פאזות מתחיל בצורה פשוטה ולאט לאט הולך ומסתבך.

 

בהתחלה באמת אתה מתחיל עם כל סוג של רמקול וכל צד בנפרד.

 

כלומר מידבאסים בנפרד - וימין ושמאל בנפרד.

 

בהתחלה אתה מאזין למידבאס ימין - משחק איתו - משאיר איך שאהבת.

 

עובר לשמאל (ימין סגור) עושה אותו הדבר.

 

מפעיל את שניהם - בודק פאזות ישרות, הפוכות, הפוכות או ישרות לסירוגין - משאיר איך שאהבת.

 

עובר עם המשחק הזה למידים - כנ"ל.

 

עובר עם המשחק הזה לטוויטרים - כנ"ל.

 

עכשיו - זה מתחיל להסתבך.

 

אתה בודק את המידבאסים והמידים ביחד - מתחיל כל פעם לשנות עד שאתה מגיע לתוצאה שאתה אוהב.

 

עכשיו אתה מוסיף לחגיגה את הטוויטרים - אותו סיפור.

 

ולבסוף - אתה מוסיף את הסאב וופר - כאן משחקי הפאזות הן קצת יותר פשוטות מבחינה חשמלית - אבל הסיפור מסתבך ברגע שאתה יכול לשנות את מדרגת החיתוך (סלופ) בין המידבאסים לסאב וופר.

 

כל זה הכרחי לחלוטין במידה ו - אתה מגביר על קרוס פסיבי את כל החלקים.

 

מה שרשמתי למעלה - זה סיוט מעולם אחר בשבילי.

 

ולכן - אני מגביר הכל אקטיבי, פאזות חשמליות ישרות בכל הרמקולים והמשחקים שלי בפאזות מתבצעים בעזרת הקרוס של האלפיין שלי ובעזרת ה4XS

 

בעקרון משחקי הפאזות היחידים שמתבצעים אצלי הם בין הסאב וופר למידבאסים.

 

כל שינוי של 12 דיבי בדרגת החיתוך הם היפוך פאזה אקוסטית - אז אם אתה חותך ב12 או ב24 - אתה הופך פאזה, מעבר לזה בHU שלי יש לי היפוך פאזה לסאב בכל סלופ נתון ככה שיש לי אקסטרה גמישות בקטע הזה ואני מצליח בצורה כזאתי להגיע למצב שלא מרגישים אצלי שהסאב נמצא בכלל בתא המטען.

 

לדעתי - תתחיל במשחקי פאזות חשמליות כשהכל שטוח בפרוססור שלך - רק בשביל ללמוד ולהבין.

 

אחרי זה תנסה ליישר את כל הפאזות החשמליות ותשחק רק בסלופים ובנקודות החיתוך בין הרכיבים שלך ואתה תראה שאתה משיג בעצם את אותן התוצאות או תוצאות מאוד דומות.

 

ואל תשדרג רכיבים - אתה צריך להתרגל לקיימים בכדי ללמוד איך לעשות את זה נכון.

:-D

 

נתראה בבית המשוגעים המחוזי

:-P

 

אה כן - ואחרי שעשית את כל זה - הגיע הזמן לשחק קצת עם האקולייזר ולבסוף עם הTC

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רועי,

 

זה באמת קריטי לעכשיו אם זה שמיע או לא? לדעתי ההבדל הוא לא שמיע אבל זה לא הנושא של הדיון הזה, לביינתים תתחיל לשחק עם פאזות\חיתוכים בפרוססור, פשוט תיקח את כל הטיפים שנתנו לך פה תרד לאוטו ותתחיל לשחק, שוב פעם נזק לא תעשה, עיקר המטרה פה הוא תהליך הלמידה ולא מעבר (לפחות בשלב הראשון), גם אם לא תגיע לתוצאה שאהבת לפחות למדת משהו.

 

בהצלחה.

פורסם

אני שאלתי את זה כי אצלי המגברים יושבים במקום לא נוח בכלל, צריך לפרק חצי רכב כדי להגיע אל המגבר, אז בגלל זה שאלתי.


×
×
  • תוכן חדש...