Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התרד' הבא אינו מומלץ לצפייה למשדרגים מכורים.

 

עדכון קצר מהיום.

 

סדרת העל החדשה של סקאן-ספיק יוצאת לדרכה.

 

מדובר כמובן(כפי הכותרת) על סדרת הILLUMINATOR של סקאן-ספיק.

 

עד עתה הסדרה הזאת רק פורסמה כעתידה לצאת, אך עכשיו היא כבר מוצעת למכירה .

 

מדובר על הדרייברים הבאים:

וופרים של 7 אינטש 18WU/4741T00/04 או

15WU/8741T00/08:

המחיר הוא 338 דולר ליחידה.

18WU-4741T00.gif

בהתנגדויות של 4 או 8 אוהם.

 

או וופרים של 5 אינטש בהתנגדויות של 4 או 8 אוהם הם ה

15WU/4741T00/04 או ה

15WU/4741T00/08

המחיר הוא 240 אירו ליחידה.

15WU-8741T00.gif

 

מידריינג' עדיין אין.

טוויטרים יש כמה סוגים:

מסוג-SOFT DOME כמו ה:D3004/6620.01.

המחיר הוא 205 אירו ליחידה. D3004.6620.01.gif

 

או מסוג TEXTILE DOME כמו ה:R3004/6620.01

המחיר הוא 288 אירו ליחידה.

 

R3004.6620.01.gif

 

הטוויטרים מגיעים עם כמה אופציות של גימור:

שחור על שחור.

כסוף על שחור.

 

 

בנוסף יש עוד 3 דרייברים שהם בעלי צ'יימבר אחורי(REAR CHMBER),כמובן בעלי גריל קדמי כאשר האחד בעל צ'יימבר עמוק והשני בעל צ'יימבר רדוד:

זה האלמנט בעל הצ'יימבר העמוק שהוא בעל ממברנת SOFT DOME וסליל של 1 אינטש

הוא נקרא:

D3004/6020.10

מחירו הוא 199 דולר ליחידה.

.

D3004.6020.10.gif

 

וזה האלמנט בעל הצ'יימבר הרדוד בעל ממברנת TEXTILE DOME וסליל של 1 אינטש.

הוא נקרא:

D3004/602000

מחיר הוא 191 דולר ליחידה.

d3004-602000.gif

 

כמוכן יש טוויטר בעל ממברנת TEXTILE DOME שהוא בעל סליל של 0.75 אינטש.

הוא נקרא:

D2004/602000

המחיר שלו הוא 135 אירו ליחידה.

d2004-602000.gif

 

 

יש גם אלמנט שהוא בעל ממברנת SOFT DOME אבל עם שיטת המגנט של הAIRCIRC כמו ברינג ראדיאטור הידוע.

הדגם שלו זה D3004/660000.

מחירו הוא 150 אירו:

d3004-6600-00.gif

 

 

את האלמנטים הנ"ל ניתן לרכוש את כולם באתר של BMM ELECTRONCS

בקישור הזה:

http://www.bmm-electronics.com/brands.asp?ID2=108

 

הם עושים משלוחים לישראל , אני אישית עוד לא נתקלתי באיזשהיא קניה משם ולכן אני פחות יכול להמליץ.

 

אבל MADISOUND התחילו להכניס את הליין הזה אצלהם למכירה:

http://madisound.com/catalog/advanced_search_result.php?keywords=illuminator

 

הם עושים משלוחים מאוד מהירים והם אתר מאוד אמין.

 

המחיר של הוופרים הוא 338 דולר ליחידה (669 לזוג).

שבחישוב זריז זה יוצא באיזור ה3500 ש"ח לזוג וופרים.

 

יאללה, לרוץ לקנות:wink:

under construction..

פורסם

הזמנתי.

 

בקרוב אצל רועי?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני לא יודע מה נתונים עליהם אז כך שאולי אין טעם בהשקעה....

אבל זה ברור שזה יושב אצלי בראש כבר כמה ימים.

ואיך שאני מכיר את עצמי זה לא ימשך יותר מחודשיים.:wink:

פורסם

גוועאלד.

 

מי רוצה לקנות רינג ראדיאטור של סקאן ספיק :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תאמין לי שאני בחיים לא יחליף אותם, לשום טוויטרים אחרים.

אני ממש מרוצה מהם...לפחות לחודשיים הקרובים:wink:

 

 

השאלה היא מה באמת שונה מהרינג רדיאטורים ה"רגילים"?

וגם לגבי הוופר מה שונה ?:roll:

עם זה אותו סיפור כמו של המוראל, שהם סתם הוציאו סידרה חדשה(לדעתי כדי לקדם מכירות) כאילו טובה יותר, אבל הם סתם לוקחים על זה יותר כסף (אני מדבר על הסט מקרבון) אז באמת לא שווה לשדרג.

אלה עם כן, האלמנטים האילו(של הסקאן ספיק)ו הם ממש משופרים לאומת הסט ה"רגיל".

אחרת לא שווה את ההשקעה הגדולה הזו.

פורסם
תאמין לי שאני בחיים לא יחליף אותם, לשום טוויטרים אחרים.

אני ממש מרוצה מהם...לפחות לחודשיים הקרובים:wink:

 

לאנוס , אתה יכול להמתין קצת ולקבל את הרינג במחיר זול . אולי גם במכירת סוף העונה :lol:. אתה פשוט צריך סבלנות עד שהוא ידלק:lol:

בברכה יהודה

פורסם

לא תודה, זה בסדר.



 

התוצאה שאני מקבל מהCR101 לא מצדיקה רכישה של טוויטרים כמו הרינג רדיאטור.

 

אם תקציב לא היה שיקול יומיומי כן, הייתי רוכש, אבל בהבדל בין התמורה לתוספת במחיר - אין לזה שום הצדקה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אתם מדברים כאילו כבר ראיתם הודעה שלי למכירה על הרדיאטורים....:|:wink: בקרוב....

אנו מניחים סבירויות:lol: ואני גם מניח שאם לאנוס יבוא אתה תעשה לו כבוד ותתן לו מחיר :lol:

בברכה יהודה

פורסם

תודה על הכיבוד

:-P אבל אני לא אוהב ביסלי 8)

 

ואני לא מעוניין לקנות את הטוויטרים :? אבל אני מאמין שהם יפורסמו בקרוב :-D

 

רועי - אתה צריך למצוא לעצמך בת-זוג, ואם יש לך - להתחתן.

 

זה הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו שאולי ימנע ממך לצאת למסעי שדרוגים מטורפים כאלה :-P (שר אוצר פרטי או במילים אחרות - האשה בבית).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...