Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סתום או לא, 2 אליפויות עולם יש כבר בכיס ובל נשכח שגם שומאכר התחרה בשנים הללו.

 

תן להמילטון מכונית נחותה, ותוך עונה אף אחד לא יזכור איך קוראים לו.

 

מאסה למרות כל החביבות הוא לא נהג שמגיע לו אליפות עולם. הוא לא יודע לעמוד בלחץ ויודע לנצח רק מהפול וגם זה לא תמיד.

 

לצערי הרב, כנראה שהמילטון יקח בפרש של 5 נק'.

עונה שעברה הייתה לאלונסו אותה מכונית כמו של המילטון (הרוקי) וראינו איך זה ניגמר.

 

המילטון.

פורסם

זה שלשניהם היות אותן מכוניות לא אומר כלום. הייתה העדפה ברורה לטובת המילטון. ובכלל, לדעתי, מקומו של אלונסו ברנו.

פיליפ, מה שאני כבר אמרתי עונה שעברה, אנשים מתחילים עכשיו להגיד. המילטון שחצן, יהיר ועם אף יותר מדי בשמיים.

לא מגיעה לו אליפות עולם.

 

בכל מקרה, אני מאמין שעונה הבאה רנו תהיה טוענת רצינית לכתר.

בשידור של גרנד פרי יפן, השדרנים דיברו על כך שהרנו חלשה סביב ה-30 כ"ס והסיבה להצלחה שלהם כנראה נובעת בגלל כיול שלדה פנטסטי. (שלא תהיה טעות - אלא לא היו בועז ואילדיס)

Veni Vidi Vici

פורסם

אלונסו פותח את הפה ומספר מי המועדף על הנהגים לאליפות .

 

בכל מקרה , 5 נקודות לטובת המילטון ורק ביום שבת נדע מי יזנק ומאיפה .

 

אללה ייתן ותגדשו .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

בגלל שאני חובב אנדרדוים אני אומר מאסה.

מה עוד שאני חושב שהמילטון לא יעמוד בלחץ של המירוצים האחרונים- טעות לעולם חוזרת...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אם כל חוסר הערכה שלי כלפיי הבן אדם, לדעתי המילטון ינצח אלה אם כן יהיה כמו שנה שעברה :-D

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

×
×
  • תוכן חדש...