Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז זהו אסקדנט אודיו יצרו את כל סוגי הסאבים לכל איש, רצונו וכיסו.

כיום יש להם 5 סדרות של סאבים בהספקים של 250W ועד 2500W

 

http://www.ascendantaudio.com/index.php

 

סידרת ה- Chaos נראית מקבילה ל- SSD מ-FI עוד נראה מי מהן יותר מוצלחת.

וסידרת ה- Mayhem איך לא, אלוהי ה- SPL בכבודו ובעצמו 2500W RMS נראה כמו BTL עם מגדש טורבו.

 

FI גם כן מפרסמים על הגעת סדרות חדשות בקרוב:

https://ssl.perfora.net/www.ficaraudio.com/sess/utn;jsessionid=1545fe6a151a3ae/shopdata/index.shopscript

שווה לחכות :twisted:

 

ניתן לבעלי "לאוד אנד קליר" לפרסם את הפרטים החשובים יותר על הדרייברים הנ"ל.

(תאריך הגעה לארץ, מחירים ולאיזה תחום כל צעצוע משתייך)

 

אליקו, רוני הבמה שלכם.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

ה-MAYHEM נראה בול כמו ה-BTL הספציפי של אחי (בעל 3 מגנטים). צירוף מקרים או לא? :wink::-D

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הכל פונקציה של מחיר....

 

ה CHAOS בהחלט נראה בעל פוטנציאל ראוי... (מתאים לי מחיר החדרה כמו של הסאנדאון 1000..)

 

ככה סביב ה 1500 ש"ח לאלמנט..לא ?

 

כידוע, אני בחיפוש אחר סאב - שווה לחכות ?

...CASKA for life

פורסם

מה אתה בקטע? :lol: :lol: :lol:

באמת נחמד לראות איך הארץ שלנו מתחילה (או ממשיכה) לפרוח. אפילו כבר הבני עשרה (שאני אחד מהם) מתחילים להבין מה זה איכות ולמה כדאי להשקיע במערכות (מה שזול-יקר ולהיפך), ופתאום צצים כמה כאלה עם מערכות איכותיות ולא סתם ביוניר בבגז.

רק שימשיך ככה :twisted:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

בפורום caraudiomagazine איזשהו בחור כתב שהוא הזמין AA עם בסקט בצבע אדום -האם אפשרי בארץ ? ככה בשביל התקנה הפוכה ?

...CASKA for life

פורסם
זה מקסים בעיניי, שמישהו כאן בארץ הרים את הכפפה והתחיל למכור מוצרים איכותיים במחירים ראויים והוגנים.

 

נראה מעולה.

 

זה לא מקסים . זה נראה לי הגיוני. בסופו של דבר כולם מרווחים מזה . גם אנחנו וגם הם.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
מקווה לשמוע בקרוב ולתת חוות דעת

נשמח לחוות דעת

 

נראה ככה שלפחות הCHAOS הוא השילוב המושלם בין עוצמה ודיוק (אולי...)

פורסם

בהחלט השמעה של ה CHAOS בתיבה קטנה וחמודה יכולה לשפוך כאן אור בנוגע לדרייבר הנ"ל.

 

מישהו יכול להשיג גרפי היענות של הסאבים של AA ו FI? אני לא מוצא. זה יכול לעזור להבין, לאן מכוון כל סאב.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

×
×
  • תוכן חדש...