Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

ברצוני לקנות רכב קטן וידני בין 10 ל15 אלף

מה שחשוב לי זה בעיקר (לפי סדר חשיבות):

 

1. אמינות ועלות אחזקה (סטודנט עני..)

2. צריכת דלק (מאותה סיבה)

3. אבזור ונוחות

 

ביצועים לא כל כך חשובים, רק שלא יהיה עגלה...

בינתיים האפשרויות הם פולו, פונטו, שרייד וקורסה.

 

אשמח לייעוץ, תודה!

פורסם

מהרשימה שנתת הייתי בוחר בפונטו, היות והיא נותנת את הפשרה הטובה ביותר בין כל הדרישות שציינת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

קלאו

97-98 ידנית ומיד נמוכה ככל האפשר.

 

*במקרה מקיר מישהו שמוכר יד 2' אחרי שאבא שלי היה היד ה1', 98 עם בערך 130K

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

האמת שהייתי מעדיף את הקליאו על כל האפשרויות שלי, אבל רבים אמרו לי (ונאמר רבות גם בפורום) שהצרפתיות מבלות הרבה במוסך.

השאלה אם יש משהו בטענה או שברכב בן 10 שנים ויותר האמינות הבסיסית שלו כבר לא משחקת תפקיד אלא רק איך שטופל במשל השנים.

 

ומה לגבי מחירי החלפים? בפונטו אני יודע שהם זולים מאוד

פורסם

יש הרבה בטענה הזאת.

מה שלא תבחר, חשוב לחפש רכב שטופל בצורה טובה ולא הוזנח. זה הרבה יותר חשוב ממיתוסים שיספרו לך על אמינות כזאת או אחרת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הקלאו מבלה במוסך כמו כל רכב אחר בטווח מחיר זה.

הקלאו הספציפית הזו היתה נאמנה ובלתי מתקלקלת.

בטווח מחיר זה אכן כדאי ללכת על הרכב המטופל ביותר ולנסות למצוא חדש ככל שיהיה, שווה להוסיף למשוואה גם סקסו

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

חשבת לשקול במקרה פיאט טיפו?

יש לו מנוע 1.6 סוחב למדי,חסכוני בדלק קצת פחות מהאונו כי המנוע יותר גדול,אבל עדיין חסכוני ,אבל בניגוד לאונו יש לו יותר מרווח פנימי רכב יותר גדול ונוח,חלפים ניתן להשיג די בזול ורכב בעיקרון אמין תלוי במוכר שנפלת עליו.

×
×
  • תוכן חדש...