Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה מפגש שומם במיוחד ורק רכב אחד הגיע (שלי).

בקצרה אני לא יגיע למפגש דרומי יותר.

אכשיו מי יחזיר לי את ה6 ליטר ששרפתי בדרך???

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

אני יודע שזה לא פשוט לנסוע הרבה ק"מ למפגשים, וזה סבבה שיש ליד הבית, אבל אני חושב שאם הדרומיים יגיעו למרכז יהיה נחמד גם להם וגם לשאר. כך לא יהיה לכם מפגשים מצומצמים, וכך יתווספו למפגשים במרכז עוד כמה חבר'ה נחמדים..

 

תחשבו על זה :-)

פורסם

אני נמצא בדיוק בין דרום למרכז כך שלי אישית זה אותו מרחק.

אבל להגיע ולא למצוא נפש חיי במגרש חנייה, זה מבאס.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

0ZiRo0

 

איזה שעה הגעת למגרש?

 

היית שם עד 14:30 +

איש לא הגיעה ופניתי למגה שם מצעתי כמה מחברים שלי שלא שייכים לפורום.

לשם הגיעו אריאל וגל נעים מאוחר יותר.

 

בהחלט קרתה בעיה במפגש הנ"ל.

פעם הבא נמנע דברים כאלו.

 

מי שמוותר אל מפגשים בדרום זה בסדר מבחינתנו, אנחנו מסתדרים עם מה שיש.

לגביי המרכז בנתיים זאת פעם שלישית שאני סוגר בבסיס שבת במפגש מרכז, כך שזה לא אקטואלי עבורי בזמן הקרוב..

כל עוד הם פעם ב- 3 שבועות.

 

ולנו בדרום יש חבר'ה קבועים מערד, מודיעים , ירושליים, דימונה, כך שמרכז לא ממש מתאים להרבה מהם.

כי הם מאותה קבוצה ויותר משתלם להם להפגש בקרית גת.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

הגעתי לאזור ב14:15 ולא ראיתי אף אחד. עשיתי מספר סיבובים באזור , חשבתי שטעיתי בדרך. חיכיתי עד 14:40 כשזזתי בחזרה

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

משום מה לא ראיתי פונטו.

אם הייתה יוצא מהרכב ושם סטיקליטים הייתי שם לב כנראה.

 

אני ממש מצטער שהגעת סתם.

בפעם הבאה נעשה הכל כדיי שדבר כזה לא יחזור על עצמו.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...