Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני צריך עזרה ביעוץ לרכישת רכב,

הרכבים הם:

 

פולקסווגן פולו 1400 סמ"ק גיר רגיל בין השנים 95-99

פיג'ו 205 1400 סמ"ק גיר רגיל בין השנים 95-99

 

מי מבין השניים חסכוני, אמין, חזק, ומהיר יותר?

כמה כ"ס הולך בפולקסווגן וכמה בפיג'ו?

ובסך הכל הכללי, איזה רכב עדיף מבין השניים?

 

בתודה מראש למייעצים לי.....

 

נ.ב - העלתי לא מזמן אשכול כזה אבל לא נענתי בתשובה מספקת, אז החלטתי לפתוח חדש.

הצטמצמו מספר הרכבים, וכעת אני מתלבט רק בין שניהם!

בתודה למנהלים.....

פורסם

תלוי מה אתה מחפש?

אישית אני הייתי הולך על הפג'ו 205. מנוע חזק יותר (75 לעומת נראה לי 60 כ"ס), זמינות חלפים טובה ביותר וזול לאחזקה, רכב מאוד חסכוני בדלק, קל וכיף לנהיגה באופן כללי ולדעתי גם זול יותר.

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם

את הפיג'ו אני לא מכיר לכן כל מה שאומר יתייחס רק לפולו.

אמינה? מאוד (בתנאי שתטפל בה בזמן וללא קמצנות :) )

נוחה? לא ממש.

חווית נהיגה? לא הרבה.

התהנהגות כביש? לא מיוחדת ולא עדיף להשתולל בה.

מנוע? גם אם 60 כ"ס הוא עדיין מאוד חזק, אתה לא תתחרה בתאוצה עם רכבים אחרים אך עדיין תרגיש שהמנוע חזק.

ויש דגמים שמנוע ה 1.4 ליטר שלהם הוא בעל 75 כ"ס (אם אני לא טועה משנת 1998 והלאה).

דלק? לאח שלי יש 1.6, היא עושה עם מזגן ובמהירות של 120~ ובנוסף לנהיגה לא הכי רגועה וקצובה כ 15.2 ק"מ לליטר.

אני מניח שה 1.4 פתוח ישר תעשה לך בסביובות ה 17/18 אפילו יותר תלוי בנהיגה שלך.

סולידית וקשוחה בכביש? כן, אתה תרגיש שאתה נוהג ברכב איכותי. לא תשמע רעשים לא זעזועים ולא רטוטים וכד'..

קטנה? כן, אך הפטנט המיוחד והמדהים של הכסא האחורי גורם לתא המטען להיות פוטנציאלי (אני אישית העברתי את כל חפצי מהמעון כולל אופניים וכסא מנהלים בבת אחת.. זה פשוט מדהים ומהנה לנצל רכב קטן שיכול להכיל מרווח גדול כזה).

ואם אתה ארוך מדי, וחייב להחזיר את כסא הנהג אחורה עד הסוף לא יהיה מקום אחורה לבני אדם מעל גיל 13~ :)

 

תכלס, אם אתה מעדיף "מוח", הייתי ממליץ לך ללכת על הפולו.

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

פורסם

שתי המכוניות לא בדיוק באותה ליגה.

 

בשנת 95 פולו הייתה דגם חדש לגמרי, ופיזו 205 הייתה ביצור כבר 12 שנים, כמעט ללא שינוים.

 

אם אתה מעוניין לקבל באוטו דברים כמו הגה כוח, ABS, וכריות אוויר, כדאי לך לבחור בפולו.

 

ב 205, גם במודל המתקדם ביותר (1999) אין שום דבר.

 

זה גם לא בדיוק אותו מחיר, פולו יקרה בערך ב 30-40%, כשמדובר באותה שנת ייצור.

 

 

פורסם

תודה רבה חברה, תרמתם לי הרבה!

אבל עדיין מה יותר חסכוני? הצרפתיה או הגרמנית?

ומה האמינות של הפיג'ו?

 

בתודה מראש, ושבת שלווווום :)

פורסם

הניסיון האישי שלי הראה ששתיהן לא אמינות במיוחד, אבל אנחנו כבר יודעים שאין מקרה אחד מעיד על הסטטיסטיקה.

 

ה205 חסכונית מאוד, זריזה, מהנה לנהיגה ורוב חלקי החילוף שלה זולים מאוד. מצד שני, כמו שנאמר קודם, היא מיושנת ולא מאובזרת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...