Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

החולה היא טלוויזית CRT אלמונית בת 3. אתמול התמונה הפכה לפתע לבעלת גוונים סגולים-וורודים. חשדתי בבעיית מגנטיות , ולכן כיביתי וניתקתי מהחשמל ללילה שלם, אך ללא הועיל. אין רמקולים בקרבתה, או שנאים שלא היו שם במהלך חייה.

ישנם גורמים נוספים אשר עשויים לגרום לתופעה כזאת ??

 

גיא

פורסם

היה לי בעיה זהה כאשר הייתי צופה בטלווזיה דרך המחשב,בחיבור S-VIDEO.:roll:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אחת המנורות של הצבעים?

ללא ספק הסבר מלומד.

 

 

אפילו לא שווה להתעמק בבבעיה, פשוט להוריד לרחוב בערב שלפני שאוספים את הפסולת הכבדה,

ולעבור לטלויזיה חדשה - רצוי של חברה לא אלמונית.

אם התקציב נמוך -עדיף לקנות איזה SONY יד 2 , מאשר טלויזיה חדשה בלי שם.

טלווזיות איכותיות שפעם נמכרו באלפים רבים, מוצעות למרבה במחיר אפילו במאות בודדות של שקלים אם לא בחינם.

 

אם יש תקציב - אחלה תירוץ לעבור למסך פלזמה/ LCD :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אחת המנורות של הצבעים?

ללא ספק הסבר מלומד.

 

 

אפילו לא שווה להתעמק בבבעיה, פשוט להוריד לרחוב בערב שלפני שאוספים את הפסולת הכבדה,

ולעבור לטלויזיה חדשה - רצוי של חברה לא אלמונית.

אם התקציב נמוך -עדיף לקנות איזה SONY יד 2 , מאשר טלויזיה חדשה בלי שם.

טלווזיות איכותיות שפעם נמכרו באלפים רבים, מוצעות למרבה במחיר אפילו במאות בודדות של שקלים אם לא בחינם.

 

אם יש תקציב - אחלה תירוץ לעבור למסך פלזמה/ LCD :)

 

 

איש יקר ,אתה מסיק מסקנות נמהרות.

 

http://www.bizcall.co.il/main.php?mod=pages&pagenum=48

 

 

בברכה

מוטי.

פורסם

מניסיון שלי.

 

קח מגנט גדול ופשוט תסובב אותו במעגלים והחוצה על המסך (בצורה של חילזון - מהאמצע לבחוץ)

הכתם "יצא החוצה".

פורסם

אם מדובר בכך שכל התמונה הפכה לגוון סגלגל ולא בכתמים לא מדובר כאן על מגנטיזציה אלא על כך שהצבע הירוק לא עובד.

לרוב מדובר בתיקון פשוט שמהותו מעבר על הלחמות שנשברו באיזורים חמים או על טרנז' שהלך לעולמו.

 

אם יש מתקן טלויזיות קרוב אלייך ולא בא לך באופן מיוחד לשדרג בדוק אפשרות לתקן אותה.

פורסם
שלום,

החולה היא טלוויזית CRT אלמונית בת 3. אתמול התמונה הפכה לפתע לבעלת גוונים סגולים-וורודים. חשדתי בבעיית מגנטיות , ולכן כיביתי וניתקתי מהחשמל ללילה שלם, אך ללא הועיל. אין רמקולים בקרבתה, או שנאים שלא היו שם במהלך חייה.

ישנם גורמים נוספים אשר עשויים לגרום לתופעה כזאת ??

 

גיא

אם בכל זאת בא לך לשדרג, אני מחפש קונה לטושיבה בומבה 29" (טרם צילמתי אותה ולכן טרם פירסמתי אותה ב YAD2).

 

הטלויזיה נראית בדיוק כמו זו שבתמונה המצורפת.

DoBZpn4ECr.jpg

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כיצד בעזרת מגנט ניתן להוריד כתמים על המסך ?



 

יש לי טלויזיה JVC בת 3 , יש 3-4 אזורים עם צבע צהוב .

 

ממה יכלה להיגרם הבעיה ? האם הממיר של יס יכל להרוס אותה ?

פורסם
תסובב את המגנט במעגלים והחוצה.

אבל צריך לדעת לעשות את זה.

 

אסור לקרב את המגנט למסך יותר מידי, מקרבים את המגנט עד שרואים שיש שינוי צבע מזערי על המסך ובמרחק הזה נשארים, עכשיו מגיעים לכתם ומסלקים אותו לצדדים.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

תן דפיקה חזקה עם היד תראה איך המסך הסגול חוזר לנורמל.(אצלי בטלויזיה הישנה 21' אני נותן מכה והיא מסתדרת)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

צריך לעשות הבחנה בין אובדן צבע לבין כתמים.

כתמים יורדים בדר"כ ע"י ניתוק לפרק זמן מהחשמל והדלקה (בהנחה שמנגנון הPTC תקין)

אובדן צבע נגרם בדר"כ ממגבר (טרנזיסטור) תקול או הלחמות שלו (במכשירים זולים)

במקרים נדירים התקלה היא מעבד הצבע (גוק) שלא מוציא אותות

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...