Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תביעה אישית נגד מעורב בתאונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חודשיים הייתי מעורב בתאונה בנצרת עילית. הרכב היה של העבודה, ונתתי את כל פרטי הביטוח, ואת הפרטים האישיים שלי.

בעלה של הנהגת שנכנסה בי (מהצד) התקשר ואמר שהם מעונינים לתבוע אותי אישית עם עורך דין ולא את חברת הביטוח.

היום קיבלתי בדואר כתב תביעה על 26.500 ש"ח:evil:

זה הגיוני?

זה לא החברת ביטוח צריכה לשלם?

הבעל שלה אמר שבגלל שהסוכנת שלו לא מצליחה ליצור קשר עם הסוכנות ביטוח, אז הם תובעים אותי.

ככה הדברים אמורים להתנהל?

אשמח שתאירו את עיני בכל הבירוקרטיה הזאת.

פורסם

קום כל, אם היא נכנסה בך אז למה הם תובעים אותך?, מילא היתה היתה נכנס בה.

 

אבל זה לא כ"כ משנה. בפוליסות הביטוח (המקיף) ישנה גם הגנה משפטית. לרוב בסכומים של 300K-400K ש"ח.

עליך לידע בדחיפות את חברת הביטוח ואת המעסיק שלך.

 

גם אם תפסיד במשפט חברת הביטוח תשלם את סכום התביעה. אך שוב, נשאלת השאלה החשובה מכולן: אם היא נכנסה בך,

מדוע היא תובעת אותך???

1999-2001 - פורד אריקה 90'

2001-2008 - פולקסווגן פולו קלאסיק 00'

2008-2014 - יונדאי אקסנט - חדשה מהניילונים 08'

2014 - - שברולט קרוז - 11'

פורסם
קום כל, אם היא נכנסה בך אז למה הם תובעים אותך?, מילא היתה היתה נכנס בה.

 

אבל זה לא כ"כ משנה. בפוליסות הביטוח (המקיף) ישנה גם הגנה משפטית. לרוב בסכומים של 300K-400K ש"ח.

עליך לידע בדחיפות את חברת הביטוח ואת המעסיק שלך.

 

גם אם תפסיד במשפט חברת הביטוח תשלם את סכום התביעה. אך שוב, נשאלת השאלה החשובה מכולן: אם היא נכנסה בך,

מדוע היא תובעת אותך???

בכל תאונה יש שני צדדים שהתאונה לא קרתה באשמתם.

ככה זה בחיים...

פורסם

תודיע באופן דחוף לחברת הביטוח שביטחה את רכב שבו נהגת, שלם / שהחברה תשלם השתתפות עצמית, ותן להם לשבור את הראש

פורסם

ובנוסף, אני משוכנע כי יש להם קרוב/חבר עו"ד ששמח לעזור לשם הטוב שיצא למקצוע. זה כדי להתפשר אני מניח. אגב, האם זה בתביעות קטנות? במקרה במקסימום שאפשר?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
ובנוסף, אני משוכנע כי יש להם קרוב/חבר עו"ד ששמח לעזור לשם הטוב שיצא למקצוע. זה כדי להתפשר אני מניח. אגב, האם זה בתביעות קטנות? במקרה במקסימום שאפשר?

 

התביעה הזו היא "שיטת מצליח". הצד הנפגע אינו רוצה להפעיל את הביטוח שלו. אם הרכב בו נהגת רשום על שם חברת ליסינג, הם מניחים שיהיו להם קשיים בגביית עלות הנזק, ולכן תובעים אותך.

אם יש בידך את פרטי חברת הביטוח של הרכב הפוגע, אתה (או קצין הרכב בחברה בה אתה עובד) יכול לבדוק אם הם דווחו על התאונה.

 

ועל עורכי דין נאמר: זה לא הוגן ש- 99% מוציאים שם רע לאחוז אחד.

×
×
  • תוכן חדש...