Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר שלי יש סט קומפוננט הרץ אנרג'י 570 מותקן על מגבר עלום שם בשם פריימיר.

לא מזמן חבר שלי שם לב שפתאום הסט נשמע עמום,אחרי בדיקה קצרה מסתבר שהטוויטרים נשרפו.

יומים לאחר מכן הוא מתקשר אלי ואומר לי שהקרוס התפוצץ היה בום חזק וכל הסלילים שהיו בפנים יצאו החוצה.

ההתקנה בוצעה אצל מתקין מוכר וטוב שכרגע אני נמנע מלפרסם את שמו.

בהתחלה שחבר שלי הגיע לקנות סט אצלו ,לא בדיוק הבנתי מה הלך שם אבל בסופו של דבר הוא רכש את הסט הנל (הדגם הישן)

וראיתי שהטוויטר והקרוס הם אותם טוויטרים וקרוס שיש בסט של הDICI ,הסט הכי נמוך .

התפלאתי לשמוע שההבדל היחידי בין הסטים הוא המיד,השאלה שלי האם באמת ההבדל היחיד הוא המיד? ולא עבדו על חבר שלי כאשר הוא רכש את הסט?

בנוסף שחבר שלי הגיע למתקין כדי לברר למה נשרפו הטוויטרים נאמר לו שבגלל שהטוויטר קיבל צליל לא נקי מהמגבר(שאני יכול להבין כי זה מגבר סיני במקרה הטוב) ולכן הטוויטר נשרף,והמתקין אינו יכול להחליף את הטוויטרים כי אין על טוויטר אחריות(?)

בנוסף,איך זה יתכן שקרוס פשוט מתפוצץ?

תודה וערב טוב.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לעניות דעתי לא שנתקלתי במקרה כזה ... אבל כדיי שרכיבים בקרוס יתפוצצו (קבלים) וסלילים יעופו צריך להיות קצר רציני

 

ומתח רציני

 

ז"א מערכת על פול וליום וחוט שנוגע בגוף ..... או מגבר מקצר חזק

פורסם

המגבר פרימייר הוא המצאה של SG.

כדי לפרוץ קבלים בקרוס(זה מה שקרה= קבל נפרץ) מספיק שהמגבר יזרוק DC וזה יקרה.

 

על רמקול שנשרף אין אחריות, בטח ובטח שמדובר על מגבר שכנראה גם לא תקין.

 

אף חברה בעולם לא מגבה באחריות, אין פה בכלל אשמה על המתקין מדובר פה על כשל חשמלי ולא כשל בהתקנה או בכיוונים.

 

לפני הכל הייתי דואג לסדר את המגבר, אחרת כל סט שיהיה שם ברכב ימות בדיוק כמו קודמו.

under construction..

פורסם

ניר זה לא כזה קל לפרוץ קבל מDC כמו שאתה חושב .. האמן לי שהמגבר צריך להיות מרושע כדיי להעיף את הסלילים ולפרוץ

 

אפילו הפשוט שבפשוטים .

 

לגביי המגבר דרושה בדיקה ... לגביי האחריות לא נהוג לתת על אלמנטים שנשרפים אבל תלוי אצל מי קנית

פורסם
לחבר שלי יש סט קומפוננט הרץ אנרג'י 570

(הדגם הישן)

וראיתי שהטוויטר והקרוס הם אותם טוויטרים וקרוס שיש בסט של הDICI ,הסט הכי נמוך .

התפלאתי לשמוע שההבדל היחידי בין הסטים הוא המיד,השאלה שלי האם באמת ההבדל היחיד הוא המיד? ולא עבדו על חבר שלי כאשר הוא רכש את הסט?

 

 

בESK570 הטויטר הוא 20 מ"מ ממתכת כסופה- תסתכל בתמונה :

בדיוק כמו כל הסדרה של ESK .

קישור לדף נתונים.

 

בדגם DICI שהוא הנמוך ביותר - הטויטר הוא פלסטיק והוא אכן בצבע כתום

יתירה מזו, והוא קטן יותר בהיקפו 15 מ"מ.

קישור לאתר ונתונים טכניים כאן.

תסתכל בתמונה DICI

 

אני מקווה ששמתם לב שקיים הבדל גם בקרוסים בין דיצי לבין ESK .

 

או שלא הבטת היטב - או שעשו עליך קומבינה רצינית.

אני מניח שהאפשרות השנייה היא הנכונה.

 

נ.ב

אם המתקין הנ"ל מוכר את המגבר פרמייר , ומתקין אותו,

שייתן אחריות על הרמקולים.

 

 

 

.

ZZR

פורסם

בדיוק באתי לפתוח שרשור דומה, אך הקדימו אותי.

אז אני מצטרף לשרשור.

 

גם לי יש סט קומפוננט של הרץ, DSK165 160W. שקניתי איתו את האוטו.

יחד עם סאב של JBL GTO1202, ומגבר לא מוכר בשיט. לא זוכר אפילו את השם שלו, משהו סופר סאונד.

את המגבר זרקתי ישר, ושמתי את המגבר הקודם שלי, של סוליד אודיו (יזכה לשבחים).

ומע' של פיוניר 9650.

 

אחרי בדיקה של המערכת (לפני החלפת המגבר) שמתי לב שהטוויטרים לא עובדים בכלל. (גם אחרי החלפת המגבר).

כנראה נשרפו עוד לפניי בכלל.

גם פירקתי את הדלת לראות, והכל נראה כשורה. פשוט לא עובד.

 

השאלות

איפה משיגים טוויטרים בלבד שיתאימו למערכת הנ"ל? וכמה עולים זוג באיכות סבירה+?

האם ניתן להשתמש באותם קרוסאוברים?

האם הרץ בכלל נחשבת לחברה טובה של קומפוננט? פעם ראשונה שאני שומע עלייהם.

 

(המגבר הוא 4 ערוצים. 500Wmax.

4X50rms-4ohm, 4X125rms-2ohm)

 

תודה

SEAT IBIZA CUPRA R

בעבר vw polo GTI

פורסם
ניר זה לא כזה קל לפרוץ קבל מDC כמו שאתה חושב .. האמן לי שהמגבר צריך להיות מרושע כדיי להעיף את הסלילים ולפרוץ

 

אפילו הפשוט שבפשוטים .

 

לגביי המגבר דרושה בדיקה ... לגביי האחריות לא נהוג לתת על אלמנטים שנשרפים אבל תלוי אצל מי קנית

 

מתן , זה לא כלכך מסובך כמו שאתה חושב, כבר יצא לי לראות לא מעט פעמים דברים כאלו קורים.

 

זה שילוב של הכל, הקרוס בסט הזה הוא פשוט ומיועד להספקים נמוכים, המגבר הוא זבל סיני מצוי להמונים שמספיק שיעלה את המתח או יפרוד DC ויפרוץ את הכבלים האומללים של ה50VAC..

 

האמן לי,:).

under construction..

פורסם
מתן , זה לא כלכך מסובך כמו שאתה חושב, כבר יצא לי לראות לא מעט פעמים דברים כאלו קורים.

 

זה שילוב של הכל, הקרוס בסט הזה הוא פשוט ומיועד להספקים נמוכים, המגבר הוא זבל סיני מצוי להמונים שמספיק שיעלה את המתח או יפרוד DC ויפרוץ את הכבלים האומללים של ה50VAC..

 

האמן לי,:).

 

 

אני מנסה אותם בעבודה . לפרוץ בשביל הסבבה ... צריך קצר של כמה שניות במתחים כאלו . או הרבה זרם שאני לא מאמין שהמגבר מוציא

פורסם

אני מתנצל אם אני מפריע לצ'ט שלכם לגבי שריפת קבלים ,

אבל אתם מתעלמים מנ' מרכזית,

הוא שילם על סט הרץ אנרג'י אבל התקינו לו מידבאס וטויטרים +וקרוסים של דיצי.

 

בסופו של דבר הוא רכש את הסט הנל (הדגם הישן)

וראיתי שהטוויטר והקרוס הם אותם טוויטרים וקרוס שיש בסט של הDICI ,הסט הכי נמוך .

התפלאתי לשמוע שההבדל היחידי בין הסטים הוא המיד,השאלה שלי האם באמת ההבדל היחיד הוא המיד? ולא עבדו על חבר שלי כאשר הוא רכש את הסט?

.

ZZR

פורסם

3. בימים שעוקבים אחריי ניסויים במעבדה אין מה לעשות בין מדידות...... שיעמום ....

 

מנסים לשרוף להדביק לשבור .. אני עושה בקרת איכות לצעצועים במשרד...

 

חוצמזה ניר מההיכרות שלך איתי הייתי מהמר על עבריין או חנון ?

 

לגבי ההרץ הזה אני לא מכיר את הסט מלבד כמה השמעות

פורסם

אני יכול לנחש מי המתקין :) אבל אני אשמור את זה לעצמי.

 

בכל מקרה, אם , כמו שמידן אומר, המקרה באמת נכון, חבר שלך שילם על אנרג'י, וקיבל קרוס וטוויטרים של דייצ'י,

אחריות או לא, אם הוא לא יסכים להחליף לו את הטוויטרים, אתה צריך לזרוק לו אותם בפנים, ולפרסם.

 

אם אכן כך המקרה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

בדקתי שוב ושוב כדי לוודא שאני לא טועה ,

 

1. טויטר של הרץ דיצי' - נקרא גם DT16

הטויטר עשוי מפלסטיק פשוט, צבוע בצבע כתום- קוטר 15 מ"מ.

DT16.jpg

 

קישור נוסף בשילוב עם קרוס-אובר.

 

 

הטויטר של ESK570

ht18x_s.jpg

 

נקרא HT-18 או HT-18X (עם קרוסים ייעודים)

גודלו 20מ"מ ועשוי ממתכת .

 

 

.

ZZR

×
×
  • תוכן חדש...