Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה יכול להסביר את מה שכתבת ?

כי ממה שאני ראיתי ברשת,

הרמקול ESK 570 מגיע עם טויטר של HT18

בדיוק כמו כל סדרת אנרגי .

אם אתה חושב אחרת- אתה טועה ומטעה אחרים.

מידן .

ZZR

פורסם

מה לא מובן במה שכתבתי?

הסט הנל מגיע עם טווטרים וקרוסים שונים ולא עם הקרוסים והטווטרים שחבר שלי קיבל.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

זה לא שהסט מגיע עם טויטרים וקרוסים שונים!

חבר שלך קיבל משהו אחר,

(סדרה נמוכה יותר).

 

או באופן שונה :

"החבר שלי קנה קומפוננט הרץ אנרגי אצל המתקין ,

התקינו לו בלי ידיעתו קרוסים וטויטרים של סדרה נמוכה יותר (דיצי),

אחרי זמן מה, התפוצצו לו הקרוסים וגם הטויטרים ,

לאחר שהגיע למתקין -המתקין טוען שאין אחריות" .

קשה לי להאמין שזה המקרה, אבל המציאות חזקה מכל דימיון.

 

בכל מקרה,

תקרא מה שאליקו כתב כאן בשרשור :

חבר שלך שילם על אנרג'י, וקיבל קרוס וטוויטרים של דייצ'י,

אחריות או לא, אם הוא לא יסכים להחליף לו את הטוויטרים, אתה צריך לזרוק לו אותם בפנים, ולפרסם.

 

אם אכן כך המקרה.

 

נ.ב.

שלא תטעה, לא מדובר בטעות ,

הרי מכרו לו טויטר + וקרוס לא מתאימים (פעם ראשונה) ,

התקינו לו את המוצרים הנ"ל (פעם שניה),

כשהוא בא לממש אחריות - בדקו , ושוב ראו שמדובר בטויטר שלא מתאים לסט קומפוננט(פעם שלישית).

ראו את הסט הזה כ"כ הרבה פעמים , שזו כבר לא טעות ,

כנראה זו דרך חיים.

 

 

.

 

.

ZZR

פורסם

אני מאמין שהמגבר עשה את הבעיה ולכן נשרפו הרכיבים,ההתקנה הייתה תקינה ב1000%.

בנוגע לקרוסים ולטווטרים שהגיעו שונים ממה שהיו צריכים להגיע, אני אברר את זה עם המתקין יכול להיות שהייתה אי הבנה.

זה לא מתקין חאפר, ואני מכיר אותו מספיק זמן ולכן אני נמנע בשלב זה לפרסם את שמו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לא יודע מה לאמר - מקריאה של הת'רד הזה זה נראה כאילו שכולם אומרים לך שדפקו אותך אבל אתה גם מבקש ואזלין.

 

אם החבר שלך ביקש סט X וקיבל בתמורה סט X מינוס Y - אל תלך ותבקש שיתקנו לך את המצב לX מינוס Y.

 

תלך ותדרוש את מה שמגיע לך או שתעשה "קאט לוס" ותעצור את הנזקים שלך עם הגורם הזה כבר כאן.

 

אני לא רוצה ממש לדעת מי המתקין, אבל נראה לי שאתה צריך או ליישר איתו מהדורות או להעלות אותו על מהדורת החדשות (ת'רד בפורום) כמה שיותר מהר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני אלך אליו מחר מחרתיים עם חבר שלי בכדי לשאול אותו מי מו מה?

תכלס אם אני לא יהיה מרוצה מהתנהלות העניין אני יפרסם את שמו .

דיברתי איתו והוא אמר שהוא יחליף את הקרוסים והטווטרים,עד פה בסדר,אני רק רוצה להבין למה לעזאזל מההתחלה היו שם קרוסים וטוויטרים של סט אחר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...