Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שזה נושא חרוש בפורום,

אבל אחרי חיפוש מעמיק, וקריאה של רוב הנושאים, לא גיבשתי הבנה.

 

אני מעוניין להזמין זוג פנסים קדמיים לפולו שלי.

לא מאיביי, אלא מאתר אחר, באירופה.

לצורך העניין העסקה ביורו, ועוברת את הסכום של ה50$.

 

זוג הפנסים 180יורו + משלוח 42יורו.

 

איך עובד כל העניין של המשלוח? איך איפה/איך אני בוחר דרך איזו חברה לשלוח? (UPS,FEDEX,EMS וכו')

מה עדיף לסכום כזה?

 

כמה אני אצטרך לשלם מעבר למוצר+משלוח?

 

איזה תהליכים צריך לעבור על מנת לקבל את המוצר?

 

 

כעקרון, זה המוצר:

http://www.orange-tuning.com/shop/product_info.php?currency=EUR&products_id=4633&language=en&sort=1a&osCsid=f5149a94155f6e089b7c03615f975c80

 

תודה לעוזרים.

 

 

נ.ב.

שאלה נוספת פחות קשורה.

בפנס מקורי של פולו GTI, מערכת הקסנון בנויה בתוך הפנס? או שזה מערכת מחוצה לה?

--מתקשר לשאלה נוספת, האם הפנס שאני מעוניין להזמין כולל מע' קסנון? או איך זה עובד?

SEAT IBIZA CUPRA R

בעבר vw polo GTI

פורסם

סתם הבהרה, אני לא רואה שכתוב באתר שהם שולחים לישראל.

 

אמנם מופיעות המון מדינות, אבל ישראל לא אחת מהן.

 

בקשר לשילוח, לחברה עצמה יש הסכם עם חברת שילוח כלשהי בנוגע למשלוחים, שאיתה יתבצע המשלוח. לפי המחיר, סביר להניח שזהו משלוח PRIORITY שלוקח בין 10 ל 14 יום [לפעמים גם שלושה שבועות, אז אין מה להבהל]

 

בנוגע למכס, החבילה תגיע , תשתחרר מהמכס תגיד אליך, ואתה תשלם 40 אחוז מס מהמחיר של הפנס + 20 אחוז מערך המשלוח. [כיוון שמדובר בחלף לרכב, המס גבוה יותר]

 

יכול להיות שתיקרא להגיע לבית המכס לשחרור ובידוק החבילה .

 

אם זה יקרה, על זה כבר הוסבר פה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

כן, ראיתי שישראל לא מופיעה, גם המחיר, הוא לא אותו מחיר.

אבל שלחתי להם מייל, והם כן עושים משלוח לארץ, ונתנו לי מחיר.

 

דרך איזו חברת שילוח עדיף? הבנתי שיש כמה.

מה זה PRIORITY?

SEAT IBIZA CUPRA R

בעבר vw polo GTI

×
×
  • תוכן חדש...