Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היכן ניתן לקנות אותיות לסמל FOCUS ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יורד בבוקר לאוטו ורואה שמישהו הוריד את האות O מהכתובית Focus בגב האוטו.

תהרגו אותי לא מבין מה יש לו לעשות עם O,אז אני כמעט בטוח שזה פרחח קטן מהשכונה שהחליט שמשעממם לו.

 

אייכן אני יכול לקנות את האות ? וכיצד אני מחבר אותה (היא באה עם הדבק הדו צדדי ? )

אגב זהו דגם 2006 עם הכתובית החדשה.

 

תודה

פורסם

תיכנס לכל מוסך מורשה של פורד, והם יישמחו למכור לך.

הסמל נמכר קומפלט, כל הפוקוס, לא רק אות אחת.

 

אם המחיר סביר - תקנה ותסגור עניין, זה הכי קל ופשוט.

 

אם פתאום נותנים לך מחיר מהשמיים: "500 שקל לפני מע"מ".

 

אז יש לך 3 אופציות:

1. לנסות לחפש בחנויות של חלפים. אבל המחיר כנראה יהיה אותו מחיר, אם תמצא בכלל (רובם מזמינים מהיבואן).

2. לחפש בפירוקיות, שלא ימהרו למכור לך, כי יש להם יותר אינטרס למכור את הבגאז' קומפלט, אלא אם כן, המכה היא מאחורה, ואז הבגאז' לא שווה ותוכל לרכוש את הסמל. זה כרוך בהרבה כאב ראש וטיולים, ואנשים שלא ממש בא להם למכור לך וגם אם כן אז לא פעם המחיר מגוחך - בחברה זה 2000 שקל! אני יעשה לך 750, כולל מע"מ.

3. EBAY. זה הפתרון העדיף, אחרי שהתייאשת מהחברה. קצת המתנה, אבל סה"כ פתרון טוב וזול.

פורסם

המרכז הלוגיסטי של דלק מוטורס נמצא בניר צבי על כביש צריפין

 

שם נמצא גם מחסן החלפים הראשי.

 

תתקשר לשם ותברר אולי יש מחסן חלפים שנמצא קרוב יותר.

Peugeot 208GTI

×
×
  • תוכן חדש...