Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לפני חודשיים את הפונטו שלי.

השקעתי עליה 6,000 ש"ח. החלפתי לה מזרק דלק,משאבת קלאץ',צמיגים,מיכל דלק,ממיר קטליטי, דוד אגזוז, ועוד הרבה השקעה.

בנוסף לזה גיליתי שהבולמים הקדמיים שלי משפריצים שמן, ויש לי להחליף שסתומים למנוע. בקיצור עוד השקעה של 3000 ש"ח כמעט.

הציעו לי על הרכב 23,000 ש"ח. וקניתי אותו ב-20000.

פה ההתלבטות. אם כדאי לי למכור לו אחרי כל ההשקעה,או לסיים את שתי הדברים האחרונים ולהשאר איתי.

אם אתם מציעים שכן למכור. מה מומלץ לקנות במקום? אני חשבתי על סוברו אימפרזה מודל 96,או סיאט איביזה מודל 2000,או אפילו פולו מודל 99 . בקיצור אני מאוד מבולבל.

מבקש את עזרתכם.

תודה.

פורסם
קניתי לפני חודשיים את הפונטו שלי.

השקעתי עליה 6,000 ש"ח. החלפתי לה מזרק דלק,משאבת קלאץ',צמיגים,מיכל דלק,ממיר קטליטי, דוד אגזוז, ועוד הרבה השקעה.

בנוסף לזה גיליתי שהבולמים הקדמיים שלי משפריצים שמן, ויש לי להחליף שסתומים למנוע. בקיצור עוד השקעה של 3000 ש"ח כמעט.

הציעו לי על הרכב 23,000 ש"ח. וקניתי אותו ב-20000.

פה ההתלבטות. אם כדאי לי למכור לו אחרי כל ההשקעה,או לסיים את שתי הדברים האחרונים ולהשאר איתי.

אם אתם מציעים שכן למכור. מה מומלץ לקנות במקום? אני חשבתי על סוברו אימפרזה מודל 96,או סיאט איביזה מודל 2000,או אפילו פולו מודל 99 . בקיצור אני מאוד מבולבל.

מבקש את עזרתכם.

תודה.

למכור צרה אחת, כדי להיכנס לאחרת?

אנני חושב.

סיים את העבודה, ותהנה מן הרכב.

פורסם

מחזק את מה דברי גבי.

 

למרות שעל פניו, ההפסד הכספי לא יהיה גדול.

 

אולם, לרכוש רכב משנתון 96- הרבה תלוי במזל ובהיסטוריית טיפוליו. ההסתברות לבעיות בשנתונים הנ"ל תיהיה גבוהה לא פחות מהפונטו שלך.

 

תקן את הבעיות ותהנה מהרכב.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

×
×
  • תוכן חדש...