Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה שאני לוחץ על הקלאץ יש לי מעין רעשי רצועות חריקות דקיקות,

החריקות התחילו בקטן כיום העוצמה שלהם יחסית גבוהה.

הקלאץ יש לציין לא מחליק כלל ( טיפה גבוה - טבעי ביחס לק"מ שהוא עבר)

 

בעקרון אני חושב שהרעשים הללו באים מכיוונו של ה"מייסב לחץ" אך אנני בטוח.

השאלה היא מה עוד זה יכול ליהיות חוץ מהמייסב לחץ ?

במידה וזה אכן מייסב לחץ , כמה זמן אפשר לנסוע עם האוטו כך? , כלומר

האם התיקון וההחלפה חייבת ליהיות מיידית או שאפשר למשוך את זה ( כן אני יודע

שזה לא הדבר החכם, אולם כרגע אין ברירה)

 

במידה ומייסב הלחץ הלך , האם כדאי להחליף אותו בנפרד , או להחליף את כל

הקלאץ?

 

 

תודה.

פורסם

גם אני מצטרף ללירן אחרי שהחלפתי כבל קלאצ האוטו ממש בתחילת נסיעה מתחיל לקפוץ.

 

כמה עולה בכלל להחליף מיסב לחץ :?: והאם יוכל להיגרם נזק לקלאצ בגלל מיסב לא תקין

פורסם

אני אענה לפי הניסיון שהיה לי במקרה דומה:

 

לי היו רעשים כמו של דיזל בשעה שהקלאץ' היה לחוץ פנימה.

הלכתי להחליף מיסב לחץ (עלויות-לא יודע, על חשבון המוסך והבעלים הקודמים,סוכם ביננו)

בעל המוסך אמר לי בזמנו שאפשר להשאיר את המצב ככה ובסוף המיסב יתפוצץ.

לא ידוע לי אישית על נזק שעלול להיגרם.

 

כדאי לברר אצל אדם שמבין קצת יותר מבעל המוסך הזה. הוא לא נשמע מבין גדול.

 

סהר.

פורסם
אני אענה לפי הניסיון שהיה לי במקרה דומה:

 

לי היו רעשים כמו של דיזל בשעה שהקלאץ' היה לחוץ פנימה.

הלכתי להחליף מיסב לחץ (עלויות-לא יודע, על חשבון המוסך והבעלים הקודמים,סוכם ביננו)

בעל המוסך אמר לי בזמנו שאפשר להשאיר את המצב ככה ובסוף המיסב יתפוצץ.

לא ידוע לי אישית על נזק שעלול להיגרם.

 

כדאי לברר אצל אדם שמבין קצת יותר מבעל המוסך הזה. הוא לא נשמע מבין גדול.

 

סהר.

 

מה זה מיסב לחץ?

Back to the original - NC again.

פורסם

קודם כל חריקות בקלאץ יכולות לנבוע מכבל קלאץ פגום.

שנית, כשמיסב הלחץ של הקלאץ לא תקין שומעים רעשים של מיסב חורק ושלוחצים על הקלאץ זה מפסיק.

בקשר לקפיצה של הרכב בתחילת נסיעה זה בדר"כ מהדיאפרגמה של הקלאץ(שמש) או שהיא ישנה או שהרכיבו אחת לא מקורית.

מיסב לחץ :הוא נימצא בין המזלג לשמש ותפקידו לגשר בין תנועה קווית לתנועה סיבובית.

לכל אלו שלא הבינו אותי (אם יש כאלה) יש דברים שצריך לראות כדי להבין (תמונה אחת שווה אלף מילים).

 

מקווה שעזרתי.

פורסם

הבעיה אצלי היא שאני לוחץ על הקלאץ אני שומע רעשי מייסב

שאני עוזב הרעשים נעלמים קליל.

האם זה עדיין יכול ליהיות מייסב הלחץ.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הייתה לי את אותה הבעיה בסיטרואן AX GT

ולפי מה שאני יודע זה מרוצעה במנוע שלא הייתה מחוזק (לא רצועת טימינג)

----AX GT----

פורסם
הבעיה אצלי היא שאני לוחץ על הקלאץ אני שומע רעשי מייסב

שאני עוזב הרעשים נעלמים קליל.

האם זה עדיין יכול ליהיות מייסב הלחץ.

 

יש לך כנראה מיסב לחץ שמחזיר את נישמתו.

 

רצו לבצע החלפת מערכת מצמד מושלמת. (פלטה, דיסק ומיסב לחץ)

 

כנראה גם המצמד בסוף דרכו - כפי שציינת: מפריד גבוה.

פורסם

מחזירי שמן לא רצוי?

 

יש לי שאלה הפוכה, במקרה של נזילה במחזירי שמן, כדאי על הדרך גם להחליף קלאץ?

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...