Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גולף שנת 2000 1600

מידת צמיגים - 205/55/16

 

ועוד משהו, שמו לי היום במוסך(לאחר החלפת קרטר) שמן sae 15W40 זה לא תקין בעליל?

 

נספר בקצרה מה היה

באתי למוסך בשביל להחליף קרטר.

אחמד התחיל לעבוד לי על הרכב , בזמן שהוא פירק שאלתי אותו איזה שמן שמים והוא אמר לי 10W40 בגלל שזה רכב כבר ישן משהו כזה. ואז הוא הפסיק לעבור כי לוקח חצי שעה עד שהקרטר שהזמינו הגיע הוא בינתיים הלך לעבוד על רכב אחר.

כעבור חצי שעה הגיע הקרטר ואז לקחו את מוחמד לעבוד לי על האוטו כי אחמד היה עסוק

והוא הרכיב את את הקרטר ושם לי שמן 15W40

 

ואני הבנתי שצריך בכלל לשים 5W40

 

אז בואו בבקשה לסגור לי קצוות.

 

תודה

פורסם
גולף שנת 2000 1600

מידת צמיגים - 205/55/16

רשום על מדבקה שעל דלת הנהג ובספר רכב.

ועוד משהו, שמו לי היום במוסך(לאחר החלפת קרטר) שמן sae 15W40 זה לא תקין בעליל?

תקין - צמיגות שמן מומלצץ ע"י היצרן. ראה ספר רכב.

 

ואני הבנתי שצריך בכלל לשים 5W40

איך הבנת דבר כזה, מאיפה? לאבא שלי אוקטביה שנת 2000 עם אותו מנוע, ספר רכב רשום 15W40

 

הערות שלי באדום.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אנא ציין את קוד המנוע כפי שמופיע ברישיון הרכב בכדי שאוכל למסור לך מידע מדוייק לגבי לחץ הניפוח הדרוש.

 

אני מבין שהג'אנט הוא לא המידה המקורית שהרכב הגיע איתו.

איזה כייף לי :)

פורסם
אנא ציין את קוד המנוע כפי שמופיע ברישיון הרכב בכדי שאוכל למסור לך מידע מדוייק לגבי לחץ הניפוח הדרוש.

 

אני מבין שהג'אנט הוא לא המידה המקורית שהרכב הגיע איתו.

 

אבל בספר רכב מופיע הלחץ אוויר של הצמיג המקורי, זה לא משתנה עם החלפת הגודל? זה בגדול השאלה.

 

זה המספר מנוע מהרשיון: AEH 105805

 

תודה רבה.

פורסם

ל-alfa164TS, אתה לא מעודכן וחלק מהמידע שאתה רושם שגוי ולא נכון.

 

לבעל הגולף, אכן, במידה ומחליפים גודל צמיג אזי המידע הרשום על המדבקה שנמצאת בחלק הפנימי של מכסה מיכל הדלק לא רלוונטי.

 

1. הלחץ לניפוח הינו כפי שמופיע בטבלה בקובץ המצורף, שים לב ללחץ הדרוש בעומס חלקי ועומס מלא.

 

2. מהיום שהרכב יוצר/תוכנן והגיע לכביש עברו הרבה שנים והמלצות הייצרן הינו מעבר לשמן סינטטי מלא בדרגת צמיגות 5W40 המתאים לתקן VW502.00.

 

כמו כן איכות השמנים השתפרה והיום מומלץ להשתמש בשמן בעל דרגת איכות SM או SL.

 

השמן שציינתי מתאים לטווח טמפ' גדול יותר וגם יוריד את רמת החיכוך במנוע בשניות הראשונות של ההתנעה שבו השמן צריך לזרום ולהגיע מהר לכול חלקי המנוע.

1.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם
בגולף4 - לחצי הניפוח נמצאים בדלתית של תא הדלק.

 

לפי מה שאני זוכר -31 קדימה, 29 אחורה.

 

גם אחרי שעברתי מ-175/80/14 ל-205/55/16?

זאת השאלה המרכזית

פורסם
ל-alfa164TS, אתה לא מעודכן וחלק מהמידע שאתה רושם שגוי ולא נכון.

 

לבעל הגולף, אכן, במידה ומחליפים גודל צמיג אזי המידע הרשום על המדבקה שנמצאת בחלק הפנימי של מכסה מיכל הדלק לא רלוונטי.

 

1. הלחץ לניפוח הינו כפי שמופיע בטבלה בקובץ המצורף, שים לב ללחץ הדרוש בעומס חלקי ועומס מלא.

 

2. מהיום שהרכב יוצר/תוכנן והגיע לכביש עברו הרבה שנים והמלצות הייצרן הינו מעבר לשמן סינטטי מלא בדרגת צמיגות 5W40 המתאים לתקן VW502.00.

 

כמו כן איכות השמנים השתפרה והיום מומלץ להשתמש בשמן בעל דרגת איכות SM או SL.

 

השמן שציינתי מתאים לטווח טמפ' גדול יותר וגם יוריד את רמת החיכוך במנוע בשניות הראשונות של ההתנעה שבו השמן צריך לזרום ולהגיע מהר לכול חלקי המנוע.

 

תודה רבה על ההשקעה!!

 

לגבי הצמיגים : איזה לחץ לשים אם הרכב לפעמים מלא לפעמים לא?

לעשות משהו באמצע או מה?

 

ולגבי השמן יכול להיות שבגלל זה נכבה לי המנוע היום פעמים שניה אחרי שהפעלתי אותו?(יכול להיות שזה בגלל הקודן - הוא קצת מעפן)

 

מחר להתקשר למוסך לגבי השמן? מה להגיד להם? הם שמו לי אותו היום?

 

תודה.

פורסם
תודה רבה על ההשקעה!!

 

לגבי הצמיגים : איזה לחץ לשים אם הרכב לפעמים מלא לפעמים לא?

לעשות משהו באמצע או מה? - לא משהו באמצע, רק לפי תנאי ההעמסה של הרכב.

 

ולגבי השמן יכול להיות שבגלל זה נכבה לי המנוע היום פעמים שניה אחרי שהפעלתי אותו?(יכול להיות שזה בגלל הקודן - הוא קצת מעפן) - אין שום קשר בין השמן לכיבוי המנוע.

 

מחר להתקשר למוסך לגבי השמן? מה להגיד להם? הם שמו לי אותו היום? - אתה יכול להמשיך לנסוע עם השמן עד הטיפול הבא. בטיפול הקרוב תעבור לשמן כפי שציינתי קודם לכן.

לא יקרה שום נזק למנוע אם תמשיך לנסוע איתו עד למועד הטיפול הבא.

 

תודה.

 

בהצלחה !

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...