Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שיכול להיות שאני אוכל "למתוח" את התקציב בעוד איזה 200-300 שקלים.

בכל מקרה אני אחפש לי את המגבר של JBL שעושה רושם מעולה באמת ולאחר שארכוש אותו אראה מה מצב התקציב ואיזה פאנל אני קונה.

בקשר ל"באגים" שהצגתי - הם קיימים בכל המערכות של פיוניר או שיש כאלו שזה אחרת בהן (במיוחד עניין השאפל שהוא דיל ברייקר מבחינתי)?

עוד עניין חשוב מאוד - הרמקולים האחוריים שיש לי של מורל, איך אני בודק אם הם שווים כלכלית את ההעברה לפאביה ומתאימים בתוך הרכב?

כמו כן התחלתי להסתכל בקומפוננטים וגם שם לא תזיק לי הכוונה - איזה גודל רמקולים אני מחפש? מה זה ה-Way שמופיע בזאפ ואיזה הספק/הספק אפקטיבי בערך אני אמור לחפש?

הסתכלתי על המורל דוטק עליהם המלצת לי אבל ראיתי שיש כמה סוגי קומפוננט שנכללים בקבוצה הזו...

פורסם

בקשר לרמקולים שיש לך. אם אתה קונה סאב אין לך צורך בהם אם לא תרכיב אותם מאחור.

בקשר לקומפוננט הway מתייחס למספר האלמנטים(רמקולים) שמרכיבים את הסט.

בתקציב שלך תבחר ב2way בקשר לדוטק נכנס לך בתקציב הזה הדגם הבסיסי קח אותו.

הגודל בפאביה החדשה הוא 6.5 כמעט ב100 אחוז

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

האמת שמבחינת סאונד אני ממש לא חובב באסים ובומים. מעדיף את הצליל שלי על פלאט או ניוטרל - כמה שיותר טבעי יותר טוב.

בכל מקרה אני לא כל כך בטוח שאני רוצה סאב ואם ה-500-700 שקלים האלה שאני אחסוך יעזרו לי לחלקים אחרים טובים יותר מה טוב. יש דרך לדעת מה איכות הרמקולים האחוריים שלי והאם שווה לשמור עליהם?

 

המון תודה בקשר לקומפוננט! אם הבנתי אותך נכון אנחנו מדברים על הדגם הזה :

http://web.zap.co.il/model.asp?model_id=23401

האמנם?

בנוסף, במידה וייכנס לתקציב שדרוג לדגם מורל דוטק הבא מבחינת מחיר יהיה משמעותי?

http://web.zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=150456

 

ושוב - המון תודה אתה ממש מציל אותי!

פורסם

סאב טוב ומדויק רק יוסיף לך ולא ישמיע בומים ורעשים לא קשורים.



מה שכן ב500 שקל להביא סאב חדש וטוב לא תצליח.

הצעתי לך כמו שכתבת תתמקד עכשיו בבנית הבמה הקידמית על מגבר כבר סגרת, נשאר לך סט רמקולים וHU.

הרמקולים הראשונים שהבאת הם המורל פולס שהם הדגם הבסיסי ביותר ולא מה שהתכוונתי אליו.

הדגם השני הוא הדוטק דגם טוב יותר, ולדעתי בחירה טובה מאוד.

במקרה שתרצה להוסיף סאב בעתיד זה רכיב פשוט להתקנה, ותוכל להתקין אותו אפילו בעצמך ככה שגם אם תרגיש חוסר תוכל לפתור אותו ללא בעיה.

 

בקשר לרמקולים האחוריים לא הבנתי בדיוק באיזה דגם מדובר, ובאיזה סוג רמקול.

אם מדובר ברמקול 6/9(חלק קוראים לסוג הזה "ביצה") אז הוא יכול להוסיף לך באס לא רע ברכב, ואם לא אכפת לך שיחתכו לך את המגש האחורי לדעתי שווה להתקין אותו, למרות שאני הייתי מוותר ומוסיף סאב בהמשך שיהיה לי כסף חבל על האוטו החדש.

 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

האמת שמצאתי איזה חבר שמבין לא רע במערכות סטריאו לאוטו אז אני כנראה אגרור אותו איתי כשאני אקנה דברים מיד שנייה ככה שאולי באמת אני כן אוסיף סאב.

בקשר לרמקולים האחוריים - יש דרך בה אני יכול לבדוק את הדגם שלהם? זה רשום איפושהוא על הרמקולים עצמם?

בקשר לעניין ה"ביצה" אח שלי (שהתקין את המערכת ההיא בזמנו) אמר באמת שחלק מזהים את הרמקולים האלה כ"רמקולי ביצה" אז אני מניח שמדובר על אותו סוג.

לחתוך את המגש הכוונה לעשות בו 2 חורים כאלה ולכסות עם רשת כזו? כי זה ממש לא קריטי מבחינתי זה המצב ברכב הנוכחי, כמובן שלהוציא את המגש לגמרי זה כבר יותר בלאגן.

בקשר לקומפוננט - הדגם השני שנתתי כאן מזאפ הוא הדגם אליו התכוונת?

ובכלל, עכשיו כשיש לי חבר שכן מבין קצת ויודע לבדוק ציוד יד שנייה מה הדברים שאפשר ומומלץ לקנות מיד שנייה?

פורסם

מישהו שם לב להתכתבות "פארקוש" את "פארקאש" - זה מקרי שהשמות כל כך דומים?

 

המדובר בסכיזופרניה?

 

הייתכן?

 

:shock:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

האמת שאני שמתי לב ואפילו שאלתי את הבחור.

מסתבר שחברים שלו קוראים לו "פרקש" למרות שזה לא השם משפחה שלו, מה שמצחיק בהתחשב בעובדה שזה כן השם משפחה שלי :shock:

פורסם

אה...

 

תראה, אתה חדש, וציינת בתחילת הת'רד שאין לך ידע בתחום.

 

אני לא מתכוון להתחיל לעבור איתך על התורה "על רגל אחת" כי בדרך כלל ב"גיל" הזה גם חברה לא ממש מקשיבים למה שאומרים להם ולרוב יש דיעה מאוד נחושה וזה כמעט תמיד נגמר ב"אמרתי לך".

 

אבל לא, אני לא מתכוון להדביק לך מדבקה מבלי לקרוא את הת'רד אני רק אומר לך בדרך שלי שאני מנסה להיות יעיל יותר.

 

אני מציע לך להיות סבלני ולא לרוץ ולקנות כרגע חלקים למערכת סטריאו.

 

תיגש לבתי התקנות טובים של מתקינים טובים, תתרשם מציוד. תגיע למפגש הקרוב (לפי האיזור שאתה גר בו), תישמע כמה שיותר מערכות עד שיהיו כמה מערכות שיגרמו לך להגיד וואו - רצוי מתוכן לנסות למצוא את המערכות הפשוטות שנשמעו בכוון של אלה שגרמו לך להגיד וואו כי סביר להניח שלכוון הזה אתה מכוון את עצמך.

 

אחרי שתטעם קצת, אחרי שתדע טיפה יותר והתייעצת עם חברי פורום וקראת עוד הודעות אז גם יהיה לך הרבה יותר מקורות השוואה למה שאתה תקנה בחנויות בסופו של דבר.

 

חכה עם זה קצת.

 

ברוך הבא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אז ככה:

א.המון המון תודה על התגובה ועל הטיפים :-)

ב.בקשר לעניין המושפעות של בני ה-14 שנכנסים לכאן ומחפשים מערכת עם ווליום הכי חזק בעולם וכאלה אז בוא נגיד שעברתי את הגיל בכמה שנים טובות.

ג.מה שכן, כיום אני משתמש במערכת שמסתמכת על מגבר בכ-300 שקל, על המורל הנ"ל ועל פאנל די פשוט של פיוניר ובסך הכל היא מספקת לי מה שאני רוצה ככה שאני מאמין שפחות או יותר כל מערכת שאני אקנה בסכום שיש לי תדהים אותי לגמרי.

כמובן שבמקביל לעזרה שאני מקבל מהאנשים הטובים פה בפורום אני גם עובר על המון מאמרים וחומר בנושא כדי להבין קצת יותר מי נגד מי. מצד שני, אני ממש לא מסוגל לנהוג בלי מערכת נורמלית באוטו ככה שגם הזמן מבחינתי הוא פקטור חשוב ואני כן מקווה לסגור את כל הקצוות תוך שבועיים-חודש (האוטו אמור להגיע עוד שבועיים בערך).

בקשר ללכת למתקינים - כמובן! ביום ראשון אני כנראה עושה סבב של כמה שעות טובות.

 

ושוב - המון המון תודה :-)

×
×
  • תוכן חדש...