Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר היום בבוקר הימרתי שיש פנדלים ורונאלדו מחמיץ פנדל בוודאות.

גם הימרתי שהוא יהיה המחמיץ היחיד מכל 10 הבעיטות, ולא ממש הייתי רחוק :D

 

אחרי כל מה שהיה , היה ברור שברגע שאנלקה ייגש לבעוט - הוא יחמיץ.

מדובר בשחקן אדיש, חסר אכפתיות שלא רואה אף אחד ממטר. זאת טעות קריטית של מאמן שהיה צריך לתת לשחקן כמו שבצ'נקו לקחת את הבעיטה המכריעה.

 

את צ'לסי תמיד שנאתי כי היא היתה קבוצה בכיינית (סוג של הפועל ירושלים) בעידן מוריניו ועשתה הרבה פרובוקציות מול ברצלונה הקבוצה האהודה עליי.

לעומת זאת מנצ'סטר הדיחה את ברצלונה , אז לא היתה לי העדפה, רק כדורגל טוב.

 

לדעתי צ'לסי היתה טובה יותר וכשזה הגיע לפנדלים זה עניין של מזל.

במגרש כזה חלק, הייתי משתמש בסטופקס ארוכים במיוחד כדי לא להחליק, במיוחד לא בבעיטה אחת ששווה מליונים רבים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

פיייי איזה דרמה הפסדתי. פשוט נרדמתי משעמום אחרי סוף 90 הדקות, והלכי לישון בלי לראות את ההארכה. LOL מסתבר שהפסדתי לא הרבה אם זה הגיע לפנדלים. בכל מקרה זה הגיע לגרנט, שיפסיק כבר לשחק בונקר, מתחילת המשחק היה צריך לעלות עם 2 חלוצים טבעיים, להוסיף לדרוגבה או את אנלקה או את שבצ'נקו ולא לשחק ולמשוך מעל ל90 דקות עם חלוץ אחד שבקושי עשה משהו.

 

מה שחמור בענייי, זה שזניט, קבוצה עם תקציב אולי פי 5 נמוך יותר מצ'לסי ויונייטד, שיחקה הרבה יותר מעניין ויפה לעין משתי הקבוצות ביחד. :roll:

 

איזה אכויות ? בקושי עברו את החצי.

גם במשחק הזה וגם בשני חצאי הגמר הם שיחקו מגעיל.

 

אנשים מתלהבים ממנצ'סטר בגלל רונאלדו, תכלס סתם קבוצה.

 

צודק בהחלט. ואין הרבה מה להוסיף...

ROOONEEYY

פורסם

אחרי כל מה שהיה , היה ברור שברגע שאנלקה ייגש לבעוט - הוא יחמיץ.

מדובר בשחקן אדיש, חסר אכפתיות שלא רואה אף אחד ממטר. זאת טעות קריטית של מאמן שהיה צריך לתת לשחקן כמו שבצ'נקו לקחת את הבעיטה המכריעה.

 

 

עד כמה שאני זוכר, שבצ'נקו החטיא את הפנדל שלו במילאן מול ליברפול בגמר שהיה לפני שלוש שנים, מה שגרם למילאן להפסיד.

פורסם

נכון, החטיא. אבל בכלליות שבצ'נקו בועט פנדלים מצויין. איזה משחק גמר זה היה: מילאן 3-0 במחצית, אח"כ ליברפול משווים. אך אך אך אחד הגמרים. ככה אמור להיות משחק כדורגל(אפילו שבסוף ליברפול לקחו). אגב אותו שבצ'נקו כמה שנים לפני כן מול יובנטוס הבקיע את פנדל הניצחון.

ROOONEEYY

פורסם

פנדלים זה הרבה לחץ ויכולת של השחקן להתמודד איתו. שבצ'נקו אכן שחקן ענק אבל גם לו זה יכול לקרות והכי חשוב, הוא לא יכל לבעוט פנדל אתמול כי הוא לא שיחק.

 

דר"א, לא יודע אם שמתם לב לזה שכולם החליקו אתמול על המגרש, גם טרי, זה שהחטיא את הפנדל המכריע לטובת צ'לסי החליק ס"מ לפני הבעיטה.

הדבר נובע מהעובדה שהדשא שעליו שיחקו נישתל יום לפני המשחק, בדר"כ יש באיצטדיון הזה דשא סינטטי (דבר מדהים, לא מבין איך לא עוברים לפתרון הזה בעולם) אבל לכבוד הגמר הזה שתלו דשא מיוחד, "אמיתי".

פורסם

לא עוברים לדשא סינטטי כי התחושה והפידבק ממנו שונים מדשא רגיל, בגדול הטענה היא שהכדור קופצני יותר וקשה יותר לתכנן את תנועת הכדור, אם כולם היו משתמשים בדשא סינטטי אז לא הייתה בעיה כי כולם היו מתרגלים לתגובה השונה.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

זה לא ממש נכון, בדשא רגיל לכל מגרש יש את התחושה שלו ואת המאפיינים שלו, לשחק בטדי זה שונה מלשחק בבלומפילד.

בדשא סינטטי אין את ההבדלים האלה, ככה שחקנים יצטרכו לסמוך יותר על יכולת מאשר על מזל.

מעבר לזה, בתור אחד שמחשק דיי הרבה על דשא סינטטי, אין בכלל מה להשוות. זה הרבה יותר טוב וכיפי מדשא רגיל, חוץ מנושא הגליצ'ים הכואבים (מקבלים מעיין כוויה כזו) אין לדבר הזה חסרונות.

פורסם

בקשר לשבצ'נקו, הוא היה צריך להיכנס , ולא אנלקה האפאטי שלא ברור למה הוא נרכש.

דווקא בגלל שאני יודע ששבצ'נקו כבר החמיץ פנדל חשוב במילאן, אני בטוח שהוא לא יחזור על הטעות - קוראים לזה נסיון.

 

בשורה התחתונה, טרי חירבן על העסק.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...