Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תגידו, זה חוקי בכלל לעמוד ככה בצומת ולבקש כסף? או לחילופין לקפוץ לכביש בשעת אדום ?

איפה החוק במדינה כשצריך אותו קיבינימT

 

לא, זה לא חוקי. מה שמביא אותי לעצה הבאה -

 

כספר - בפעם הבאה תיכנס בקבצן, תיפול על המכונית שלידך, ותתבע את הביטוח :wink:

(זה בטח יותר רווחי מעבודה)

 

איתן

שהמציא שיטה לעשות כסף על קבצנים :D

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
הם האוייבים החדשים שלי בתור נהג על דו"ג, כל פעם הם תקועים איפה שאני צריך לעבור עם הקטנוע. לפעמים הם איפלו מגיחים מאחורי איזה אוטובוס רק כדי לבחון את מהירות התגובה שלי על הברקסים :mad:

 

אני נהנה להפחיד אותם ככה.

הם עם הראש ליד חלון, ואני מגיע ממש עד אליהם, בבלימה חזקה שגורמת לכל הפרונט לשקוע כמה ס"מ מהרגל שלהם.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
איתן, יש לך עצה גם לבעלי ה4 גלגלי?

למרות שאפשר לארגן נפילה גם עם אוטו עם שילדה ואחיזה כמו של ה323F

:hihi:

 

לא צריך לארגן , שילדה ואחיזה של ה-323 היא כבר נפילה :twisted:

 

ואני מקדיש לך את הלינק הבא , בהרבה צחוק ומקטרת שלום :wink:

 

http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-889-280-2548159,00.html

פורסם

לשמר

תתכונן לקבלת כתב תביעה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נפלתי מהכיסא :hihi:

:wink:

הצעתך נתקבלה בהרבה חום ועישון מקטרות שלום פרחים והסמיילי הזה של חיבוק מהפורום של וואי-נט :lol:

נסיעת מבחן *(חובה??? לאוטו כזה ממש לא...* התפעלות מיותרת מידית הילוכים *אוטו' ???*

מי ישמע כמה הגה של ניסן אלמרע מתקשר :hihi:

והכי מצחיק שאם כבר נבדק הרכב נאמר במפורש כי הוא לא נבדק עד למגבלות אז מה הוא נבדק? שהברקסים עובדים והרכב אמין?

מיותר.

מצד שני על מה היינו צוחקים אם זה לא היה נכתב? 8)

L'amour Toujours

פורסם

רון, למה ציפית, זה מבחן של כוכבי

כוכבי רואה את עולם המכוניות בצורה אחרת לגמרי ממני וממך, יש אנשים שאולי יחשבו כמוהו (עיין ערך למה לאנטיס כל כך נמכרת), ויש אנשים כמוני כמוך שיעדיפו פיז'ו ספורטיבית (שים לב לכמות שלהן יחסית ללאנטיס)

 

אין מה לעשות, ככה הוא חושב..... :)

 

 

יצויין שאני לא מבין אותו ולא תומך בו..... אבל מה לעשות, צריך לקבל את זה יש לו זכות לרשום בפורום

 

אמנם, וזה אמנם גדול, היו זמנים שהוא היה קצת יותר מידי כופה דיעות, אבל היום הכל בסדר, שים לב שאנשים שואלים "ייעוץ רכב" והוא שואל מה הדרישה אמינות או ספורטיביות, ואם יגידו לו ספורטיביות הוא לא יגיד אלמרה..... יש גבול גם לתעלול

יובל.

פורסם

יובל, מסכים בהחלט עם כל דבריך, אגב לא אמרתי שאין לו זכות לרשום מה שהוא חושב לנכון לרשום ואיפה שהוא רוצה. אבל למה לעשות בדיקה כזו לאוטו שכזה ובוא ונגיד הדבר נעשה, למה לא לבדוק אותו עד מגבלותיו, אני לא חושב שיש רע בכך?

לטובתו של ירון כוכבי אני חושב לציין שאין לו יומרות ספורטיביות מהרכב שכן לא צריכות להיות (חוץ מהבבלט על הגה מתקשר :shock: )

L'amour Toujours

פורסם

בדיוק, הוא אומנם נראה לך קצת "קוקו" וגם לי....

 

אבל תבין, שאפילו אני נראה לאנשים מוזר בגלל שאני חובב מכוניות, ומעדיף את הפיז'ו שלי על הונדה סיוויק עם 125 כ"ס.... אנשים לפעמים אומרים לי "אתה חייב למצוא תחביב אחר", אנשים לפעמים אומרים לי שאני משוגע כי אני נהנה מפניות....

 

בקיצור... הלבנים נראים מוזרים לשחורים, והשחורים נראים מוזרים ללבנים (בלי גזענות סליחה מחברי הפורום השחורים :wink: )

יובל.

פורסם
(בלי גזענות סליחה מחברי הפורום השחורים

חוצפן!!!

אני דורש התנצלות :!:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

ממי אתה רוצה התנצלות, הרי אתה ויאשה בצד של הלבנים המדכאים.

אני בצד של השחורים המדוכאים (לא ככה לירן?)

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
(בלי גזענות סליחה מחברי הפורום השחורים

חוצפן!!!

אני דורש התנצלות :!:

 

גם אני!!!

בתור לבנבן שאף פעם לא מצליח לתפוס את הצבע הרצוי בקיץ!!!

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.


×
×
  • תוכן חדש...