Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בנסיעה שגרתית הביתה בדרך אשר אני עושה יום יום קרתה לי תאונה דרכים לא נעימה.

גם אני אמרתי לעצמי כל הזמן, לי זה לא יקרה והינה היום התאונת דרכים הראשונה שלי, אשר כלל אינה בגללי.

התאונה קרתה כאשר היתי באמצע עקיפה בנתיב השמאלי, כאשר שני רכבים זחלו בנתיב הימני וכאשר הרכב הראשון עצר לקחת נוסע בנתיב הימני, הרכב אשר בא אחריו ואותו עקפתי החליט שהו עובר נתיב בלי להסתכל במראות ובלי לאותת.

כתוצאה מכך כדי לא לפגוע ברכב הסוטה לכיווני לקחתי את ההגה צמוד לכיוון המדרכה כאשר אני עולה עליה במהירות של 50 קמ"ש ויחד עם זאת לוחץ בחוזקה על הברקסים.

הנזק הוא עיקום הג'אנט וצמיג חדש אשר התפוצץ לגמרי.

 

מיותר להגיד כי הרכב אשר גרם לתאונה ברח מהמקום במהירות.

 

וככה נגמר היום שלי להיום, בכאבי צוואר וראש ובנזק כלכלי של 920 שקל, בלי שהתחלתי לבדוק את כל הדברים אשר נפגעו מהתאונה באוטו.

 

וממכם אני מבקש, תסתכלו במראות, תאותתו ואל תחתכו. והכי חשוב תהיו זהירים ותשמרו על עצמכם!

פורסם

לאור כאבי הצוואר והראש, מומלץ לגשת לבית החולים לעבור סדרת בדיקות שתוודא שאין נזק רציני.

היום זה יכול להיות כאב צוואר בינוני, שבוע הבא זה יכול להיות הרבה יותר גרוע.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

גש לבית החולים עכשיו, לפני שכל פצועי הדקירה של יום העצמאות יגיעו ויהיה עומס מטורף.

החלמה מהירה חביבי.

הלוואי שציבור הנהגים בישראל ילמד לראות. אני שותף לתיסכולך מהעיוורים הללו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תפנה בהקדם האפשרי לבית חולים להיבדק.

אחרי התאונה זה כאבים קלים, ואחרי יום יומיים זה כאבי תופת, ומגלים שנשברו עצמות חלילה, או דברים כאלה.

פורסם

אחרי נסיעה של 180 קמ"ש והמון טלטולים וזריקות תחת צריך גם לגשת לבית החולים?

כי לא יודע מה איתכם, זה עשה לי כאב צוואר...:?

Xbox12341

פורסם
כתוצאה מכך כדי לא לפגוע ברכב הסוטה לכיווני לקחתי את ההגה צמוד לכיוון המדרכה כאשר אני עולה עליה במהירות של 50 קמ"ש ויחד עם זאת לוחץ בחוזקה על הברקסים.

 

וממכם אני מבקש, תסתכלו במראות, תאותתו ואל תחתכו. והכי חשוב תהיו זהירים ותשמרו על עצמכם!

 

 

 

מעניין אותי (ותענה בכנות) - האם כאשר סטית ימינה ידעת שאין לימינך רכב שיכנס בך בעוצמה ?

האם כאשר עלית על המדרכה ידעת שאין עליה אף הולך רגל שתיפגע בו ?

האם ידעת שלא תיכנס מאחור ברכב שעצר בצד ימין להוריד נוסע ?

 

איך שזה נראה לפי התיאור שלך - לא קראת נכון את הכביש ולא זיהתה בזמן שרכב בצד ימין עצר והרי בישראל ברור שהרכב שמאחורייו שובר חזק שמאלה בלי לאותת ובלי להיסתכל במראה. במצב כזה רק צפירה מיידית והגונה והתחלת בלימה יכולים למנוע תאונה.

 

מה שבעצם עשית - במקום להסתכן ולפגוע מאחור ברכב שסטה (ואז אולי להיות אשם בתאונה עם אולי נפגעים) אתה בעצמך יצרת מצב מסוכן בכביש שרק במקרה או באמת בזכות חושים חדים, מהירים וטובים שלך, נגמר בנזק לרכב שלך ובפציעה קלה מאוד.

 

ואני גם מצטרף להמלצה - יש לך כאבים ? אל תחשוב פעמיים!! סע לבית חולים להיבדק !!. עדיף להפסיד כמה שעות במיון מאשר שאחרי זה יתחילו בעיות ואף אחד לא יקח אחריות על זה

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

פשוט תירה בו וזהו.

אני מת לראות אותך, מומחה גדול, במצב דומה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

עדיף להיכנס ברכב מאחור מאשר לברוח ממנו למדרכה.

 

אם לא צפית את העצירה של הרכב הראשון, ואת הבריחה של השני, לבטח לא היית צופה את הילד שעומד על המדרכה.

למזלך (ולמזל הילד) לא היה שם אף אחד (?), פעם הבאה (שלא תבוא) שתי ידיים על ההגה, בלימה חזקה ובריחה הצידה בגבולות הכביש(!) נזק של פח זה כלום לעומת העובדה שתפגע בהולך רגל.

 

דרך אגב, אם תספיק (לפעמים אין זמן או סתם אינסטינקט לא נכון), לפני שאתה בורח הצידה תעיף מבט הצידה ולמראה ותבדוק שאתה לא מעיף רוכב אופנוע.

 

אל תתרגש, זה קרה - קורה - יקרה לכולנו, נתח לעצמך את התאונה ותחשוב איך תשפר את התגובה בפעם הבאה (שלא תבוא).

 

מדרכה בשביל הנהג משמע קיר, אין מצב שעולים עליה!!!

205 94' 1.4, שלוש דלתות אדומות, שני פגושים שחורים והזרקה אחת, מצחיק איך שהאהבה עיוורת... :inlove:

205 1.4 94' 3 דלתות לפניות. :twisted:

KLE 500 2004 לשיוט בקו ישר. :cool:

פורסם
מעניין אותי (ותענה בכנות) - האם כאשר סטית ימינה ידעת שאין לימינך רכב שיכנס בך בעוצמה ?

האם כאשר עלית על המדרכה ידעת שאין עליה אף הולך רגל שתיפגע בו ?

האם ידעת שלא תיכנס מאחור ברכב שעצר בצד ימין להוריד נוסע ?

 

קודם כל סטיתי שמאלה כדי לא לפגוע ברכב החותך מימין.

המדרכה בנויה כך שאין עליה מקום לעמידה של הולך רגל.

ושוב, היתי בצד שמאל. כאשר הרכב אשר עצר והרכב אשר חתך אותי היה בנתיב הימני. כך שלא יכולתי לפגוע ברכב אשר עצר.

 

ובנוגע לרכב אשר הוריד נוסע לא יכולתי לצפות את עצירתו וסטיית הרכב אשר בא מאחוריו מכיוון שהעצירה של הרכב העוצר היתה שנייה לפני שהרכב בא מאחוריו סטה.

 

מצורפת תמונה ש ל המקום.

DSC00566.jpg

פורסם

TOMY,

 

ספק בצחוק, ספק ברצינות, אולי היה עדיף שבמקום להפסיד 920 שקל מכיסך, בפעם הבאה פשוט תיכנס בו וכך תוכל לתבוע את הביטוח שלו.

 

ועכשיו לחלק היותר חשוב: הכביש הוא מקום שבו אתה "משחק" פלייסטיישן עם יותר מידי שחקנים לא צפויים וסיטואציות משתנות. בדיוק כמו שאתה מנסה לשחק ולהגיע לניצחון, כך גם הנסיעה בכביש, אלא שכאן יש הבדל אחד משמעותי, בפלייסטיישן אפשר תמיד לחזור להתחלה כשאתה שלם ובריא, במציאות לפעמים המשפחות בוכות...

כל אירוע שכזה שנגמר בשלום, אתה אמור להפיק ממנו לקחים ולדעת שהנהיגה שלך לא רק צריכה להיות נהיגה נכונה, היא גם צריכה להיות נהיגה מונעת.

נהיגה מונעת פירושו גם לצפות את הטעויות האפשריות שיכולות להתרחש ע"י משתמשי דרך אחרים ולחשוב בכל שניה ושניה מה תעשה אם ואם ואם, כדי לצמצם או להמנע מנזקים פוטנציאליים.

אתה יכול להיות הנהג הכי מושלם, אבל הטעויות של אחרים הן אלה שהורסות את היום.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אני חוזר בי!

 

ההודעה עדיין רלוונטית אבל לא לגביך.

 

אחרי שראיתי את התמונה ובה את "המדרכה" שעלית עליה אני מאמין שעשית ופעלת כמו שצריך.

205 94' 1.4, שלוש דלתות אדומות, שני פגושים שחורים והזרקה אחת, מצחיק איך שהאהבה עיוורת... :inlove:

205 1.4 94' 3 דלתות לפניות. :twisted:

KLE 500 2004 לשיוט בקו ישר. :cool:

×
×
  • תוכן חדש...