Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם,עד אתמול הייתי מעריץ של אייל ברקוביץ במיוחד אחרי שהגיע למכבי תל אביב אבל אחרי הצפייה בסרט אתמול אני מזועזע עד כמה בנאדם שחצן ותופס מעצמו אלהים כאילו מדובר במראדונה,מבחינתי אייל ברקוביץ נעלם מהמפה מאתמול,ויש לי עצה לחכמים של ערוץ 10 סרטים כאלה תעשו על תותחים באמת סמלים אמיתיים כמו אבי נימני מס 1 ,עכשיו לדעות שלכם למי שצפה בסרט מה אתם חושבים על ברקוביץ:?:

imprza new age

פורסם

לא ראיתי את הסרט ,יש קישור במקרה באינטרנט?

 

נ.ב

 

 

נימני אפס ותחמן וכך גם חברו מעבר לכביש אבוקסיס.

פורסם

זה סרט ישן ששודר בסוף "עונת הגלאקטיקוס" בערוץ 5. ושודר גם בעבר בערוץ 10.

פשוט נוצר להם ספוט למלא בעקבות סיום ההופעות של מכבי ביורוליג.

 

לגבי תוכן הסרט - מעולם לא תפסתי מברקוביץ' בנאדם גדול. אבל הוא היה שחקן טוב.

עם הרבה מהדברים שהוא אמר בסרט דווקא הסכמתי, ובסה"כ די שעשע אותי הסרט.

 

 

DABAB - חיפאי, אה?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לא ראיתי את הסרט , אבל זה ידוע שהוא שחצן ותופס מעצמו . נו אז מה ?

 

הבחור כשרוני בכל הנוגע לכדורגל וזה מה שעשה אותו שחקן גדול , לא הפה שלו .

 

ובינינו , אני מעדיף אחד כמוהו שאומר מה הוא חושב ולא דופק חשבון מאשר מיליון אנשים צבועים שפוגשים ביומיום .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

ואז גם שם יחשפו כמה הוא ככה וככה ויצוץ שרשור חדש וישאלו מה דעתכם על נימני שהוא שחקן גדול אבל מניאק וכ"ו וכ"ו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בנוגע לכישרון שלו, הוא הכי גדול שהיה כאן, כן כן ולכל הספקנים יותר גדול גם מיוסי.

הפה הרס לו, למרות זאת שצפיתי בסרט (בפעם השניה כבר), ראיתי כל מיני דברים שבין השורות ולמדתי עליו דברים שלא ידעתי, ואת האמת זה שינה את דעתי עליו לטובה.

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים

פורסם

אם רק היה יודע לשתוק היה מגיע לרמות הכי גבוהות.

אין הרבה שחקנים בסגנון שלו היום אגב.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

פורסם

חג'ג' 55 , הבנו שאבי נמני זה המלך שלך ואתה לא אובייקטיבי בכל מה שקשור אליו..

 

אבל הוא ממש לא יותר טוב מברקוביץ'...

אחד מהשחקנים הרמאים והכי מלוכלכים שהיו פה.

אה והוא גם חתרן לא קטן.

 

בכל מה שקשור לכדורגל ,

אין לו עשירית ממה שהיה לברקוביץ' שרק הפה הרס אותו ולא נתן לו להגיע לרמות הגבוהות באירופה..

2001 Opel Astra 1.6

×
×
  • תוכן חדש...