Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

בלנסר 93 אוט' שלי הדבר הזה לא קרה מעולם: לאחרונה אני שם לב שכאשר אני מתניע את האוטו בבוקר (התנעה ראשונה), אם אני לא לוחץ קצת גז מיד אחרי ההתנעה, אז הטורים נופלים ונכבה( אני תמיד מתניע ללא גז בכלל). בסטרטר השני גם ללא גז בכלל האוטו מתניע כרגיל.

 

דבר שני, הרבה פעמים אחרי נסיעה כאשר אני יורד מהאוטו אני מריח ריח דלק חזק באזור האגזוז. יש לציין שהאוטו עבר לפני כשנה כיווני קרבורטור אצל צביקה ומאז צריכת הדלק שלו אחידה.

פורסם

לא בדקתי כלום עדיין, מה לבדוק במשאבת דלק?

אך ידוע לי שהיא הוחלפה אצל הבעלים הקודמים לפני כשנתיים במוסך החברה, והיא נראת ממש חדשה.

פורסם

אדל שלום רב !

התנע את הרכב בבוקר, עם ליטוף קל על דוושת התאוצה, עד להתנעת הרכב במכה הראשונה, עם ההתנעה עזוב את דוושת התאוצה, וחזור לעדכן ולדווח באם חל שיפור.

אתה מוזמן אלי לכוון נוסף במקרה הצורך. אין קשר כלל למשאבת הדלק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ערב טוב,

אתמול ניסיתי להתניע עם רגל מלטפת את הגז, וכמובן האוטו התניע והטורים עלו ואיך שהורדתי את הרגל לא נכבה גם כן.

היום חזרתי והתנעתי אותו כמו בעבר, ולא הייתה שום בעיה, התניע כרגיל!

אז אני לא מבין למה זה קורה לפעמים שהטורים נופלים ונכבה בסטארטר הראשון!!

וגם לא קיבלתי תשובות לגבי הריח של הדלק לפעמים

 

תודה מראש

פורסם

אדל שלום רב!

רכב הוא כמו אישה, ללא ליטוף היא לא מתניעה.

לגבי ריח בדוק אפשרות של צנרת דלק יבשה וסדוקה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אבל הריח הזה אני מרגיש אותו רק מאחורי הרכב לאחר הנסיעה ( כאילו מהאגזוז, אולי), לא באזור המנוע!

פורסם

איפה נמצא האטם הזה בלנסר?

ולמה לדעתכם אם הוא המקור לריח, אז רק לפעמים יש את הריח הזה?

×
×
  • תוכן חדש...