Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Dodge Charger - עדכון מצב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הדירה סבבה - מלא ארגזים.

 

בתור תושב חולון מזה שבוע - היה משחק טוב אתמול.

 

גם אני רוצא לראות את האוטו באור יום, מחוץ לתנור....

פורסם

אבא שלי ליד הדודג' היום.

 

התגובה הראשונה שלו, לפני חצי שנה כשאמרתי לו שקניתי דודג' צ'רג'ר הייתה "למה לא הבאת מוסטנג?".

 

טוב, בזמנו (הייתה לו לארק בשנות השישים) הוא רצנ מוסטנג.

 

הצבע יפה באור יום....

 

אייל

----

בהרכבה

1.jpg

פורסם

רואים את הסוף.

 

כל הגומיות מורכבות.

הדלתות נסגרות וגם נפתחות! (ימין לא נסגרה, שמאל לא ניפתחה...)

צירי נכסה מנוע - עובדים (עוד ארבע מיותרים בדרכם לארץ, לא נורא - לערמת החלפים, יחד עם motor mount...)

שטיח - חדש.

ריפוד תקרה - קרוע, לא נורא. יחד עם דשבורד מפוצץ ולוח שעונים שלא עובד.

 

אבל - נראית מגניב!!!

 

הבעיה הנוכחית - מערכת חשמל לא מורכבת. המצבר - על הריצפה.

עם היה חשמל, היום האוטו היה בחניה מתחת לבית....

 

אייל

-----

רואים את הסוף

1.jpg

פורסם

מצטער לבאס קצת אבל אני ממש לא אוהב את הצבע, הוא עדין מדי לאוטו!

אוטו כזה צריך צבע רע, במיוחד שהאוטו שלך מוגבה (אם אני לא טועה) מאחורה ויש לו ג'אנטים ניקל!

פורסם

נראה מדהים בהצלחה ,רכב חלום:-)

Hu - 880 prs

Tw - alesis point 7, 4 inch - amp xetec vector

Mids - morel pulse 6 mid bass - amp xetec xircuit

Sub - phase sx 220 - amp hifonics titan mono

פורסם

האוטו בחניה.

 

היתה נסיעה ראשונה.

סוף סוף, אחרי חודשים של חיפוש באיבי, ריצות, בירוקרטיה, פרוצדורות, חצי שנה של מוסכים, רישוי ושיפוץ - נסעתי לראשונה בצ'רג'ר.

 

פעם ראשונה יש רק אחת.

 

היה מגניב!!! :-D:evil::-D

 

עכשיו הוא בחניה.

 

אייל גרוסמן

--------

1972 Dodge Charger

פורסם

מזל טוב!

 

שיהיה בהצלחה, אולי תעלה עוד כמה תמונות ? וגם סירטונים יתקבלו בברכה.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

בבקשה.

 

היה יום ארוך.

בפניה הראשונה שעשיתי, הרכב כבה, והיה צריך להתניע אותו עם כבלים - המצבר ריק.

אין לי כלל שעונים, אז נסעתי בנתיב הימני די לאט - 60 בהרגשה (אח"כ הרכב שנסע מאחורי אמר לי שנסעתי 80).

 

עד שהגעתי לרכב שנסע יותר לאט מימני (טוב, נהגת...).

 

כשאמרתי לאשתי שנתקעתי רק פעם אחת - היא אמרה לי שמעתה והלאה זה מה שאני צריך לצפות....

 

אייל

1.jpg


×
×
  • תוכן חדש...