Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

רציתי לקבל אולי כיוון לבעיה , אני מניע את האוטו , יש סטארטר ההתנעה קשה , הוא מניע עם קצת גז ומתכבה

אין לי מושג מה לעשות ניסיתי להחליף מצבר זה לא עזר

 

תודה רבה לעוזרים וחג שמח לכולם

פורסם

חסרים פרטים נוספים.



למשל: האם לאחר ההתנעה הרכב נכבה בגלל שהטורים (סיבובי המנוע) אינם יציבים,יורדים ל- 0 ובגלל זה יש דימום מנוע ?

האם נדלקת מנורה כלשהי בלוח השעונים ? (בעיקר הכוונה למנורת הטעינה).

אם התשובה לשאלה הראשונה היא חיובית יש לבדוק מנוע צעדים במכון להזרקות (אחת המחלות הידועות של הרכב הזה).

אם סיבובי המנוע יציבים ובכל זאת הרכב נכבה יש לבדוק ראשית טעינה -מצבר ואלטרנטור ואם תקין כדאי לגשת לדיאגנוסטיקה מעמיקה יותר-לפי מה שהבנתי תיאלץ לגרור את הרכב למוסך /מכון להזרקות דלק /חשמלאי תלוי בתקלה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

חסרים פרטים נוספים.



 

למשל: האם לאחר ההתנעה הרכב נכבה בגלל שהטורים (סיבובי המנוע) אינם יציבים,יורדים ל- 0 ובגלל זה יש דימום מנוע ?

האם נדלקת מנורה כלשהי בלוח השעונים ? (בעיקר הכוונה למנורת הטעינה).

אם התשובה לשאלה הראשונה היא חיובית יש לבדוק מנוע צעדים במכון להזרקות (אחת המחלות הידועות של הרכב הזה).

 

אם סיבובי המנוע יציבים ובכל זאת הרכב נכבה יש לבדוק ראשית טעינה -מצבר ואלטרנטור ואם תקין כדאי לגשת לדיאגנוסטיקה מעמיקה יותר-לפי מה שהבנתי תיאלץ לגרור את הרכב למוסך /מכון להזרקות דלק /חשמלאי תלוי בתקלה.

 

סיבובי המנוע אינם יציבים ויורדים לכיוון ה0 ובגלל זה הדימום של המנוע , גם כשאני מנסה ללחוץ על הגז זה לא עוזר .

 

דניאל אתה מתכוון למנוע צעדים ? , 2-3 דקות לפני שזה קרה הייתי עם רגל כבדה על הגז , יש סיכוי שהרסתי את המצערת ?

פורסם

אז אם זה ככה דניאל ,שהוא אחד מהתותחים של הפורום וגם אני,שכמה מחברי עברו את הסיוט הזה,חושבים ומצביעים ככל הנראה על אותה בעיה-

יש לבדוק במכון להזרקות חשד כבד לתקלת מנוע צעדים /מצערת כיוון שלמעשה אין ייצוב סיבובים ברכב בשום הילוך כולל סרק.

כמו שכבר הבנת זו אחת המחלות של הרכב פרט לגירים אוטומטיים ששובקים חיים באם לא מותקן ברכב קולר - מצנן מיוחד לשמן הגיר האוטומטי.

כתוב מהיכן אתה בוודאי יוכלו להמליץ לך על בעלי מקצוע טובים והוגנים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אני מנס ציונה .

הגיר האוטומטי דווקא בסדר הוחלף לפני 30 אלף קילומטר ומאז לא עושה שום בעיות

יש למישהו המלצה למקום ?

יש בנס ציונה מוסך מורשה מיצובישי , אם אין משהו יותר ממולץ אני ישלח את האוטו לשם

פורסם

חג שמח לכל חברי הפורום ולמנהלים.

לדעתי התקלה איננה נובעת ממנוע צעדים תקול ( גם בעם הוא תקול) מפני שאתה מציין שהטורים לא עולים גם שלוחצים על פדל המצערת לפתיחה.

לדעתי ישנה בעייה עם לחץ הדלק - מתח למשאבה או המשאבה עצמה ( כך אני מבין זאת מההסביר שלך לתקלה).

בכל מקרה שהיה בהצלחה.

חג שמח.

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

מצטרף לחיים בהקשר של בעיה בלחץ הדלק.

 

האם הביעה חוזרת לך או שהאוטו כרגע מסרב להתניע?

 

במידה וזאת בעיה חוזרת דבר ראשון תלך למוסך שינתק לך את הקודנית, לאחר מכן בדוק האם התקלה חוזרת שוב.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

תנסה להניע תוך כדי שאתה מחזיק את דוושת הגז, לא עד הסוף, במידה והרכב מניע ולא מתכבא תוך כדי שאתה מחזיק את הגז, הכיוון הוא מנוע צעדים.

אם גם במצב הזה הרכב מתכבא הכיוון משאבת דלק, מערכת הצתה.

במידע ויש קודנית ברכב או ניתוק כלשהו למשאבת דלק אז לצורך בדיקה ניתן לגשר זמנית את הניתוקים ולראות מה המצב.

פורסם

ניסיתי להניע , עם רגל קלה על דוושת הגז , האוטו הניע אך אחרי כמה שניות שוב כבה ,

ברכב לא מותקן קודן , אלא אזעקת ביפר .

פורסם
חג שמח לכל חברי הפורום ולמנהלים.

לדעתי התקלה איננה נובעת ממנוע צעדים תקול ( גם בעם הוא תקול) מפני שאתה מציין שהטורים לא עולים גם שלוחצים על פדל המצערת לפתיחה.

לדעתי ישנה בעייה עם לחץ הדלק - מתח למשאבה או המשאבה עצמה ( כך אני מבין זאת מההסביר שלך לתקלה).

בכל מקרה שהיה בהצלחה.

חג שמח.

בברכה.

חיים יוד.

יש לך מושג בערך את העלות של המשאבה או תיקון הבעיה עם לחץ הדלק ?

פורסם

חיים יוד גנב לי חלק מהמילים :-)

 

אני חושד שפילטר הדלק סתום או שמשאבת הדלק חלשה

 

אין קשר למנוע הצעדים מפני שאם אתה לוחץ על הגז אז זהו ה"תחליף" הזמני לכניסת אוויר ז"א שהמנוע צעדים לא משחק תפקיד בעת לחיצה על הגז.

 

והבעיה היא כניראה בלחץ הדלק כפי שאמר חיים.

או בעיה בהצתה, פלאגים חוטי הצתה וכו.

×
×
  • תוכן חדש...