Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חיים יוד גנב לי חלק מהמילים :-)

 

אני חושד שפילטר הדלק סתום או שמשאבת הדלק חלשה

 

אין קשר למנוע הצעדים מפני שאם אתה לוחץ על הגז אז זהו ה"תחליף" הזמני לכניסת אוויר ז"א שהמנוע צעדים לא משחק תפקיד בעת לחיצה על הגז.

 

והבעיה היא כניראה בלחץ הדלק כפי שאמר חיים.

או בעיה בהצתה, פלאגים חוטי הצתה וכו.

 

כמה הסיפור אמור לעלות במיקרה הכי גרוע +- ?

פורסם

תודה רבה לכל העוזרים ,

האוטו יכנס יום שני למוסך , אני מקווה שלא אצא בנזק גדול , כמה אנשים הפחידו אותי שזה יכול להיות מחשב , או שהמנוע ניתפס..

פורסם

ככל הניראה מדובר במפלג , ביררתי בכמה פירוקיות באזור , יש להם שם מפלג של סופר לאנסר אבל הוא לא תואם את מה שיש לי באוטו , מישהו יכול להמליץ לי על פירוקיה / מקום לקניית המפלג ? באזור נס ציונה , רחובות , ראשון לציון

פורסם

אלמנט , האוטו במוסך כרגע ולפי ההבחנה שלו מדובר במפלג כניראה כי הוא היה סדוק , ההבנה שלי בתחום שואפת לאפס ככה שאין לי מושג

פורסם

אני בטוח שהוא לא יכניס לי את האלמנט:-) , מדובר במקום אמין , שאני סומך עליו מהמלצות של משפחה וחברים , הוא הרכיב לי את המנוע באוטו ועשה לפי דעתי עבודה מעולה =]

×
×
  • תוכן חדש...